04.06.2016

Sendvič krije izobilje

Američki lanac restorana brze usluge Arby’s prepoznatljiv je po sendvičima od kvalitetnog mesa. Primatelje franšize sada traži i u zemljama ove regije.

Istraživanje američkog tržišta pokazuje da kvaliteta hrane, a ne samo povoljne cijene, postaje sve značajniji faktor prilikom odluke gdje će ljudi potrošiti svoj novac. S obzirom da trend zdrave prehrane zapljuskuje skoro sva tržišta u svijetu, Arby's, pod čijim brandom posluje oko 3.400 restorana, svoju konkurentsku prednost upravo vidi u stupnju kvalitete – i hrane, jer se koristi meso vrhunske kvalitete, i usluge, kojom se inače odlikuju restorani klase iznad (fast-casual).

U svijetu posluje 3.400 Arby's restorana – od toga su dvije trećine u rukama primatelja franšize

Njihovi obroci od dimljenog mesa, bifteka, slanine, puretine, piletine, namijenjeni su svim potrošačima, iako broj mladih koji jedu u Arby'su, posebno u SAD-u, sve više raste. U posljednjih nekoliko godina ovaj lanac konstantno bilježi prosječan rast prodaje po restoranima. Pored sendviča od mesa, u Arby'su se služe i karakteristični spiralni pomfri i poslastice poput shakeova.
Iako se veliki dio prodaje ostvari u restoranima "drive-through" formata, klasični Arby's restorani, kažu u kompaniji, nude jedinstven ugođaj – interijer odlikuju topli tonovi prirodnog drveta, moderna rasvjeta, crno-bijele grafike.

Ovaj je poslovni koncept sada dostupan i u zemljama Adriatik regije, a traži se primatelj franšize koji bi potpisao ekskluzivni ugovor o regionalnom zastupništvu (Area Development). – Neophodno je da primatelj franšize bude ozbiljna tvrtka koja poznaje ovaj segment tržišta i ujedno ima iskustva u ugostiteljstvu. Također, primatelj bi franšize trebalo osigurati dobre lokacije, te u nekoliko godina otvoriti određen broj restorana – što znači da je neophodan i značajan kapital. Poželjni su primatelji koji su već imali iskustva u franšiznom poslovanju te poznaju visoke standarde u pripremi i služenju hrane – objašnjava William Edwards, direktor tvrtke EGS, koja zastupa ovaj brand na tržištima Adriatik regije.

Foto: Arby's

Lokali obično imaju od 60 do 185 četvornih metara. – Primatelj će dobiti potrebnu potporu, kako u izboru lokacije i dizajna interijera, tako i marketinga. Predviđena je i obuka u SAD-u u trajanju od 6-8 tjedana – kaže Edwards.

Prvi je Arby's otvoren u gradu Boardman, u američkoj državi Ohio, davne 1964. Već naredne godine restoran je dobio prve franšize. Danas, osim u SAD-u, Arby's posluje i u Kanadi, Turskoj i zemljama Bliskog istoka. Jedna od zanimljivosti restorana je i zvono, okačeno na zid uz pult za posluživanje hrane, tako da gosti mogu zazvoniti svaki put kada su zadovoljni uslugom i hranom – što se smatra velikom pohvalom, i motivacijom, za same zaposlenike. – Želimo da svi budu nasmijani, ne samo naši gosti, već i oni koji su uključeni u posao –primatelji franšize, zaposleni – cilj je koji su postavili u ovoj kompaniji.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank