18.04.2016

Promjene za bolje poslovanje

Franšizni koncept Twist Frozen Yogurt & Smoothies promijenio je sustav kako bi postao pristupačniji potencijalnim primateljima franšize.

Iako je smrznuti jogurt još uvijek novina na tržištima regije, franšiza Twist Frozen Yogurt & Smoothies, koju razvija tvrtka Veseli obrok, opstaje treću godinu. Prošla je sezona, prema riječima vlasnice Ivane Debelić, bila više nego uspješna, a za sada je izvjesno da će se tijekom ove sezone sladoledi i smrznuti jogurti ovog brenda prodavati na 13 lokacija na Primorju. Ključ uspjeha bile su zapravo promjene koje su načinjenje u samom sustavu.

Twist Frozen Yogurt & Smoothies Fot. Twist Frozen Yogurt & Smoothies

Osim fiksnog lokala u Novigradu, sladoledi i smrznuti jogurti brenda Twist Frozen Yogurt & Smoothies, ove će se godine prodavati u još 12 mobilnih objekata na Primorju

– Koncept smo djelomice promijenili jer nam je cilj bio smanjiti početnu investiciju, između ostalog i zbog toga što je početnicima jako teško doći do sredstava za ulaganje. Shvatili smo da je najveća investicija mašina za pravljenje smrznutog jogurta. Želeći da našu franšizu učinimo dostupnijom većem broju zainteresiranih, dogovorili smo suradnju s jednom domaćom tvornicom sladoleda i smrznutog jogurta, te se gotovi proizvodi distribuiraju na Twist lokacije. Na taj je način investicija postala znatno niža, a poslovanje dodatno olakšano, jer nije potrebno imati zalihe repromaterijala – objašnjava Ivana Debelić.

Sustav je prošle godine, prema njenim riječima, doživio pravi „bum“ te osim jedne fiksne lokacije u Novigradu, poslovalo je i 12 mobilnih lokacija, koje rade sezonski. Uspjeli su, kako kaže, u onome što su željeli – da Twist mobilni objekti postanu okvir za poslovanje. – Naime, primateljima naše franšize ostavili smo otvorene ruke te u svoje Twist mobilne objekte mogu uvesti i dodatnu ugostiteljsku ponudu poput palačinki, vafla, muffina, kolačića, smoothija, shakeova – ističe Ivana Debelić i dodaje da primatelji uglavnom robu dobivaju od istih distributera, što im, zbog velikih količina, omogućuje i bolje nabavne cijene proizvoda.

Primatelji franšize koncesiju za lokaciju dobivaju uglavnom na godinu dana i u prednosti su prilikom narednih natječaja. Tih godinu dana, kako kaže Ivana Debelić, dovoljno je za povrat investicije. – Kada bi se lokacija mogla zakupiti na minimum pet godina, sasvim je sigurno da bi se dogodio bum ulaganja na primorju. S našim novim konceptom, ulaganje se sigurno vraća u prvoj sezoni – objašnjava Debelić.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank