10.10.2015

Biznis na fiskalnim računima

Ticket Com, koncept oglašavanja lokalnih tvrtki na poleđini fiskalnih računa, razvija franšizu i u Hrvatskoj.

Ticket Com inovativna je francuska franšiza koja diljem svijeta ima oko 100 franšiznih jedinica. Poslovna ideja podrazumijeva da se tvrtke s lokalnih tržišta oglašavaju u vidu kupona ili drugih povoljnosti na poleđini fiskalnih računa supermarketa, lanaca brze hrane... Kupci potom koriste te kupone za kupovinu s popustom u trgovinama oglašivača.

Ticket Com Fot. Ticket Com

Ticket Com u mreži ima više od 100 franšiznih jedinica, a poslovni koncept se na europskim i svjetskim tržištima pokazao kao visoko profitabilan. Franšiza je odnedavno dostupna i u Hrvatskoj.

Budući da je riječ o franšizi koja se uglavnom razvija "lokalno", poslovanje u Hrvatskoj započeto je u regiji Rijeke i okolnih otoka. Primatelj master franšize za teritoriju Hrvatske tvrtka je Haus Servis d.o.o. koja ima pravo dalje davati pojedinačne franšize. Ugovor je potpisan u svibnju, a franšiza službeno počela s radom u lipnju.

Damir Jurković, direktor tvrtke Haus Servis, kaže da je Ticket Com visoko profitabilna franšiza koja je provjerena na mnogim europskim i svjetskim tržištima. – Riječ je o zaista provjerenom konceptu koji ne zahtijeva ni skladište, ni poslovni prostor. Primatelj dobiva obuku, podršku u razvoju poslovanja, cjelokupnu logistiku. Ekskluzivnost na određenom području se podrazumijeva – ističe Jurković.

Franšiza se bez ikakvih zapreka može razvijati u bilo kojem dijelu zemlje. Iako je Haus Servis primatelj master franšize za Hrvatsku, Jurković kaže da zbog sličnosti govornog područja mogu pomoći i zainteresiranima iz Srbije i Slovenije prilikom uzimanja ove franšize.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank