13.12.2016

Zabava ima novo ime

Američki lanac igraonica s trampolinima Sky Zone spojio je zabavu i fitness te tako privukao veliki broj poklonika. Sada traže poduzetne partnere koji bi franšizu razvili i u ovoj regiji.

Ogromna hala, premrežena trampolinima od zida do zida, desetine odraslih i djece koji podjednako uživaju u skokovima i „letenju“ – to je, u najkraćem, Sky Zone. Igraonica koja je ujedinila zabavu i fitness, na zadovoljstvo svih generacija i ciljnih skupina. Kada je 2004. u Las Vegasu na gotovo 1.600 četvornih metara otvorio prvi Sky Zone, tvorac ovog koncepta Rick Platt nije, međutim, namjeravao napraviti koncept za zabavu, već novu sportsku disciplinu. Stvarnost je bila ponešto drukčija – ljudi su počeli dolaziti prije svega zbog rekreacije koja je ubrzo prerasla u „zdravu zabavu“ ili, kako kažu u samoj tvrtki, „zabavni fitnes“. Ispostavilo se da je takav pristup bio pun pogodak.

Sky Zone Fot. Sky Zone

Sky Zone je najveći lanac igraonica s trampolinima na tržištu SAD i spada u 50 najboljih američkih franšiznih sustava (Franchise Business Review)

Kada je dvije godine kasnije Rikov sin Jeff Platt otvorio drugi Sky Zone u St. Louisu, koncept je već ubirao plodove kao dobra biznis ideja – za samo šest mjeseci rada igraonica je počela poslovati u plusu. Danas, Sky Zone ima više od 115 igraonica, ne samo u SAD, već i u Kanadi, Australiji, Meksiku i Saudijskoj Arabiji. Najveći broj igraonica nalazi se, pak, u rukama primatelja franšize.

Osvajanje novih tržišta davanjem franšize ostaje osnovna strategija razvoja, a partnere od sada traže i u zemljama ove regije.

Tražimo jaku, tržišno orijentiranu tvrtku, koja ima iskustva u pružanju usluga ili industriji zabave – kaže William Edwards, direktor tvrtke EGS, koja zastupa Sky Zone na ovim prostorima. – Franšiza se nudi u formi Area Development licence, što znači da će primatelj franšize imati pravo razvijati mrežu igraonica na dogovorenom teritoriju – objašnjava Edwards. Dodaje, međutim, da će primatelj franšize preuzeti i obvezu otvoriti dogovoreni broj igraonica, to jest, provoditi utvrđen plan razvoja.

Foto: Sky Zone

Druga će obveza biti pronalaženje adekvatnog prostora – preporučuju se hale s visokim stropovima i površinom od 1.500 do 3.000 četvornih metara, no, postoji i mogućnost otvorenja unutar većeg trgovinskog centra. – Polazimo od toga da primatelji franšize najbolje poznaju lokalno tržište i navike stanovništva, no, i mi ćemo pomoći oko pronalaženja prostora i lokacije – kaže Edwards.

U standardni paket potpore na koju primatelj franšize može računati spada i pomoć oko projektiranja i postavljanja trampolina, nabave i kupnje opreme, supervizije investicijskog ciklusa. – Najznačajniji dio naše potpore bit će obuka, koja traje do dva tjedna i organizira se u sjedištu Sky Zone u u Los Angelesu. Obukom su pokriveni svi aspekti poslovanja – upravljanje objektom, POS i IT sustavima, održavanje i nadgledanje, marketing i oglašavanje – navodi Edwards i dodaje da će tim tvrtke biti uz partnera prije, tijekom i u prvoj fazi po otvorenju igraonice.

Sky Zone je, inače, poznat po tome što je prvi na svijetu izgradio park s trampolinima u zatvorenom prostoru. Najveći je lanac ovoga tipa na tržištu SAD i spada među 50 najboljih američkih franšiznih sustava (prema istraživanju agencije Franchise Business Review). Privlači najrazličitije skupine klijenata (djeca, odrasli, sportaši, rekreativci) i nudi niz sadržaja – trampolini za košarku, odbojku i „između dvije vatre“, zone za slobodne skokove i bazene s kockama od pjene. Zbog originalnosti i raznovrsnosti sadržaja, Sky Zone je postao i atraktivno mjesto za organiziranje rođendana i grupnih događanja.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank