KIODA

kioda
Podaci o franšiznom sustavu
Opis franšiznog sustava

Mi smo međunarodni lanac konceptualnih trgovina KIODA. Riječ "kio da" dolazi iz korejskog te u prijevodu znači – slatko ili simpatično! U KIODA trgovinama se, stoga, mogu kupiti "simpatični" proizvodi inspirirani Korejom, ali i proizvodi iz različitih zemalja, jednostavni i jedinstveni, zanimljivi i lijepi, uvijek lijepo dizajnirani te atraktivni. Vjerujemo da je savršenstvo skriveno u jednostavnosti te takvo savršenstvo nudimo i našim klijentima.

Dizajn je bit onoga što nudimo – svi su proizvodi dizajnirani od strane poznatih i manje poznatih dizajnera širom svijeta. Temelje se na inovativnim, novim i praktičnim idejama, nude se u raznim linijama proizvoda, a asortiman ažurira se svaka tri mjeseca. Kupcima, stoga, jamčimo da su s nama uvijek u trendu te da kupovinom u trgovinama KIODA uvijek dobivaju najaktualnije proizvode!

Broj vlastitih poslovnica

10 (Vijetnam, Malezija, Singapur, Kazahstan, Nepal, Indija, Indonezija, Filipini)

Broj franšiznih poslovnica

Malezija, Singapur, Vijetnam, Kazahstan, Nepal, Indija, Indonezija, Filipini

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize

1. Početna obuka

Ne trebate imati prethodno iskustvo u sličnim branšama kako biste investirali u našu franšizu, dovoljno je da gajite strast prema biznisu i prodaji. Ne morate imate niti iskustvo u upravljanju – i oko toga vam možemo pomoći. Osiguravamo sveobuhvatnu obuku te početni trening za primatelje franšize u trajanju od sedam dana.
Obuka se organizira u našem centralnom uredu u Maleziji, a fokus obuke jest na operativnim vještinama i odnosu s kupcima.  

2. Početna potpora

U početku poslovanja, KIODA će vam asistirati oko svega. Pratit ćemo vas u svakom koraku uspostavljanja trgovine i pružati pomoć kad god vam je potrebna – od faze odabira lokacije i uređenja prostora. Postarat ćemo se da dobro uredite trgovinu, i opremom i softverom, pružat ćemo vam PR podršku, olakšati proces selekcije i zapošljavanja radnika i, potom, pomoći u njihovoj obuci. 

3. Tekuća potpora

Kada otvorite vlastitu KIODA trgovinu, ulazimo u fazu trajne potpore, dokle god surađujemo. Imat ćete pristup regionalnim timovima za potporu, mentorski program i tehničku potporu, cijelo vrijeme. Svakako, ključno je da ćete uvijek imati osigurane posebne odnose s proizvođačima i dobavljačima i, prije svega, pogodnost povoljnih cijena – zbog zajedničkih kupovina, odnosno, zbog veće kupovne moći koju kreira naša mreža. 

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

KONCEPT

Predstavljamo vam maloprodajni trgovački koncept inspiriran i prožet trendovima moderne korejske pop kulture, s jedinstvenim ambijentom i mnoštvom proizvoda u ponudi.

NEOPHODAN IZNOS INVESTICIJA

  • Potrebna investicija niža je nego kad sami kreirate sličan format s organiziranim snabdijevanjem i uređenom logistikom, i svim neophodnim licencama različitih dizajnera i dobavljača.
  • Visina redovitih mjesečnih naknada (royalties) ovisi o ostvarenom prometu te iznosi 3%.
  • Troškovi rente i uređenja najviše ovise o stanju i lokaciji trgovine
  • Procijenjujemo da će ukupne investicije za započinjenje posla, bez troškova rente i uređenja prostora, iznositi između 150.000 i 280.000 USD (dolara).

ASORTIMAN I MARŽE

  • Prosječna prodajna marža koju napravite na našim proizvodima iznosi između 45 i 50%
  • Većina našeg asortimana, i to do 70%, nalazi se u cjenovnom rasponu od prosječnih 2,5 dolara, dok je ostatak asortimana uglavnom u cjenovnom rasponu od 20 USD.
Osnovni zahtjevi sustava

Trebaju nam:

  1. predani partneri
  2. koji gaje strast prema biznisu,
  3. financijski stabilni;
  4. koji imaju biznis plan, i
  5. znaju brzo donijeti odluke.
Informacije o davaocu franšize
Kioda Malasya SDN BHD
No. 68 Jalan Austin Heights 8/7, Taman Austin Heights, 811 00 Johor Bahru, Malaysia (Malezija)
+60167155125
jason@kioda.my
kioda.kr
Kontakt osoba za kandidate

Jason Tay (engleski)

Saznajte više
Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno franšiznom sustavu.
Ime i prezime *
Mjesto *
Kontakt telefon*
E-mail *
If you see this, leave this form field blank.

Informacije navedene u katalogu potječu od samih sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba da provjeri atraktivnost svakog sustava. Urednici zadržavaju pravo da provjere detalje o sustavu i informacije sadržane u katalogu. Ako primijetite da su navedeni podaci netočni ili zastarjeli, molimo Vas da o tome obavijestite redakciju.

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank