Franšizom osvajaju nova tržišta
Iako ima više od 3.500 restorana u Kanadi, više od 850 u Sjedinjenim Državama i oko 80 u zemljama Perzijskog zaljeva, Tim Hortons još uvijek nije poznat brand u svijetu. Matična tvrtka ovog lanca, Restaurant Brands International (RBI) od ove godine namjerava to promijeniti i ubrzati širenje i na tržištima izvan Kanade. Pred tvrtkom, kako kaže izvršni direktor Daniel Schwarz, ne stoji jednostavan zadatak – svjesni su da samo podizanje svijesti o brandu može trajati godinama. Međutim, ono što tvrtku ohrabruje predstaviti koncept svijetu, ponajviše je posljedica – dobrog iskustva.
Kada se Tim Hortons prije nekoliko godina pojavio na tržištima Bliskog istoka, brand je lokalnom stanovništvu bio gotovo nepoznat. Sam koncept, kvaliteta proizvoda te usluge, napominje Schwarz, zaslužni su za to što se lanac za samo nekoliko godina pozicionirao uz mnogo poznatije brandove.
Tim Hortons je, inače, poznat po svojoj ponudi kava i krafni. Nije ni čudo, budući da su prvi lokali, iz šezdesetih godina prošlog stoljeća, jedino i nudili ova dva proizvoda. Danas, Tim Hortons, slično konceptima ove vrste (američki Dunkin’ Donuts ili Starbucks) ima mnogo širi i raznovrsniji meni koji uključuje i peciva, kolače, sendviče, juhe...
Drugi, ne manje bitan faktor optimizma koji potiče ekspanziju na novim tržištima, također je zasnovan na dobrom iskustvu. U tvrtki su se, naime, odlučili za strategiju razvoja putem franšizinga, što znači da će na novim tržištima tražiti lokalne partnere – primatelje master franšize – koji će biti zaduženi i za pozicioniranje branda i razvoj mreže restorana. Franšizing, kao poželjan model širenja, nametnuo se i zbog toga što je ovaj model poslovanja donio odlične rezultate lancu koji se također nalazi u vlasništvu tvrtke RBI – svjetski poznatim restoranima brze hrane Burger King.
Kako je nedavno najavljeno, tvrtka već pregovara s nekolicinom potencijalnih primatelja franšize. U listopadu sklopila je dogovor i sa novim partnerom iz Sjedinjenih Američkih Država, a prema tom sporazumu, u narednih 10 godina bit će otvoreno više od 150 Tim Hortons restorana u širem području Cincinnatija.
Tim Hortons i Burger King od prosinca 2014. nalaze se u vlasništvu tvrtke Restaurant Brands International. Spajanjem ova dva branda stvoren je treći po veličini lanac u sektoru brze hrane u svijetu.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...