12.02.2016

Mini Pani u Hrvatskoj i Sloveniji

Franšizni sustav Mini Pani je, nakon Mađarske, započeo poslovanje i u Hrvatskoj i Sloveniji i već traže prve primatelje franšize.

Početak ove godine je za Mini Pani, koji se bavi proizvodnjom i distribucijom duboko smrznutog polugotovog peciva u sklopu franšiznog sustava, bio jako uspješan. Franšiznu su mrežu proširili na nova tržišta –nakon Mađarske, ušli su i u Hrvatsku i Sloveniju. Za ta su tržišta, kako kažu u kompaniji, spremili i posebne pogodnosti za primatelje franšize. – Potrudili smo se osmisliti najdostupniji franšizni koncept, tako da ulaganja budu minimalna, a da veći dio profita ostane kod primatelja franšize. Prva je prednost što ne postoji zahtjev da se kupi određena količina proizvoda, koja bi se držala na lageru. Od naših primatelja ne tražimo ništa unaprijed, ne vezujemo ih godinama za nepoznato, već im nudimo test razdoblje tijekom kojeg dobivaju besplatnu dostavu robe, korištenje spot-pećnica i vitrina bez naknade, kao i ekskluzivitet i marketinšku potporu – kaže Gabor Kovacs, vlasnik kompanije Mini Pani doo.

Potrudili smo se osmisliti najdostupniji franšizni koncept, tako da ulaganja budu minimalna, a da veći dio profita ostane kod primatelja franšize.
Gabor Kovacs, vlasnik kompanije Mini Pani doo

Za ovakav su se potez odlučili zbog već prisutne konkurencije na ovim tržištima, ali su zbog toga spremili i druge povoljnosti. – Napravili smo detaljnu analizu tržišta, apsolutno smo cjenovno konkurentni – što se tiče veleprodajnih cijena prema našim primateljima franšize, ali i krajnjim cijenama prema potrošačima. Uz to, svoju konkuretskom prednost vidimo i u bogatoj i jedinstvenoj ponudi te se na našim prodajnim mjestima mogu pronaći bureci, fingersi, kroasani, kava, cijeđeni sokovi – ističe Kovacs.

Mini Pani može biti zasebna spot-pekara, „shop-in-shop“ koncept ili, pak, otok u trgovačkom centru, no, u svakom slučaju, pecivo se peče na licu mjesta. Najnovije u ponudi jesu mobilne jedinice za prodaju ovih peciva, što su „produžene ruke“ Mini Pani lokala.

Nakon tromjesečne test faze i potpisivanja ugovora, primatelj plaća ulaznu franšiznu naknadu u iznosu od 390 eura, dok je naknada za korištenje franšize jedan posto bruto prometa, ali može iznositi maksimalno 100 eura mjesečno. Naknada za marketing je 0,5 posto bruto prometa, ali može biti maksimalno 50 eura. Za vrijeme trajanja ugovora neophodno je osigurati jamstva za pećnicu i vitrine.

On naglašava da je ovaj poslovni koncept idealan za samozapošljavanje te kao obiteljski posao koji može omogućiti pristojnu zaradu.

Mini Pani ima više od desetljeća iskustva u proizvodnji, skladištenju i distribuciji duboko smrznutih peciva, a 15 godina razvija franšiznu mrežu u svim zemljama regije, gdje ima više stotina franšiznih jedinica. U kompaniji navode da peciva ispunjavaju standarde tržišta EU, Rusije i imaju HALAL certifikat.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank