25.12.2015

Zaokret ka novim tržištima

Coccodrillo, poljski modni brand za djecu, završava godinu sa 233 dućana na matičnom tržištu. Naredne godine, u fokusu će biti širenje na inozemnim tržištima.

U 2015. Coccodrillo je u Poljskoj otvorio 25 novih trgovina u kojima prodaje svoje kolekcije odjeće za djecu. U čitavoj maloprodajnoj mreži, međutim, imaju 233 objekta, od toga – čak je 145 u rukama primatelja franšize. U najvećoj mjeri pokrili su velike i srednje gradove Poljske, a trgovine su najčešće smještene u trgovačkim centrima. – Veliki udio primatelja franšize u maloprodajnoj mreži jedan je od ključnih čimbenika uspješnog razvoja Coccodrillo branda u Poljskoj i inozemstvu – kaže Ewa Matuszak, direktorica prodaje tvrtke CDRL S.A., vlasnika branda Coccodrillo. – Ovakva će "raspodjela snaga" ostati i u narednim godinama. S velikom smo pažnjom napravili sustav suradnje koji je, pokazalo se, bio vrlo privlačan potencijalnim primateljima franšize. Mnogi su se od njih odlučili otvoriti više od jedne trgovine pod našim brandom – dodaje ona.

Coccodrillo, modni brend za decu, radnja Fot. Coccodrillo

Kako su pokrili tržište Poljske, modni se brand Coccodrillo okreće inozemnim tržištima. U ovom trenutku, već imaju trgovine u Rumunjskoj, Bugarskoj, Litvi, Češkoj i Slovačkoj.

Ekspanzija u svijetu

U tvrtki su svjesni da je poljsko tržište već prilično zasićeno – mreža trgovina je toliko gusta da im je sve teže pronaći novu i atraktivnu lokaciju. – Stoga, i mogućnost pronalaženja novih partnera je ozbiljno ograničena – priznaje Matuszak.

Brand se stoga okreće inozemnim tržištima. U zemljama Europske unije već djeluje 133 trgovine pod brandom Coccodrillo – najviše ih je u Rumunjskoj (42), ali ih ima i u Bugarskoj, Litvi, Češkoj i Slovačkoj.

–  U najskorijoj budućnosti želimo dodatno ojačati poziciju na tržištima Rumunjske i Češke, međutim, postoje planovi da se, također, otvori 20 novih prodajnih mjesta izvan Europske unije. Trinaest bi lokala imalo karakter klasične trgovine koje će raditi pod našim brandom, a preostalih sedam planiramo otvoriti kao "shop in shop" – objašnjava Ewa Matuszak.

U ovom trenutku, izvan Europske unije Coccodrillo ima 30 samostalnih trgovina, te 55 kornera unutar drugih trgovina odjeće (shop in shop). Odjeća poljskog branda se također može kupiti u Kini, Egiptu, Brazilu.

Besplatna licenca

Za otvorenje trgovine odjeće za djecu pod brandom Coccodrillo potreban je lokal od 50 do70 m2. Licenca je besplatna, što znači da se ne plaća ulazna naknada, a nema ni izdvajanja za marketing. Primatelj franšize, pak, ima obvezu položiti povratni depozit, što će biti garancija za robu koju dobije. Također, treba platiti licencu za poslovni software, koji se dobiva u sklopu franšiznog paketa. Pored toga, partner bi trebao osigurati pristup internetu, računalo i fiskalnu kasu. Davatelj franšize pomaže pri odabiru lokacije, pruža svu potrebnu podršku prilikom otvorenja trgovine, te daljnjeg poslovanja. Promotivni materijali partner dobiva besplatno i sudjeluje u svim promotivnim akcijama koje se provode na razini mreže. Punjenje robom odvija se u redovnimm rokovima, ili prema potrebama trgovine.

Izvor: Franchising.pl

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank