10.08.2015

Veliki korak za BigPizzu

Prvi restoran srbijanskog lanca BigPizza otvoren je prije nešto manje od dvije godine. Danas, pod ovim imenom posluje 12 objekata, a širenje je planirano i u zemljama regije.

Tvrtka MIM Team Food, vlasnik branda BigPizza, nakon dvije godine samostalnog širenja lanca pizzerija, odlučila je se upustiti u franšizing. Kako kažu u ovoj tvrtki, franšizni je model idealna prilika za izgradnju novih partnerstava i obostrani uspjeh.

BigPizza, pizza Fot. BigPizza

BigPizza za sada ima 12 pizzerija - 11 u Beogradu i jednu u Pančevu. Franšizing će biti idealan model za izgradnju novih partnerstava i otvaranje novih lokala.

– Sa vizijom da naši objekti postanu omiljena destinacija, a dostava jedini izbor svih koji vole brzu uslugu, za sada u Srbiji, u budućnosti i regionalno, odlučili smo se da sljedeći potez bude širenje kroz franšize. Osnovna misija, i u franšizingu, bit će pružanje vrhunske usluge, raznovrsnih, inovativnih proizvoda postojećim i novim potrošačima, u isto vrijeme zadržavanje kvalitete, standarda. Da bismo to postigli, neophodno je biti pristupačan kupcima, što je jedino moguće brzom, ali prije svega kvalitetnom ekspanzijom – kažu osnivači tvrtke.

Primatelji franšize, prema njihovim riječima, u velikoj su prednosti, jer dobivaju kompletan know-how i uređeno poslovanje s unaprijed postavljenim pravilima. – To automatski umanjuje rizike dodatnih troškova koje smo mi kao "start-up" kompanija imali na početku, a koji su često mnogo veći od projektiranih. Posebna je prednost uređeno poslovanje u okviru kojega nema, ili je šansa vrlo mala za iznenađenja i odstupanje od postavljenih pravila, koja su kreirana upravo svakodnevnim nadilaženjem izazova – kažu u ovoj tvrtki.

Tržište je u Srbiji, kako kažu vlasnici koncepta, specifično, ali u isto vrijeme i polje na kojemu je prostor za inovatore u bilo kojoj sferi poslovanja neograničen. – Naši su roditelji dugi niz godina uspješno vodili kompaniju Marbo, a biznis započeli u Srbiji. Naša obiteljska poslovna tradicija uvijek je uključivala preuzimanje rizika za proizvode i tvrtke koje su kreirane na temeljima kvalitete i svjetskih standarda, a sa druge strane, promovirane kao drugačije od ostalih. Tako, ukoliko ste dovoljno maštoviti, kreativni i stručni, možete stvoriti nova pravila poslovanja i za kratko vrijeme i sami kreirati tržište. Mi, svakako, osluškujemo potrebe i svakodnevno unapređujemo sve segmente poslovanja kako bi kupac bio zadovoljniji – navode u tvrtki.

Foto: BigPizza, Beograd

Franšiza lanca BigPizza dobra je poslovna prilika i zbog povjerenja kupaca koje je sticano u prethodne dvije godine kroz ponudu kvalitetnih proizvoda i različitih okusa. Kako kažu, prvi su lanac koji je u ponudu uvrstio i proteinske proizvode (rebarca, pileće štapiće i krilca) te poslastice (slatke pizze, kolače, shakeove). Prednost ovog lanca, koja može značiti i primateljima franšize, jest i to što svakom potrošaču daju mogućnost izabrati sastojke za svoju omiljenu pizzu. Sa druge strane, kada je riječ o isporuci, BigPizza je, prema njihovim riječima, ispunila obećanje i daje besplatno pizzu ako se ne dostavi u roku od 30 minuta. Također, navode oni, možda nije poznato, ali drugo omiljeno jelo u Srbiji je – pizza.

– Ono što je najvažnije, mi se ne vodimo teorijom koja kruži o franšizingu, da se davatelj franšize razvija iz tuđeg kapitala. Nije nam želja pod svaku cijenu dati franšizu i naplaćivati razne naknade kroz poslovanje. Nasuprot, naša je želja da partneri prođu kroz standardiziranu obuku kako bi mogli pratiti misiju, viziju i poštivati izgrađene vrijednosti našeg branda – naglašavaju u BigPizzi.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank