29.01.2016

Franšiza stiže iz „Svijeta mora“

Grčka tvrtka Thalassios kosmos već 22 godine proizvodi i prodaje smrznutu ribu i morske plodove. S razvojem novog proizvoda i koncepta, spremni su i za nova tržišta.

Tvrtka Thalassios kosmos (Svijet mora) osnovana je prije 22 godine, nakon što su Vasilis Tsigaras i Dimitris Kondilopoulos poželjeli potrošačima ponuditi bolji izbor smrznute ribe i morskih plodova – pri tome, vrhunske kvalitete po pristupačnim cijenama. Za dva desetljeća postojanja, Thalassios kosmos je izrastao u grupaciju koja je uspjela „zaokružiti priču“ – od proizvodnje smrznutih proizvoda, preko distribucije, do pripreme i prodaje morskih specijaliteta. Prva prodavaonica pod brendom Thalassios kosmos otvorena je u Karditsi, rodnom gradu osnivača. Danas, 19 prodavaonica posluje diljem Grčke.

Pod brandom Thalassios kosmos u Grčkoj za sada posluje 19 prodavaonica

– Prije tri godine počeli smo proizvoditi i smrznuta gotova jela od ribe i morskih plodova, koja su specifična jer se spravljaju na, takoreći, tradicionalan način – laganim krčkanjem u nekoj vrsti pekača, ili, u našem slučaju, u pek-papiru – priča Vasilis Tsigaras, jedan od osnivača tvrtke.

Ovakav koncept prodavaonice, u kojoj bi se prodavala smrznuta, ali i svježe pripremljena jela, žele proširiti diljem svijeta, a primatelje master franšize, koji bi dalje razvijali mrežu pod brandom Sea World, traže i u zemljama ove regije.

„Svijet mora“ nudi dva tipa prodavaonice – jednu sa kuhinjom i mjestima za sjedenje i, drugu, manjeg formata, koja također ima kuhinju, ali ne i mjesta za sjedenje. – Prvi koncept podrazumijeva da potrošači mogu sjesti i uživati ​​u našim morskim specijalitetima koje svakodnevno pripremamo, a najčešće mušterije su ljudi koji nemaju vremena ili nisu raspoloženi sami kuhati, a žele jesti zdravu i ukusnu hranu. U tim lokalima potrošači također mogu kupiti i smrznuti „obrok za ponijeti“ po povoljnim cijenama. Drugi oblik prodavaonice, zapravo, podrazumijeva prodaju naših smrznutih proizvoda – ribe u pek-papiru, ribljih filea i slično. I u tim objektima, međutim, imamo pećnice kako bi se služili svježe pripremljeni morski obroci – kaže Vasilis Tsigaras.

Ovisno o samom konceptu prodavaonice, veličina objekta može varirati, a najveći imaju i do 140 m2.

Foto: Thalassios kosmos

Kada su počeli razmišljati o razvoju franšize, nisu, pak, željeli da se franšizni sustav svede na kompliciranu srtučnu terminologiju ili „bombastična obećanja o sjajnoj budućnosti“. – Franšizing je za nas, prije svega, spremnost podijeliti naš uspjeh, iskustvo i stručnost s drugima. Stoga, svaki partner od prvoga trenutka može računati na našu potporu – kaže Vasilis Tsigaras.

Davatelj franšize pruža potporu prilikom izbora lokacije, opremanja prodavaonica i nabavi neophodne opreme, izbora zaposlenika, a organizira i obuku za svakog primatelja franšize i njegove radnike, kao što konstantno prenosi znanja u pogledu usluge i prodaje. Sea World se obvezuje i da će primatelje franšize upoznati s kompletnom organizacijom i procedurama koje osiguravaju visoku kvalitetu proizvoda i usluge, poput modernog kompjuteriziranog sustava, prilagođenog potrebama lokala. Primatelj iz centrale dobiva i osmišljene marketinške kampanje, te pomoć oko materijala za lokalno tržište. Primatelji franšize će sve proizvode nabavljati od davatelja franšize.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
Franšiza stiže iz „Svijeta mora“

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 38 teme, 68 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank