15.06.2015

Šansa na Bliskom istoku

PROFIT system je upravo pokrenuo portal posvećen franšizingu u – Saudijskoj Arabiji.

Poljska konzultantska kuća PROFIT system, vlasnik i izdavač više specijaliziranih časopisa i portala o franšizingu u zemljama Središnje i Istočne Europe, pridodala je svom medijskom portfelju još jedan portal – Franchising.sa – koji će, kako je najavljeno, prvenstveno pratiti vijesti o franšizingu iz Saudijske Arabije, ali i ostalih zemalja Bliskog istoka.

Portal Franchising.sa Fot. PROFIT system

Način na koji se Franchising portali tvrtke PROFIT system bave temama vezanim za franšizing u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj Ukrajini, Rumunjskoj, Mađarskoj, Rusiji, Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, bit će prenijet i na novo tržište. Pored stalnih rubrika – Vijesti, Intervju tjedna i Moj franšiza – čitatelji će moći učiti ili dopuniti svoja znanja o franšiznom modelu poslovanja prateći rubriku ABC franšiza. Za franšizne sustave koji su spremni širiti se u ovoj regiji, Katalog franšiza i Prezentacije sustava bit će najzanimljiviji i najkorisniji segmenti portala, jer će na taj način svi podaci – opisi i uvjeti franšiznih sustava – biti dostupni zainteresiranim čitateljima, potencijalnim investitorima i primateljima franšize.

Odluka PROFIT systema da medijima i sveobuhvatnim konzultantskim uslugama "pokrije" i ovu regiju nije neobična. Bliski istok je u posljednjih nekoliko godina postao jedna od najpoželjnijih "destinacija" za franšizne brandove i sustave koji planiraju da se šire u inozemstvu.

Statistika pokazuje da franšizna industrija u ovoj regiji raste po do sada neprevaziđenoj stopi od 27% godišnje, a najzastupljeniji su sustavi iz oblasti hotelijerstva, gastronomije i mode. Lanci kafeterija – kanadski Tim Hortons, američki Starbucks i britanski Costa Coffee, te modni brandovi – Gap, Banana Republic i H&M, spadaju u jedne u najpopularnijih.
Ne treba zaboraviti da u zemljama ove regije živi više od 400.000 vrlo bogatih ljudi (sa kapitalom većim od pet miliona dolara), što upućuje na nevjerojatan investitorski potencijal. Statistika, također, pokazuje da franšizne poslovnice u zemljama Bliskog istoka imaju veću profitnu stopu u odnosu na učinak poslovnica u zemalja iz kojih franšizni sustavi potječu.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank