25.08.2015

Minit umjesto Fornettija

Tvrtka Fornetti Slovakia donedavno je bila nositelj master franšize mađarskog branda Fornetti za tržište Slovačke i Češke. Ove su godine, pak, odlučili razviti vlastiti brand.

Nakon 15 godina suradnje s mađarskim franšiznim lancem mini-pekara Fornetti, tvrtka Fornetti Slovakia i njezina podružnica Fornetti Bohemia, odlučile su se osamostaliti i na tržištu Slovačke i Češke od sada nastupati pod jedinstvenim brandom Minit.

Minit, pekara Fot. Fornetti

Nekadašnji nositelj master franšize Fornetti za tržišta Slovačke i Češke od sljedeće će godine početi poslovati pod vlastitim brandom Minit

Promjena je, kako kažu, nastala kako bi se proizvodi i okusi prilagodili specifičnostima lokalnih tržišta. –Osamostaljenje će nam omogućiti brži razvoj i prilagodbu potrebama i željama naših kupaca – objašnjava Zoltán Ambrovics, izvršni direktor tvrtke Fornetti Bohemia.

Osim novog branda, za kupce u Slovačkoj i Češkoj promjene će biti minimalne, jer se 99% postojećeg asortimana već ionako proizvodi u postrojenju tvrtke Fornetti Slovakia, koje će u narednom razdoblju također biti modernizirano. – Suradnja s Fornettijem bit će nastavljena na tehnološkoj bazi – kaže Ambrovics te dodaje da će ime tvrtke biti promjenjeno koncem ove godine.

Inače, prva jedinica "u novom ruhu" i pod novim brandom već je otvorena u Češkim Budějovicama, dok bi ostale pekare u franšiznom lancu trebale postupno promjeniti ime i vizualni identitet do sredine iduće godine.

Mađarski brand Fornetti stigao je na tržište Slovačke 1999. godine kada je, nakon kupnje master franšize, tvrtka Fornetti Slovakia počela proizvoditi i prodavati peciva. Godinu dana kasnije, osnivanjem tvrtke Fornetti Bohemia, prodajna je mreža proširena i na tržište Češke. Trenutno, u Slovačkoj djeluje 250 pekara, dok ih je u Češkoj 150. Ukupni promet obje tvrtke u 2014. godini iznosio je više od 27 milijuna eura.

Slična se promjena desila i u Srbiji 2012. godine. Naime, subotička tvrtka Fornetti doo, dotadašnji nositelj master franšize Fornetti za tržište Srbije i ostalih zemalja ove regije, odlučila je se osamostaliti i nastaviti poslovanje pod vlastitim brandom Mini Pani.

Izvor: Franchising.cz
Priredila: N.B.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank