04.04.2016

I dalje među najboljima

Naturhouse, španjolski lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih proizvoda i savjetovanje o zdravoj prehrani, ponovno se našao na listi 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu.

Ovo će biti osma godina zaredom kako se Naturhouse pojavljuje na listi Top 100 Global Franchises, koju objavljuje konsultanstka kuća FranchiseDirect. Snažna međunarodna ekspanzija tijekom 2015, jedan je od faktora koju su utjecali na značajno bolju poziciju sustava, navodi se u službenom priopćenju. Naturhouse se, naime, ove godine nalazi na 45. mjestu, što je skok od 25 mjesta u odnosu na prošlu. Sa ovakvim postignućem, Naturhouse postaje druga najbolje kotirana španjolska franšiza.

To i nije mali uspjeh. Na listama ovakvog tipa već godinama unazad dominiraju sustavi iz Sjedinjenih Američkih Država, koji jesu i najbrojniji i imaju najveći broj franšiznih jedinica izvan matičnog tržišta. Broj franšiza iz drugih krajeva svijeta, međutim, svake se godine povećava, a većina dolazi upravo sa europskog kontinenta. Francuska i Španjolska, zapravo, imaju najveći broj kotiranih franšiza – ove godine, iz Francuske je rangirano šest, iz Španjolske pet sustava.

Naturhouse Fot. Naturhouse

Naturhouse je krajem 2015. u svojoj franšiznoj mreži imao 2.123 poslovnice. Među 29 zemalja u kojima posluje, nalazi se i Hrvatska

Tijekom 2016, navode u tvrtki, Naturhouse planira otvoriti najmanje 70 centara diljem svijeta, a zainteresirani su i za tržišta ove regije. Potencijalne partnere traže, prije svega, među ljudima iz branše – biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima prehrane – no, otvoreni su i za sve poduzetne ljude koji su spremni investirati na polju dijetetike. Partner Naturhousa može računati na sveobuhvatnu potporu matične tvrtke – obuka, prijenos znanja, organiziranje nabave i marketinga spadaju u osnovni franšizni paket.

Španski lanac ima dva centra i u Hrvatskoj, a za razvoj mreže za sada su zaduženi regionalni menadžeri iz centrale u Poljskoj, koji prate ekspanziju branda u zemljama Središnje i Istočne Europe. 

Kako smo već pisali, klijenti Naturhousea najčešće su osobe s problemom prekomjerne težine. Velika pogodnost je to što svaki centar ima besplatno savjetovalište, te klijent prvo razgovara sa dijetetičarima-nutricionistima, koji mu propisuju individualni plan prehrane. Preparate ili dodatke prehrani koje bi trebali koristiti tijekom dijete, klijenti kupuju u samom Naturhouse centru. Svi su dodaci 100% prirodni, proizvedeni u laboratorijima tvrtke i jedino se mogu kupiti u Naturhouse centrima. Usluga se, međutim, ne završava na tome – stanje klijenta, njegov progres, promjene u tjelesnoj težini i prehrambenim navikama prate se iz tjedna u tjedan.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank