01.03.2016

Posao na stabilnim temeljima

Gradnja energetski učinkovitih kuća nije više „vizija iz budućnosti“. Poljska tvrtka Zielone Domy u ovom je području već izgradila i stabilan biznis – i mrežu franšiza.

Energetski učinkovite i pasivne kuće, za čiju je izgradnju potrebno tri mjeseca – koncept je na kojem je poljska tvrtka Zielone Domy (Zelena kuća) izgradila čitav biznis. Gradnjom energetski učinkovitih kuća počeli su se baviti prije 15 godina. – Prema direktivama Europske unije od 2017. sve novoizgrađene kuće će morati ispunjavati određene standarde energetske učinkovitosti. Naša ponuda, srećom, neće biti odraz mode ili trenda, već rezultat višegodišnjeg truda i ulaganja u razvoj ozbiljnog posla – kaže Marcin Maziarz, suvlasnik tvrtke.

Zielone Domy Fot. Zielone Domy

Zielone Domy za sada ima 20 franšiznih podružnica diljem Poljske

Kuće tvrtke Zielone Domy građene su od drveta, griju se na plin, izolirane su ekološkom vunom. – Cijela je struktura tako pripremljena da je kuća sama po sebi vrlo topla i da je potrebno malo energije za dogrijavanje. Fokusirali smo se na visokokvalitetne materijale, koristimo drvo prve klase, sušeno u kontroliranim uvjetima, koje se odlikuje iznimnim izolacijskim svojstvima – objašnjava Maziarz. U ovom trenutku, kako kaže, grade i po tri kuće mjesečno.

Tvrtka se, međutim, osim gradnje kuća, bavi i njihovom prodajom – u tom segmentu, najveću su dobit vidjeli nakon razvoja franšize. Za sada imaju 20 franšiznih podružnica diljem Poljske. Kako su uglavnom pokrili veće gradove, od ove godine namjeravaju ponuditi franšizu i poduzetnim ljudima iz manjih mjesta. – Naši primatelji franšie rade, zapravo, kao prodavači. Prije nego se upuste u posao, prolaze obuku, tijekom koje će naučiti sve o tehnologiji gradnje, jer moraju znati stručno odgovoriti na sva pitanja o našim proizvodima. Naučit će također i same vještine i tehnike prodaje – naglašava Maziarz.

Primatelji franšize Zielone Domy trebaju imati i opremiti jedan ured, a po prirodi posla, idealni partneri su agencije za promet nekretninama. Novi partneri dobivaju sav potreban marketinški materijal koji, između ostalog, uključuje letke, kataloge, plakate, logo tvrtke. Pogodnost je i što davatelj franšize ne naplaćuje niti kakve franšizne naknade, a primatelj može računati na proviziju od prodaje, koja iznosi 3% vrijednosti transakcije. Iskustva pokazuju da se za mjesec dana zaradi oko 1.600 eura (7.000 zlota) pa i više.

– Naravno, ovo nije proizvod koji se prodaje poput kruha – u velikim količinama i svakoga dana. Ne znači da će prodaja dobro krenuti od prvog dana. Stoga je važno da primatelj franšize od samog početka radi na promociji, širi informacije o tome da imamo dobar proizvod, gdje ga zainteresirani mogu pogledati i, konačno, izgraditi – napominje Maziarz.

Izvor: Franchising.pl

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
Posao na stabilnim temeljima

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 41 teme, 71 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank