Brži razvoj kroz franšizu
Brand Garinello, pod kojim se prodaju košulje, ali i odijela i aksesoari, posluje na tržištu Srbije već 25 godina. Budući da je poslovanje bilo uspješno, te da su imali veliko iskustvo u proizvodnji košulja, 2009. odlučili su "zatvoriti proces od proizvodnje do prodaje", priča Raško Glavinić, zadužen za razvoj franšizne mreže branda Garinello. Za franšizing su se odlučili, kako kaže, zbog mogućnosti bržeg razvoja. Prva franšiza otvorena je upravo 2009. u shopping centru Ušće u Beogradu.
Zainteresirani za Garinello franšizu trebali bi posjedovati lokal u okviru trgovačke zone, shopping centra ili glavne ulice, i to od 25 do 50 četvornih metara. – Postoje standardi opremanja i ono se radi prema projektu davatelja franšize. Uređenje je stvar dogovora i mogućnosti samog primatelja. Primatelj može urediti prostor uz pomoć našeg tima, ali i angažirati suradnike koji će na temelju projekta izraditi interijer. Naravno, sve uz našu podršku i nadzor – objašnjava Glavinić.
Jedan od uvjeta za započinjanje posla je, prema njegovim riječima, dobivanje bankarske garancije ili plaćanje unaprijed. – Naša velika prednost u odnosu na druge davatelje franšize jest ta što se ulazna naknada ne plaća, niti zaračunavamo naknadne provizije – kaže on.
Potpora primatelju franšize ogleda se, prema riječima Glavinića, u prijenosu poslovnih znanja o metodama pridobivanja potrošača, o organizaciji plasmana i prometa, o osnovama financiranja.
– Pružamo i niz dopunskih usluga kako bismo olakšali pokretanje i vođenja poslova predviđenih ugovorom, poput pomoći u pronalaženju i uređenju franšizne radnje, edukacije primatelja i njegovog osoblja, pomoći u upravljanju poduzećem i marketinškim aktivnostima, a na raspolaganje stavljamo i sve tržišne analize –objašnjava Glavinić.
Franšizni ugovor potpisuje se na pet godina. Trenutno, maloprodajnu mrežu ovog branda čini deset franšiznih prodavaonica i pet objekata u vlasništvu tvrtke. Franšize su za sada otvorene u Beogradu, Pančevu, Lazarevcu, Požarevcu, Aranđelovcu i Čačku.
– Poštujemo praksu ustupanja prava ekskluzivne prodaje na određenoj lokaciji ili gradu ovisno o veličini grada i potreba, te tako mogućnost uzimanja Garinello franšize postoji za sve gradove u kojima, trenutno, nemamo radnje, s tim što u Beogradu i Novom Sadu ima mjesta i za nove primatelje. Također, franšizu ne ograničavamo na teritorij Srbije i aktivno tražimo partnere za druga tržišta – objašnjava Glavinić.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Popularno na forumu
Luksuz je ekskluzivan
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dali je moguće dobiti franchisu brenda Reserved za BiH? Hvala lijepo
Moda sa sjevera osvaja svijet
Odličan brend odjeće.
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...