Sajam franšiza u Parizu 2016.
Punih 35 godina Franchise Expo Paris podržava i potiče razvoj franšiznog poslovanja – ne samo u Francuskoj. Sajam u Parizu međunarodna je manifestacija koja svake godine okupi više stotina kompanija spremnih da svoje franšizne koncepte ponude zainteresiranim poduzetnicima iz svih krajeva svijeta. Prošle godine, uz gotovo 400 kompanija iz Francuske, na sajmu se predstavilo i 108 franšiznih brandova iz inozemstva. Najviše izlagača došlo je iz SAD-a, Kanade, Španjolske i Italije, ali je bilo i sustava iz Poljske, Njemačke, Rusije, Velike Britanije, Slovenije, Izraela, Koreje.
Foto: Franchise Expo Paris
Ove godine, vrata na sajamskom kompleksu Porte de Verseilles otvorit će se u nedjelju 20. ožujka, a svi zainteresirani za ovaj vid poslovanja moći će posjetiti štandove i upoznati se s ponudom franšiza do srijede 23. ožujka.
Organizatori očekuju da će se ove godine predstaviti oko 500 izlagača iz skoro 90 branši. Među njima bit će i odvjetničke kuće, banke, nacionalne franšizne udruge te konzultantske kuće specijalizirane za franšizing. Podatak vrijedan pažnje kad se uzme u obzir da će na sajmu ove godine sudjelovati više od 110 novih sustava koji bi željeli razvijati svoje poslovanje na tržištu Francuske te drugih europskih zemalja.
U sklopu sajma će, kao i obično, biti organizirane besplatne radionice i konferencije (na francuskom jeziku), a organizatori se nadaju da će i ove godine veliku pozornost privući radionica posvećena najzahtjevnijem obliku franšizinga – master franšizi (Master Franchise School). Pogodnost je što će ova predavanja biti održana na engleskom jeziku, a zanimljiv je i podatak da je prošle godine ovoj radionici prisustvovalo 2.700 posjetitelja iz 88 različitih zemalja.
Foto: Franchise Expo Paris
Organizator sajma u Parizu je Francuska franšizna asocijacija, ali manifestaciju pomaže i niz drugih nacionalnih franšiznih asocijacija i medijskih partnera. Među njima je i PROFIT system, vodeća konzultantska kuća iz oblasti franšizinga u središnjoj i istočnoj Europi, izdavač Franchising portala u Ardiatik regiji. Kao i prethodnih godina, čitatelji portala Franchising.hr moći će dobiti besplatne ulaznice za sajam – trebaju se samo registrirati na internetskoj stranici FranchiseParis.com.
pročitajte članke

Rezultati istraživanja u SAD-u, najvećem i najrazvijenijem tržištu franšiza u svijetu, upućuju na neobičan trend – postotak žena koje kupuju franšize konstantno raste. O čemu se radi?
Hrana, čini se, više nije dovoljna. Kako bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze prehrane sve više koriste suvremenu tehnologiju.
U glavnom gradu Španjolske se od 19. do 21. travnja 2018. održava godišnji sajam franšiza – Expofraquicia. Prilika da se i posjetitelji iz ove regije upoznaju sa španjolskim brendovima zainteresiranim za franšiznu suradnju.
Dvadeset petog ožujka počinje najveća europska franšizna smotra – Sajam franšiza u Parizu. Koji su se trendovi izdvojili te što će obilježiti sljedeća četiri dana posvećena franšiznom poslovanju?
Kraj će ožujka obilježiti dva sajma franšiza – prvi se održava u Katowicama, drugi u Parizu. Oba imaju isti cilj – privući ljude koji žele započeti posao kupnjom franšize.
Najčitanije

Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.
Ako vodite mali biznis koji se lako može „replicirati“, franšizing je idealan način za proširenje poslovanja. Što su, međutim, osnovni preduvjeti za razvoj uspješne franšize?
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Popularno na forumu
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Tek se pokreće
Hvala Franchising.rs portalu na podršci i sjajnim tekstovima. AGENCIJA G
Mnogo problema, al’ ima rešenja
U zemlji Srbiji zapoceti i odrzati posao je veoma tesko! I ukoliko se prevazidje celokupna birokratije, ostaje pitanje ko ce biti konzument robe ili usluge koju ce preduzetnik...
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Fraze, fraze, fraze...
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.