02.06.2015

Uspješni u jakoj konkurenciji

Đura Šešlija, vlasnik tvrtke Pro Domo System, bio je prvi primatelj modne franšize Garinello. Danas je jedan od najuspješnijih.

Suradnju sa srbijanskim modnim brandom Garinello Đura Šešlija započeo je prije svega zahvaljujući prijateljstvu s vlasnikom spomenutog branda. Presudnu je ulogu, kako ističe, odigralo pak to što je brand Garinello imao dugu tradiciju, budući da su imali proizvodnju već dvadesetak godina, a kvaliteta košulja –  po čemu je ovaj brand najpoznatiji –  nije bio upitan. –  U to vrijeme, 2007. ja sam već bio u privatnom biznisu –trgovini –  a tim Garinella je ujedno odlučio snažnije razvijati maloprodaju. Pošto smo se dugo poznavali, zaista sam vjerovao da zajedno možemo napraviti uspješnu priču –  započinje priču o samim počecima Šešlija.

Garinello, kolekcija Fot. Garinello

Najvažnije je da je poslovni odnos pošten i da su uvjeti suradnje odlični. Iznad svega, važno je što su Garinello košulje izuzetno kvalitetne i mislim da trenutno nemaju konkurenciju na tržištu u Srbiji.
Đura Šešlija

Njegova je tvrtka Pro Domo System postala prvi primatelj Garinello franšize. Na samom početku, trgovine su bile otvarane u raznim manjim trgovačkim centrima, no, nisu zabilježile veći uspjeh. Prva uspješna franšiza otvorena je u Ušće Shopping centru u Beogradu 2009. Osim te monobrand radnje, koja uspješno radi i danas, Šešlija je vlasnik i multibrand radnje pod nazivom Concept u tržnom centru Delta City i Robnoj kući Beograd u Zemunu u kojima se prodaje Garinello.  Brand se u međuvremenu jako razvio. Sa jačanjem i razvojem Ušće Shopping centra mogli bismo reći da je rasla i prepoznatljivost samog branda. Ilustrativan je podatak da su nakon godinu i pol dana od početka poslovanja tog trgovačkog centra svi maloprodajni objekti, te i mi, zabilježili snažan rast prodaje  kaže Šešlija.

Suradnjom s davateljem franšize jako je zadovoljan te već zajedno "kuju" planove za otvaranje franšize u inozemstvu.  Najvažnije je da je poslovni odnos pošten, a mogu reći i da su uvjeti suradnje odlični. Iznad svega, važno je što su Garinello košulje, koje su ipak najzastupljenije u asortimanu ovog branda, izuzetno kvalitetne i mislim da trenutno nemaju konkurenciju na tržištu u Srbiji. Postoje i drugi brandovi, međutim, ili su cjenovno dosta jeftiniji ili dosta skuplji, tako da je Garinello, na neki način, jedinstven – srednje cjenovne kategorije, a dobre kvalitete, budući da se materijal nabavlja od poznatog talijanskog proizvođača od kojeg kupuju svi ozbiljni "košuljari"  objašnjava Šešlija.

U međuvremenu, Pro Domo System postao je i ekskluzivni zastupnik za francuski brand Pierre Cardin za asortiman obuće i grčkog branda Verde, prepoznatljivog po torbicama. Šešlija ima mogućnost da i sam razvija franšiznu mrežu ova dva branda. Pored toga, pokrenuli su i razvoj vlastitog modnog branda Korifeo.  Postoje dobri brandovi, ali je tržište jako loše. Konkurencija je znatno jača, posebno s ulaskom velikih igrača poput tvrtke Inditex ili H&M. S druge strane, kupovna je moć potrošača jako niska, te je mogućnost širenja poslovanja ograničena na svega dva-tri grada u Srbiji. U takvim okolnostima svi su brandovi koncentrirani na jednom mjestun te je jako teško i pronaći dobru lokaciju, koja je važna za samo poslovanje. Bez obzira na to, namjeravamo dalje širiti poslovanje  kaže Šešlija.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank