25.12.2015

Lagano, ali sigurno

Xtravaganza je relativno mlad franšizni koncept, osnovan u Švedskoj prije 13 godina. Na tržištu Hrvatske posluje od 2012. Mreža se lagano širi, a postoji i interes iz zemalja regije.

Tony Šikić i njegova supruga Ivana postali su primatelji franšize Xravaganza za zemlje ove regije prije četiri godine. Prema njihovim riječima, koncept se neprestano razvija, uvode se inovacije, a franšizna mreža lagano širi u Hrvatskoj. – Nedavno smo ponovo otvorili franšizu u Splitu budući da jedno vrijeme nije radila. Suradnju smo dogovorili sa Ilijanom Mandić, vlasnicom dva Magic Well fitness studija. U okviru jednog od njih primjenjivat će se i programi mršavljenja Xtravaganze – kaže Tony Šikić.

Xtravaganza promovira novi model: zdravstveni savjetnik Fot. Xtravaganza

Magic Well je, naime, koncept zasnovan na tridesetominutnim treninzima, uglavnom namijenjen ženama. Ideja je da se uz Xtravaganzine programe mršavljenja koji, osim vježbanja, podrazumevaju i promjene navika u prehrani, potencijalnim klijentima omogući lakši put do cilja – idealne figure.

Xtravaganza je bila i jedan od izlagača na sajmu franšiza FEC u Opatiji koji je održan u maju 2015. godine. – Nakon toga, stižu nam upiti iz Makedonije, Srbije i Bosne. Za 2016. pripremili smo nove programe mršavljenja, webshop i online web mršavljenje, gdje će svaka mušterija imati svoju stranicu na kojoj su svi materijali vezani za naše programe. Također smo pripremili priručnike, tablice, mentalne treninge. Sve ide polaganije nego što bismo mi to htjeli, ipak, kreće se – dodaje Šikić.

Pored matičnog tržišta u Švedskoj, Xtravaganza posluje i u Norveškoj, Finskoj, Danskoj, Engleskoj i Kini. U Hrvatskoj, centri se nalaze u Rijeci, Splitu, Dubrovniku, Varaždinu i Šibeniku.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank