Lawry’s

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Lawry's je vrhunski restoran, premium klase. To je kultni američki restoran s izbornikom „od pet zvijezica“ i različitim izborom hrane od mesa, plodova mora, predjela i ukusnih deserta. Sva jela s izbornika vrhunski konobari poslužuju na specijalnim "srebrnim" kolicima za serviranje hrane, koja je još 1938. godine, za svečano otvorenje restorana, dizajnirao jedan od osnivača Lawrence Frank.
Restorane vodi obiteljska tvrtka, s tradicijom dugom 75 godina. Veličina restorana je 900 m2. Restorani Lawry's posluju u SAD, Japanu, Južnoj Koreji, Singapuru, Tajvanu i Kini.
Broj vlastitih poslovnica
4 restorana u SAD
Broj franšiznih poslovnica
6 restorana izvan SAD
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Lawry's pruža jedinstven dizajn restorana, kompletne priručnike za obuku, marketinški materijal i promotivne materijale. Također pruža sveobuhvatnu podršku tijekom izgradnje i otvorenja novog restorana.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Najmanje 4 milijuna USD.
Osnovni zahtjevi sustava
Tražimo tvrtku s vrhunskom organizacijom i dovoljno kapitala, spremnu otvoriti i voditi vrhunski restoran na top lokaciji.
Informacije o davaocu franšize
Lawry’s Restaurants, Inc.
234 E Colorado Blvd., Suite 500, Pasadena, CA 91101, USA
Kontakt osoba za kandidate
Molimo Vas ispunite i pošaljete formular za kontakt (ispod). Poslat ćemo Vam prezentaciju koncepta
Sporazum o povjerljivosti i Upitnik za kandidate. Nakon što ispunite Upitnik i potpišete Sporazum
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Ne postoje osobine niti vještine koje garantiraju siguran uspjeh u poslu. No, pri odabiru primatelja franšize, određene se poslovne vještine uzimaju kao prednost.
Od 13. do 15. listopada u Varšavi će se održati najveći sajam franšiza u Središnjoj i Istočnoj Europi – Franchise Expo 2016. Jedinstvena prilika za sve koji razmišljaju o kupnji franšize.
Lawry’s je kultni američki restoran s menijem od pet zvjezdica. Franšizu sada nude i zainteresiranim partnerima iz zemalja ove regije.
EGS je tvrtka koja već desetljećima predstavlja i zastupa američke franšizne brandove na tržištima Europe i Azije.

Hrana, čini se, više nije dovoljna. Kako bi privukli nove generacije potrošača, i „stari, dobri“ lanci brze prehrane sve više koriste suvremenu tehnologiju.
Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.
Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.
Prema broju restorana, Taco Bell je najmanji brand korporacije YUM! Brands, koji posljednjih godina, međutim, generira najveću dobit.

Vapiano najavljuje ulazak na nova tržišta i širenje mreže – do 2020. godine, pod ovim bi brandom trebalo raditi 330 restorana.
Sushi by A’s, franšizni koncept iz SAD-a, koji podrazumijeva pripremu te prodaju sushija unutar trgovačkih objekata, dostupan je zainteresiranim poduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.
Tvrtka YUM! Brands, vlasnik brandova KFC, Pizza Hut i Taco Bell, i ove godine nastoji smanjiti udio vlastitih, a povećati broj franšiznih restorana.
Mirko Curaković iz Novog Sada primatelj je MiniPani franšize već 12 godina. Ugostiteljstvo je, kako kaže, posao od kojeg živi, ali i ljubav, jer to voli raditi.
Nakon što je 2016. najavio da će promijeniti logo, američki lanac brze usluge poznat po sendvičima, pokreće promjene koje će utjecati i na interijer i na meni restorana.