18.05.2015

Promocijom do novih tržišta

Franšizni lanac pekara MiniPani planira ove godine pridobiti nova tržišta – zbog toga sve češće sudjeluje na sajmovima. Krajem svibnja, izlagat će i na Sajmu franšiza u Opatiji.

Kornelia Šild-Ferenc, voditeljica direkcije prodaje i marketinga u subotičkoj tvrtki MiniPani, kaže da su u toku ove godine sudjelovali na velikim, prestižnim europskim i svjetskim sajmovima prehrane kao što su Prodexpo u Moskvi i Tuttofood u Milanu. Tijekom ovog mjeseca MiniPani će izlagati čak na dva sajma – PLMA u Amsterdamu i na FEC sajmu franšiza u Opatiji.

MiniPani, pecivo Fot. MiniPani

Franšizni su sajmovi specifični jer na jednom mjestu okupljaju sve ljude koji su zainteresirani za franšizno poslovanje - davatelje i potencijalne primatelje franšize. Na predstojećem sajmu u Opatiji, cilj nam je, stoga, i dinamična razmjena ideja.
Kornelia Šild-Ferenc

– Primarni cilj našeg sudjelovanja na franšiznom sajmu u Opatiji je znatiželja – želimo upoznati franšizno poslovanje u Hrvatskoj i Sloveniji, vidjeti postoji li naklonost društva franšizingu, slična onoj u zapadnim zemljama. Zanima nas i kako se koncept franšiznog poslovanja promovira, jer njegova popularizacija, zapravo, predstavlja jedan od ključnih aspekata bržeg ekonomskog razvoja gospodarstva i njegovog uključivanja u svjetske i europske integrativne tokove – objašnjava Šild-Ferenc zašto će se krajem svibnja uputiti u na Sajam franšiza u Opatiju.

U Srbiji većina ljudi, kako kaže, ne razumije što je franšizni sustav poslovanja ili zna tek ponešto o njemu. –Mnogi ne vide da franšizno poslovanje može pomoći u proširenju postojećeg poslovanja, započinjanju novog posla ili biti način samozapošljavanja. Ovom se načinu poslovanja u Srbiji još uvijek ne daje na značaju, niti se prepoznaje mogućnost franšizinga za poticanje poduzetništva – dodaje ona zbog čega im je još interesantno nastupati na sajmovima.

– Franšizni su sajmovi specifični jer na jednom mjestu okupljaju sve ljude koji su zainteresirani za franšizno poslovanje – davatelje i potencijalne primatelje franšize. Na predstojećem sajmu u Opatiji, cilj nam je, stoga, i dinamična razmjena ideja – kaže Kornelia Šild-Ferenc.

Srbijanska tvrtka i ove godine planira jačati franšiznu mrežu, povećati lojalnost potrošača i pridobiti nove, a sve to da bi zadrži vodeću poziciju na domaćem tržištu. Šild-Frenec napominje da su u protekloj godini zadržali postojeći broj primatelja franšize, te da danas u Srbiji ima 300 franšiznih pekara, a u inozemstvu oko 100. – I ova brojka pokazuje da je naša franšiza vrlo suvremena i "dostupna" jer se s minimalnim ulaganjem pokreće mini biznis i to u vrlo kratkom vremenskom roku. Da bismo odgovorili na sve zahtjeve potrošača, konstanstno proširujemo i prilagođavamo asortimanom proizvoda – kaže ona.

MiniPani je od studenog 2014. godine počeo s izvozom proizvoda na tržište Rusije. U tijeku su pregovori za daljnje širenje i daljnji plasman peciva na ovom tržištu.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
Promocijom do novih tržišta

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 41 teme, 71 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank