vijesti
Kurirska franšiza osvaja regiju
Poznata kurirska služba Mail Boxes Etc. stiže i u Srbiju. Prva je poslovnica otvorena u Beogradu.
Riblje delicije i franšiza
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kandidat po mjeri
Proces odabira kandidata za primatelja franšize nije jednostran proces. Procjenu o kompatibilnosti i mogućnosti suradnje donose obje strane – podsjeća Marek Halfar iz konzultantske kuće PROFIT system
Ostati na uzlaznoj putanji
Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Uloga po mjeri velikih igrača
Kada kupe master franšizu, primatelji franšize ulaze u „ozbiljnu igru“ od samog početka. Iako je profit u tom slučaju veći, neusporedivo su veće i obveze.
Naučiti nešto novo i mnogo više
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
Pizza Hut budućnosti
Godina 2020. bila je godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovno raste, a zainteresirani su i za širenje u zemljama ove regije.
Kako odabrati franšizu „po svojoj mjeri“?
Poduzetnici koji se dvoume oko uzimanja franšize znaju da odluka nije laka – mnogi čimbenici utječu na konačni ishod. Koji to koraci vode do pozitivnog odgovora?
Nije franšizing za svakoga
Franšizna suradnja, kao i svaki drugi poslovni model, ima svoja ograničenja. Koji su to razlozi zbog kojih poduzetnici odustaju od uzimanja franšize?
Prava je sreća usrećiti druge
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Japanska kuhinja u malom formatu
Sushi restoran ne može funkcionirati samo s dva zaposlenika. Japanos, međutim, može! – kaže Cristina El Majzoub, operativna direktorica ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Europe
Tržište otvoreno za franšize
Što mogu očekivati franšizni sustavi koji imaju želju proširiti svoje biznise na tržište Francuske?
Kreativno obrazovanje u temelju franšize
Tržište izvannastavnih aktivnosti za djecu konstantno raste. Prilika je to i za koncept Edukido, koji će od ove godine svoje edukativne radionice s LEGO kockama i originalne programe ponuditi i djeci iz ove regije.
Spremni za promjene
Programiranje i obrazovanje budućih IT stručnjaka dobivaju sve više na značaju jer ljudi shvaćaju koliko je IT važan za današnje generacije djece, kaže Bartosz Jakubowski, direktor prodaje i marketinga u tvrtki Coding Giants
Zaradi na jeftinoj kavi
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.
Zdrava hrana, dobra investicija
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Kroz igru do znanja
Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.
Prilagodi se situaciji
– Situacija s pandemijom pokazala je da je IT industrija otporna na krizu, ali nas je i naučila da je budućnost u onlinu – kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer škola programiranja Coders Lab
Dva dobra u jednom programu
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.
Franšize iz Amerike za cijeli svijet
Magazin Entrepreneur objavio je ovogodišnju listu 200 najuspješnijih američkih franšiza koje aktivno traže primatelje franšize na stranim tržištima.