09.02.2016

Preduvjeti za uspjeh

Inovativna tehnologija, garancija profitabilnosti i marketinška potpora, razlozi su zbog kojih se primatelji DepilConcept franšize odlučuju za otvorenje više od jednog salona – potvrđuju primjeri iz Poljske.

DepilConcept je portugalski lanac salona za trajnu depilaciju, koji je, pored matičnog tržišta, mrežu franšiza razvio i u nekoliko zemalja Europe i svijeta. Od međunarodnih tržišta, najbolje su rezultate postigli u Poljskoj, a u kompaniji kažu da bi voljeli kada bi na svakom novom tržištu mogli postići bar približan uspjeh.

Portugalski je sustav, naime, 2011. otvorio prvi salon za trajnu depilaciju u Poljskoj. Za pet godina poslovanja razvili su mrežu od čak 25 franšiznih salona, no, kako kažu, tu nije kraj -- širenje se nastavlja i ove godine. Dobrom je prijemu pridonijelo i to što je DepilConcept za sada jedini lanac kozmetičkih salona u Poljskoj koji pruža usluge fotopodmlađivanja kože i fotoepilacije (tretman intenzivnim pulsirajućim svjetlom). Međutim, najbolji dokaz da "sustav funkcionira" nalazi se u činjenici da se sve češće postojeći primatelji franšize odlučuju za otvorenje više salona.

DepilConcept Fot. DepilConcept

Franšizu kozmetičkog salona može otvoriti i osoba koja nema iskustva u ovoj branši. Primatelji DepilConcept franšize prolaze temeljitu obuku koja će pokriti sve aspekte poslovanja.

– Dogodilo nam se da su pojedini primatelji franšize samo šest mjeseci po otvorenju salona počeli razmišljati o otvorenju novih poslovnica, te tražiti teritorijalnu ekskluzivnost za grad u kojem rade. Jedan od naših partnera će, recimo, otvoriti treći salon. Inače, na samom početku rada, primatelji dobivaju "jamstvo o profitabilnosti", skup poslovnih znanja i preporuka, koji će, ako se dosljedno primjene, donijeti siguran prihod, dovoljan da se već prvog mjeseca pokriju troškovi poslovanja. Franšizoprimac iz Wroclawa, primjerice, otvorio je prošle godine drugi salon i već u drugom tjednu poslovanja, počeo je raditi s dobitkom – kaže Mariusz Włoczkowski, zadužen za razvoj mreže DepilConcepta u Poljskoj.

Iskustvo pokazuje i da se posao najbrže razvija u velikim gradovima, tako da DepilConcept potencijalne primatelje franšize još uvijek traži u desetak gradova diljem Poljske. Poučeni dosadašnjim dobrim iskustvom, budućim će partnerima odmah biti ponuđena teritorijalna ekskluzivnost i mogućnost otvorenja više franšiznih jedinica.

Salon DepilConcepta trebao bi imati od 30 do 50 m2, što je dovoljno za dvije sobe za tretmane i prijemni pult. Franšizodavac pomaže pri izboru lokala i osoblja. Za uspjeh, napominju u tvrtki, važno je dosljedno primijeniti prenijeto znanje, a primatelj franšize i osoblje prije otvorenja pohađaju niz obuka koje pokrivaju sve aspekte poslovanja – upravljanje salonom, kozmetički tetmani, prodaja i odnos s klijentima, upravljanje kadrovima i marketing.

– Ne treba zaboraviti da je marketing jedan od najvažnijih preduvjeta za uspjeh u ovom poslu. Stoga i radimo na promociji svih franšiznih salona, organiziramo reklamne kampanje u lokalnim medijima i zajednici, uvodimo programe lojalnosti i akcije za redovite klijente. Ispostavilo se da je za privlačenje klijenata, zapravo, mnogo važniji marketing nego lokacija salona – objašnjava Włoczkowski.

Izvor: Własny Biznes FRANCHISING
Priredila: N.B.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank