Forum o članku: Mlađi brat

07.03.2013.
KoKradeSrbiju.org
*.kbcnet.rs

Privredno: Divno je videti da neko u ovoj Srbiji razmišlja pozitivno i pronalazi nove načine da nadvlada krizu. Čestitao bih g. Preševskom na ovako mudrom, ali i hrabrom potezu, nadvladavanja krize jednim zamahom na proširenje načina poslovanja, čak i u ovako zaostaloj zemlji kada dolazi do uspeha razvitka poslovno-tehničke saradnje, sa potpuno ne-standardnom vrstom trgovine, ali potpuno simpatičnim uvođenjem \"amsterdamskih šopova\" koje je Amsterdam posedovao još pre 20 godina(u pozitivnom smislu) i u ove krajeve. Marketinški trik: Ako ste već do sada upoznati sa franšizom i radili je do sada, sa obzirom da znate kvalitet i cenu franšize (nebitno je da li u pitanju \"Manual&Co.\", \"McDonalds Restorani\" ili \"Dim 011\", odnos cena/usluga je isti i zavisi samo od jačinu brenda), i sada ste proširili saradnju sa drugima iz privrede bez franšiznih obaveza, ali ne dajući vizualni koncept i logo brenda Zla, već potpuno davajući brend Zla sa sitnim promenama i prepravkama drugom privrednom licu, usled boljeg reklamiranja svog brenda. Posetili smo prodavnicu u Zemunu pre izlaska ovog članka, potpuno slučajno, ali smo shvatili da je u prodavnici bio potpuno ZLA brend. Vaš dizajnerski otisak je svuda u lokalu, Vaša garderoba je izložena, naime skoro svi proizvodi u prodavnici su proizvodi Vašeg brenda, čak je i flajer isti. Bravo za reklamu! Zarada usled odricanja franšize: Posle svih pozitivnih kritika moramo Vam ukazati i na jednu negativnu. Sa druge strane svega ovoga, sigurni smo da ovaj vid poslovanja nema i istu nabavku kao franšiza, već se vodi kao potpuno treći kupac sa naravno ako ste imalo normalni jačim cenama dobavljača (Vas u ovom slučaju) i VP kupca (prodavnice u Zemunu). Što opet dovodi do toga, da Vaš način proširenja poslovanja jeste POZITIVAN, ali gledajući na kratkoročnom nivou. Franšiza dobija po simetričnim konstantnim uslovima nabavku, dizajn, brend... dok ne pripadnici franšize sigurno imaju varijacije i oscilacije u nabavci (koja ima daleko veću maržu, jer ni Vi sami ne znate kada će Vaš VP kupac poručiti, da li će uopšte i koja će biti količina), jer nisu uslovljeni franšizom, a što sigurno i Vama donosi veću dobit. Zašto Vam donosi dobit ? Zato što ste jedan pametan čovek, koji je našao 3 u 1 rešenje za finansijsku krizu. 1. Dali ste većinski deo brenda (izreklamiranog, popularnog, statistički na tržištu već predefinisanog sa dobrim rezultatima) bez uslovljavanja franšizom, napravili ste sebi ozbiljnog kupca (Prodavnica koja je Vaš novi kupac na veliko, a radi savršeno jer je deo poznatog i dobro izreklamiranog brenda), i napravili ste sebi novu reklamu dajući brend. Pa bih Vas zamolili da nam odgovorite, na dugoročnijem pogledu saradnje sa Vama, šta je isplativije, franšiza ili poslovna saradnja ? Unapred zahvalni na odgovoru.

Mišljenja iznijeta u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove tvrtke PROFIT franchise services. Komentari koji sadrže elemente oglašavanja ili očigledno narušavaju načela pristojnog ponašanja neće biti objavljeni.

Komentare mogu postavljati samo registrovani korisnici. IP adresa osobe koja ostavlja komentar biće vidljiva svim korisnicima. Korisnički račun biti blokiran ako komentari sadrže reklamne, uvredljive, vulgarne, prijeteće ili rasističke poruke. Ako primijetite zloupotrebu, obratite se na: redakcija@franchising.hr.

Administrator foruma ima pravo da objedini komentare o sličnim temama i da temama dodjeli prikladnije nazive.

Redakcija portala zadržava pravo koristiti cijeli ili dio komentara sa foruma u člancima koji se objavljuju na stranicama Franchising.hr, kao i u časopisu ili drugim tiskanim materijalima.

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank