vijesti
Rat oko doručka: runda 2
U borbi za prestiž na tržištu, koja se neprekidno vodi između poznatih lanaca brze hrane u Americi, Taco Bell je potegao novo oružje.
Štedljiva i zdrava franšiza
Specijalizirana za prodaju i montažu štedljivih grijačih panela, slovenska tvrtka Ekosen namjerava osvojiti bar deset tržišta - kroz franšizu.
Dva u jedan
Bicikl i kafić u jednom konceptu? BikeCafé potvrđuje da ovaj neobičan spoj može biti odlična poslovna ideja.
Snaga je u sustavu
Kakve su perspektive grupnog fitnessa, na što se žale primatelji franšize, koliko se razlikuju tržište BiH i Srbije i što je potrebno za pokretanje franšize, reći će nam Milan Ivetić iz iFita.
Franšiza na zrnu kave
Greenet je u Srbiji prepoznatljivo ime za kafeteriju. U svojoj mreži imaju šest franšiza, a želja im je dobiti i nove partnere.
Les Mills i u Makedoniji
U prvoj polovici 2014. franšiznom sustavu Les Mills u Srbiji pridružilo se pet franšiza. Od jeseni, po Les Mills programu vežbat će se i u Makedoniji.
Češka "domaćinska" franšiza
Pod imenom Naš Grunt u Češkoj se razvija lanac dućana za prodaju tradicionalnih lokalnih prehrambenih proizvoda. Franšize ovog koncepta bi u budućnosti mogli očekivati u Hrvatskoj i Sloveniji.
Po njemačkim standardima
Njemački franšizni sustav Motoo za servisiranje automobila stigao je u Srbiju. Franšiznoj mreži je u kratkom roku pristupilo već 14 primatelja franšize.
Do frizure i kroz franšizu
Lanac frizerskih salona Mitja iz Slovenije uspješno širi svoju franšiznu mrežu i namjerava poslovanje proširiti po cijeloj Europi.
Kutak za Rakia Bar u Beču
Franšizni korner Rakia Bara od sada postoji i u Beču. Nalazi se unutar lokala "Kotor".
Za ljubitelje McDonald’sa i nogometa
Svjetsko prvenstvo u nogometu utječe i na promjene u ponudi ugostitelja. Jedan broj McDonald’s-ovih restorana u Njemačkoj uvodi posebnu uslugu.
Kotač poduzetništva
Što su sve postigli i kakvi su daljnji planovi širenja Uniqa franšize u Crnoj Gori, reći će nam Vesna Marković, direktorica ekskluzivnog kanala prodaje Uniqa osiguranja.
Zdravo mora biti i dostupno
U Splitu se pod žarkim dalmatinskim suncem rađa nova franšiza.
Za vegane, ali svi su dobrodošli
Njemački lanac Veganz, kako mu i samo ime kaže, isključivo nudi veganske proizvode. Koncept je stigao u Beč i Prag, gdje su otvorene i prve trgovine van matičnog tržišta.
Rast prodaje, ali i novi izazovi
Prema posljednjem financijskom izvješću, švedska modna tvrtka H&M bilježi najveći kvartalni rast profita u posljednje četiri godine. U planu je jačanje online prodaje.
Od samog početka u franšizingu
Pod brandom Zoom Optika djeluje i razvija se lanac optičarskih trgovina u Bosni i Hercegovini – i za sada su jedini lanac te vrste u zemlji.
Spremni za daljnju ekspanziju
Nakon otvorenja prvog restorana u Ljubljani, Subway, najveći lanac brze hrane na svijetu, planira nastaviti sa širenjem na slovenskom tržištu.
Dinamičan rast
Portugalski franšizni sustavi BodyConcept i DepilConcept osvajaju nova tržišta u Europi. Primatelje franšize traže i u ovoj regiji.
Potencijal za rast
Talijanski franšizni sustav za prodaju cartridge-a i tonera Prink djeluje na tržištu Slovenije već osam godina i do sada je otvoreno pet trgovina. U planu je širenje mreže.
„Žica“ za nauku i biznis
Elektronika se danas nalazi svuda i čime god da se sadašnji školarci budu bavili u budućnosti, ona im može pomoći da budu u prednosti u odnosu na druge. Zbog toga je otvorena i Mala škola elektronike u Beogradu.