Starbucks otvara prvu kafeteriju u Italiji
Ovo je pitanje, zapravo, bila prva reakcija medija i javnosti nakon što je Starbucks službeno najavio da će početkom 2017. otvoriti prvu kafeteriju u Milanu. Da su i u američkoj kompaniji svjesni rizika, potvrđuju upravo riječi izvršnog direktora Howarda Schultza koji je izjavio da Starbucks u Italiju ulazi "ponizno i s dubokim poštovanjem" – potvrđujući, taktično, da zna koliko se pojam kave i kultura ispijanja ovog napitka u Italiji razlikuju od onoga što donosi Starbucks.
Prije 35 godina Howard Schultz je inspiraciju za kafeteriju pronašao upravo u Italiji. Krug se sada zatvara...
Prva Starbucks kafeterija u Italiji trebala bi biti otvorena početkom 2017. u Milanu
Za Talijane, opće je poznato, kava je prije svega espresso – kratka i jaka doza kave koja se ispija "s nogu" u jednom od lokalnih kafića na putu ka poslu. Strabucks, s druge strane, krojen po mjeri američkih potrošača, otvoren je za one koji uživaju u širokom izboru mješavina i okusa kave i koji bi radije sjedeli, pričali ili radili u kafeteriji. Američki lanac, istina, najavljuje da će se prilagoditi navikama potrošača u Italiji te da će espresso biti "zvijezda" ponude. Službena statistika dakako potkrepljuje ovaj potez. Prema jednom od najnovijih istraživanja, u Italiji se na godišnjoj razini popije oko 70 milijuna šalica espressa.
Odluka o otvorenju kafeterije u "zemlji espressa i cappuccina" sigurno nije donesena ni lako niti na prečac. To u dovoljnoj mjeri potvrđuje i izbor lokalnog partnera – grupacije Percassi. Ova će kompanija biti nositelj Starbucksove licence, zadužena za otvorenje i upravljanje kafeterijama na talijanskom tržištu. Ne treba zaboraviti da se radi o iskusnoj kompaniji koja je više od 30 godina radila s Benettonom, koja je u Italiju dovela Inditexove brandove (Zara, Massimo Dutti, Oysho, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius) i u čijem se portfelju nalaze brandovi Gucci , Nike, Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Kiko.
Unatoč drukčijem konceptu i brojnoj konkurenciji, Starbucks bi ipak mogao imati i nekoliko aduta u rukavu. Besplatni wi-fi neće privući samo turiste i mlađu populaciju, već i dobar dio poslovnog svijeta, budući da talijanski kafići katkada dodatno naplaćuju sjedenje za stolom i korištenje wi-fi mreže. U prilog američkom brandu može ići i radno vrijeme – Starbucks kafeterije po pravilu rade duže od lokalnih kafića.
Američki lanac u ovom trenutku ima oko 22.000 kafeterija u 67 zemalja – od toga, 2.400 u regiji Europe, Bliskog istoka i Afrike (EMEA). Najveću popularnost uživa na matičnom tržištu u SAD-u, a najveće nade polaže u tržište Kine, gdje bi do 2019. trebao imati 3.400 kafeterija.
Zanimljivo je, također, što će Italija postati još jedno europsko tržište na kojem je Starbucks odlučio nastupati kroz franšizu. Ovaj model poslovanja, podsjećamo, američki je lanac usvojio tek 2013. shvativši da je to jedan od najučinkovitijih načina za ubrzanje tempa rasta mreže na Starom kontinentu. Prve su franšizne kafeterije otvorene te godine u Velikoj Britaniji, a nakon pozitivnih rezultata, model poslovanja kroz franšizu proširili su i na tržište Francuske.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...