22.06.2015

Mini-pekara za posao budućnosti

Za pekare vrijedi da dobro posluju i tijekom krize. Potencijalni primatelji franšize iz Srbije sada se mogu opredijeliti i za koncept koji ne zahtijeva velika ulaganja – mini-pekaru Kralj Coffee Donuts & Snacks.

Autentični grčki koncept Kralj Coffee u Srbiji djeluje duže od godinu dana. Grčka peciva, krafne i kave do sada su se mogli degustirati u lokalu u Ulici Kneza Miloša u Beogradu i pojedinim "partnerskim" pekarama, koje samo prodaju peciva pekare Kralj. Nedavno je, međutim, otvorena i druga pekara, a zanimljivo je da je ona ujedno na tržište uvela i novi format franšize. Dok prva pekara posjeduje i veliki prostor za sjedenje, druga je osmišljena kao mini-pekara, sa malim prodajnim prostorom i vitrinama koje su postavljene i "otvorene" prema ulici. – Ovo je koncept idealan za širenje franšizne mreže jer ne zahtijeva velika ulaganja. U 18 četvornih metara prostora smjestili smo baš sve što nam je potrebno da bismo ponudili sve naše proizvode. Svu neophodnu opremu – hladne i tople vitrine, kave-aparat – uspjeli smo pronaći u mini-varijanti. U ovom lokalu želimo razvijati "take-away" koncept – sve za ponijeti, od peciva, sendviča, salata, cijeđene naranče i naših jedinstvenih grčkih kava – objašnjava Slađana Kovačević, zadužena za širenje franšizne mreže u Srbiji.

Kralj, mini-pekara, Kalenić Fot. PROFIT system

Druga pekara Kralj Coffee – Donuts & Snacks otvorena je nadomak Kalenić pijace u Beogradu. Osmišljena je kao mini-pekara, koja će ujedno poslužiti i kao primjer novog formata franšize.

Potreba potrošača za ovakvim konceptom u Srbiji sigurno postoji. Ljudi danas nemaju vremena da sjede i doručkuju, piju kavu ili cijeđeni sok,  već to čine u automobilu ili na poslu. Koncept "sve za ponijeti" poslovni je model budućnosti i na tržištu Srbije – kaže ona.

Peciva i krafne se i u ovoj pekari, iako vrlo skromne kvadrature, što svakako pojeftinjuje poslovanje, peku na licu mjesta, sendviči i salate se također prave u lokalu, kao i kave po narudžbi kupca. – Opremu smo kupili u Srbiji i svakog sljedećeg primatelja franšize bismo uputili na istu adresu, jer bi ostvario značajan popust. Prednost malog prostora je i što nije neophodno ispeći mnogo peciva da bi se popunile mini-vitrine, roba se češće peče, uvijek je svježa. Miris koji se širi izvan pekare privlači mušterije, a količina peciva koja ostaje neprodana je minimalna – navodi Kovačević sve prednosti ovog koncepta.

Ovakav vid pekara, napominje Kovačević, najbolje je smjestiti u okruženju s mnogo trgovina, poslovnog prostora i velikim prometom ljudi. – Koncept je jednostavan i zaista vjerujem da će se pokazati uspješnim –kaže Kovačević.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank