25.12.2015

Magija riječi ne poznaje granice

Ulazak na nova tržišta. To je, u najkraćem, plan za sljedeću godinu češkog franšiznog koncepta "Plavi slon". Primatelje franšize traže i u zemljama ove regije.

Personalizirane knjige – one u kojima se čitatelj pojavljuje kao junak priče – pojavile su se 1998. godine u Češkoj, kao inovativni koncept izdavačke kuće "Plavi slon". Zahvaljujući originalnosti proizvoda, koncept su kroz franšizu uspješno prenijeli i na tržišta izvan Češke. – U ovom trenutku, franšizne partnere imamo u Slovačkoj, Poljskoj i Njemačkoj. U skorijoj budućnosti planiramo ući na tržišta Mađarske i zemlje Balkanskog regiona – kaže Marek Halfar, vlasnik "Plavog slona".

Plavi slon, izdavaštvo Fot. Plavi slon

Davatelj franšize osigurava polugotove proizvode, te znanje i tehničku potporu za tisak i koričenje personaliziranih knjiga.

Suradnja i rad pod franšizom "Plavi slon" ne iziskuje posebna znanja niti prethodno iskustvo, ali ni visoke investicije. Većina primatelja franšize posao vodi od doma, a sve što trebaju nabaviti jesu računalo, laserski pisač i klamerica. Davatelj franšize, s druge strane, nudi software, određenu količinu polugotovih proizvoda, znanje te tehničku potporu za tisak i koričenje personaliziranih knjiga. – Ova je vrsta posla idealna za ljude koji žele zaraditi nešto dodatnog novca. Preporučujemo ga ženama koje su na porodiljnom dopustu, te logopedima ili učiteljima – kaže Marek Halfar.

Da bi primatelji franšize bili uspješni, potrebno je i da imaju dovoljno zanimljivih knjiga koje će ponuditi kupcima – izdavačka je kuća, naime, od svoga postanka objavila više od 20 originalnih naslova knjiga i slikovnica. – Ove smo godine uspjeli objaviti tri nova naslova, a sada pripremamo novu knjigu o dinosaurima, te edukativni materijal za čuvenu školu engleskog jezika Helen Doron – kaže Halfar.

Izvor: Franchising.cz

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank