21.01.2016

Cilj – dvjesto jedinica

Primatelj master franšize španjolskog koncepta Naturhouse za teritoriju Češke i Slovačke procjenjuje da na ovim tržištima ima potencijala za dvije stotine poslovnica.

U ovom trenutku, pod brandom Naturhouse posluju 73 centra u Češkoj i 18 u Slovačkoj. Jan Gonda, primatelj master franšize španjolskog koncepta, kaže da će ekspanzija na ovim tržištima u narednim godinama biti još intenzivnija. Cilj je, naime, da se u Češkoj uspostavi mreža od 150, a u Slovačkoj od 50 dijetetsko-nutritivnih centara Naturhouse. Ulaganje u marketing, novi poslovni software, preuređenje poslovnica i sveobuhvatnija obuka, bit će unapređenja koja bi trebala, nadaju se, dodatno privući nove, pojedinačne primatelje franšize.

Naturhouse Fot. Naturhouse

Plan za naredne godine: ulaganje u marketing, novi poslovni software, preuređenje poslovnica i sveobuhvatnija obuka

U najavljena unapređenja primatelj master franšize spreman je uložiti nekoliko milijuna eura. Prioritet u području marketinga i dalje će biti jačanje svijesti o brandu na ovim tržištima, a kao vid potpore primateljima franšize, pokrenut je i projekt Naturhouse University – napredni program o prehrani i zdravom načinu života koji će pohađati ne samo primatelji franšize, već i svi zaposlenici. I ova mogućnost, kaže Gonda, jedna je od prednosti sustava koja će dovesti do povećanja prometa i lojalnosti radnika.

Inače, samo 2015. godine, prodaja dijetetskih proizvoda u češkoj Naturhouse mreži porasla je za 10 posto, dok je prodaja u Slovačkoj bila viša čak za 45 posto u odnosu na prethodnu godinu. Ova je činjenica motivirala vlasnika master franšize da nastavi sa širenjem mreže. – Ove godine, očekujemo da ćemo na češkom tržištu otvoriti 8-12 novih poslovnih jedinica. U Slovačkoj, željeli bismo prijeći granicu od 20 centara – kaže Jan Gonda.

U širenju mreže svakako će im pomoći i tzv. "Mikrokoncept", manji format centra koji je prilagođen – upravo –manjim gradovima (od 10 do 19 tisuća stanovnika). – Od prošle godine imamo pripremljen čak i koncept za gradove s 5-10 tisuća stanovnika. Takva su nam mjesta sada u fokusu te se nadamo i prvim kandidatima za franšizu – dodaje Gonda.

Španjolski sustav, inače, partnere za razvoj franšizne mreže traži i u Srbiji, a od zemalja ove regije, poslovnice već ima u Sloveniji i Hrvatskoj. Naturhouse jedini je europski lanac za prodaju dijetetskih proizvoda koji ima "zaokružen sustav" – od laboratorija, u kojima se preparati razvijaju, preko proizvodnih pogona, do specijaliziranih centara u kojima se preparati mogu kupiti. Naturhouse centri, međutim, na samo što se bave prodajom, već nude i besplatno savjetovanje, te se za svaku mušteriju ponaosob pravi individualni tretman i plan prehrane.

Izvor: Franchising.cz
Priredila: N.B.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank