Kutak za ljubitelje zrakoplovstva
U okviru poslovnice turističke agencije Fly Fly Travel u Ulici kneza Miloša u Beogradu, tijekom je ljeta otvoren Fly Fly Shop – kutak rezerviran za ljubitelje civilnog zrakoplovstva i putovanja.
Kako su naveli u samoj tvrtki, u trgovini će se prodavati makete civilnih zrakoplova mnogih svjetskih avio-kompanija. Asortiman od početka uključuje oko 250 takozvanih "Die-cast" modela, koji se lako sastavljaju. Pored maketa aviona, na policama se mogu pronaći i razne sitnice neophodne za putovanje: koferi, električne vage za prtljagu, setovi za spavanje. Iz tvrtke su potvrdili da u narednom razdoblju planiraju u ovaj segment poslovanja uključiti i primatelje franšize.
Foto: Fly Fly Shop
Fly Fly Travel ima vlastite poslovnice u Srbiji i Turskoj, a franšiznu mrežu, pored matičnog tržišta, razvija i na tržištima Crne Gore i Bosne i Hercegovine. U ovom trenutku, u potrazi je i za primateljima franšize u ostalim zemljama regije, prije svega Hrvatske i Slovenije. Jedna je od vodećih tvrtki u regiji u segmentu prodaje avio-karata i turističkih aranžmana.
pročitajte članke

Ne postoje osobine niti vještine koje garantiraju siguran uspjeh u poslu. No, pri odabiru primatelja franšize, određene se poslovne vještine uzimaju kao prednost.
Mreža turističke tvrtke Fly Fly Travel u Srbiji proširena je za još dvije franšizne jedinice. Poslovnice su otvorene u Kruševcu i Zrenjaninu.
Što se promijenilo u franšiznom sustavu, što očekuju od nastupa na Sajmu franšiza u Parizu te s kakvim ciljevima ulaze u ovu godinu, govori Bojana Vuković iz Fly Fly Travela
Osim preuzimanja branda, kupnja franšize prije svega podrazumijeva – „kupnju“ znanja. Najveći dio znanja primatelji franšize dobivaju tijekom obuke, obvezne i nezaobilazne etape, bez koje se franšizni sustavi ne mogu smatrati potpunim.
Fly Fly Travel nastavlja širiti mrežu u Srbiji – od početka ove godine, otvorene su dvije nove franšizne poslovnice. Primatelje je privukao poznati brand te provjeren poslovni model.
Najčitanije

Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.
Kraj će ožujka obilježiti dva sajma franšiza – prvi se održava u Katowicama, drugi u Parizu. Oba imaju isti cilj – privući ljude koji žele započeti posao kupnjom franšize.
U Hrvatskoj trenutno radi jedan Berlitz jezični centar za djecu i odrasle i to u Zagrebu. Potreba za širenjem franšizne mreže postoji, što pokazuje i broj onih koji žele učiti po ovoj metodi, čak i online.
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.
Hrana, čini se, više nije dovoljna. Kako bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze prehrane sve više koriste suvremenu tehnologiju.