vijesti
„Nositelj baklje“ četvrti put
Hotel Holiday Inn, koji u Srbiji posluje kao franšiza, dobitnik je nagrade "Nositelj baklje" za područje Europe koju dodjeljuje InterContinental Hotels Group.
No+Vello i u Hrvatskoj
Nakon BiH-a i Slovenije, španjolski lanac salona za fotoepilaciju No+Vello stigao je i u Hrvatsku.
Fit uz Les Mills
Tvrtka iFit je početkom prošle godine preuzela franšizu fitness koncepta Les Mills za teritorij Srbije i BiH-a, nakon čega je uslijedila ekspanzija na tim tržištima.
Rast uz provjereni sustav
Shvativši da klijenti iz inozemstva retko poklanjaju povjerenje nepoznatim agentima nekretnina, Aleksandar Denčić je odlučio uzeti franšizu američke tvrtke Century 21.
Na početku
Koliko je franšizing razvijen u Makedoniji, da li se i kako radi na unapređenju tržišta, te koje franšize imaju najviše uspjeha, otkriva Filip Vidović iz Makedonske franšizne asocijacije.
Najbolje franšize u Americi
Popis 500 najuspješnijih franšiznih sustava u Sjedinjenim Američkim Državama predstavlja koncepte i trendove koji su obilježili godinu za nama.
Zdrava novina
Franšizni lanac Surf’n’Fries uveo je novu tehnologiju za pripremu krumpirića. Koncept bi trebali implementirati i svi primatelji franšize.
Hladan prijem
Poznati američki proizvođač sladoleda Häagen-Dazs uskoro bi mogao zatvoriti i posljednju franšiznu slastičarnicu u Poljskoj.
Coca-Cola se vraća na franšizing
Coca-Cola namjerava ponovo uspostaviti suradnju s neovisnim franšiznim punionicama bezalkoholnih pića u Sjedinjenim Državama.
Svakom poslu je potrebna promocija
Zašto treba ulagati u online oglašavanje, zbog čega ne treba zanemariti tradicionalne medije i kako popularisati franšizing, razgovaramo sa Jovom Srećom.
Štedjeti kroz franšizu
Da je štednja "u modi" potrvđuje i tvrtka Modus International. Koncept štedne kartice, koja obezbjeđuje popuste u najrazličitijim trgovinama, uspješno razvijaju i kroz franšizu.
Škola knjigovodstva u franšizi
Tvrtka Interact biz namjerava svoju Školu knjigovodstva proširiti kroz franšizu u Srbiji i zemljama regije.
Subway ponovo u Sloveniji
Nakon šest godina, u Ljubljani je ponovno otvoren restoran američkog lanca brze hrane Subway.
Slijediti isti cilj
WIFI, austrijski Institut za unapređenje gospodarstva, više od deset godina razvija obrazovnu mrežu na stranim tržištima. Franšizna predstavništva ima i u zemljama ove regije.
Za poduzetne ljubitelje čokolade
Češki lanac prodavaonica čokolade BON BON planira sljedeće godine razviti franšiznu mrežu i u Hrvatskoj.
Nove franšize za "Dve šmizle"
Srbijanska tvrtka "Dve šmizle" proširila je svoju maloprodajnu mrežu. Brand je stigao u Rumu, Svilajnac i Zemun.
Slatki biznis za cijelu obitelj
Franšizna mreža Augustin Waffle&Ice barova bi se mogla početi širiti već početkom 2014. Očekuje se suradnja s malim obiteljskim tvrtkama u Srbiji i Crnoj Gori.
Novi McDonald’s u Zagrebu
Jedan od najpoznatijih restorana brze prehrane McDonald’s u Zagrebu je otvorio novi restoran.
CIPO&Baxx širi mrežu
Nakon Poljske, Češke i Slovačke, tvrtka Yilba Tekstil, zastupnik modnog branda CIPO&Baxx, traži primatelje franšize u Hrvatskoj i drugim zemljama ove regije.
Poklon kartice u franšizi
Inovativni koncepti ponekad nastaju na talasu propuštenih šansi. Američka tvrtka Gift Card Monkey izgradila je čitav franšizni biznis na - neiskorištenim poklon karticama.