Uspjeh nije samo san
UniCredit Bank trenutno je jedina banka u Češkoj koja mrežu poslovnica širi davanjem franšize – od 150 jedinica, koliko ih danas ima na čitavom teritoriju, čak se trećina (51) nalazi u rukama partnera. Franšizni koncept pod brandom UniCredit Bank Expres uveli su 2010, a jesu li zadovoljni i što su postigli do sad, govori Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja i alternativne distribucije UniCredit banke.
Kako je protekla 2015. za parnerskim mrežu UniCredit Bank Expres?
Prošle smo godine proslavili pet godina otkako je naš prvi partner otvorio franšiznu podružnicu, i možemo reći da je franšizni vid poslovanja u potpunosti ispunio naše ambicije. Kao i prethodnih godina, prošle je godine značajno povećan obujam transakcija i udio poslovanja franšiznih podružnica u području maloprodajnog bankarstva. Franšize su također dostigle sam vrh ljestvice po pitanju zadovoljstva korisnika i kvalitete usluge.
Zanimljiva je vaša suradnja s tvrtkom Partners koja se specijalizirala za područje financijskog savjetovanja. Što se postiglo ovim „udruživanjem“?
Prošle je godine tvrtka Partners postala primatelj master franšize za određen broj franšiznih podružnica UniCredit banke. Željeli smo da klijent pod jednim krovom dobije kompletnu bankarsku uslugu, ali i sveobuhvatni konzalting u području financija. Drugim riječima, klijent može koristiti čitav niz bankarskih proizvoda i usluga – kako bi to radio u bilo kojoj drugoj poslovnici banke – no, u isto vrijeme, može potražiti i neovisni financijski savjet po pitanju bilo koje transakcije ili proizvoda.
Krajem prošle godine na češkom tržištu franšiza pojavio se još jedan takav koncept – tvrtka Broker Consalting i mBank zajedničkim su snagama pokrenuli franšizu OK Point. Hoće li konkurencija dovesti do promjene strategije?
Drago nam je da sličan koncept usvajaju i druge tvrtke, što dokazuje da one vide potencijal u udruživanju bankarskih usluga i financijskog savjetovanja. Naša se strategija, međutim, neće mijenjati. Naš se koncept i dalje bazira na kompletno opremljenoj poslovnici s bankarskim osobljem i pristupom bankarskom sustavu. Po pitanju operativnosti, za klijenta nema razlike je li ušao u našu ili franšiznu poslovnicu.
Kakvi su daljnji planovi po pitanju širenja mreže poslovnica?
Faza, u kojoj smo za tri godine uspjeli utrostručiti mrežu franšiznih poslovnica, sada je za nama. Što se tiče razvoja distribucijske mreže, već smo postavili određene strateške planove. Trenutno smo fokusirani na jačanje inovativnih digitalnih kanala distribucije bankarskih proizvoda i usluga.
Što je to što, po Vašem mišljenju, najviše privlači partnere franšizi UniCredit banke?
Moram priznati da nam je većina kandidata dolazila s idejom da će dobiti svoju banku i odmah zaraditi milijune. Takvih je ljudi bilo mnogo, međutim, njihove želje jesu samo pusti snovi. Mi svakako tražimo poduzetnike koji sanjaju o uspjehu, no koji će voljeti i uživati graditi put do uspjeha – do dobro ustrojene franšize sa zadovoljnim osobljem, i naročito, zadovoljnim klijentima. Sretan sam što ćete – koju god našu franšiznu poslovnicu da posjetite – takve primatelje franšize i susresti.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Nova regulativa Europske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtjevnija "pravila igre". O čemu se radi te što bi ovdašnji osiguravatelji mogli naučiti iz toga?
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Međunarodno poznata tvrtka za pružanje platnih usluga Diners Club International pokreće posao i u Kazahstanu. Nositelj franšize bit će najveća domaća trgovačka banka Kazkommertsbank.
Paysera nudi jednostavna i učinkovita rješenja za elektronička plaćanja za klijente diljem svijeta. Tvrtka sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovoj regiji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Popularno na forumu
Velika usluga za mala poduzeća
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Private loans without collateral
I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number...
Osigurani porodični biznis
Čestitke, ovo funkcioniše (s obzirom na okruženje neverovatno) perfektno. Bravo za hrabre preduzetne ljude u Srbiji.