18.08.2015

Bez Skiniala

Njemački koncept za sigurno uklanjanje tetovaža povukao se iz utrke za tržišta ove regije. Zašto?

Nakon što je osvojio matično i krenuo u osvajanje svjetskih tržišta – s ambicijom postati brand br. 1 u području sigurnog uklanjanja tetovaža – Skinial je objavio da od ovog ljeta ipak sužava područje razvoja. Tvrtka, naime, odustaje od pokušaja razvoja franšizne mreže na malim tržištima. To, između ostalog, znači da više neće nuditi franšizu niti će tražiti partnere u zemljama ove regije, iako su nekoliko godina radili na promociji koncepta.

Skinial, franšizni koncept Fot. Skinial

Van naše lige: Skinial namjerava franšiznu mrežu razvijati isključivo na velikim tržištima

Kako je potvrđeno iz tvrtke, Skinial će se u narednim godinama fokusirati isključivo na velika i perspektivna tržišta, prije svega – Poljsku, SAD, Australiju, Rusiju i Kanadu. – Ulaganje u promociju i potencijalni razvoj na malim tržištima, jednostavno, nije donijelo željene rezultate – kaže Klaus Bode, CEO tvrtke.

Osnovne prednosti koncepta, na koje je Skinial računao i smatrao da će privući franšizne partnere, bile su inovativna tehnologija uklanjanja tetovaža (prirodnim tvarima, bez upotrebe lasera) i vrlo povoljni uvjeti za pokretanje franšize (niske investicije, laka implementacija i uređenje kozmetičkog studija).

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank