intervju tjedna

turizam i hotelijerstvo | 21.06.2018

Karika bez koje se (ne) može?

Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker

Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.03.2018

Strast važnija od iskustva

Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?

ljepota i fitness | 13.02.2018

Zeleno svjetlo za Europu

KiwiSun je jedan od najuspješnijih franšiznih sustava u Mađarskoj. Što ovaj lanac solarija čini posebnim i kako namjeravaju osvojiti Europu, otkriva tvorac koncepta Peter Klein

turizam i hotelijerstvo | 25.01.2018

Model „krojen“ za sva tržišta

Zašto Direct Booker mijenja franšizni model, što će biti novine, tko je idealan primatelj franšize te kako tvrtka utječe na lokalnu zajednicu, govori Nikola Grubelić iz Direct Bookera

financijske usluge | 11.01.2018

Povjerenje u temelju uspjeha

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja

usluge za individualne klijente | 19.12.2017

Poduzetnik s dušom

Zašto je primatelj franšize najvažnija karika za uspješan franšizni odnos, tko je idealni franšizni partner Čuvara sjećanja i kakvi su uvjeti suradnje, otkriva začetnica koncepta Elizabeta Planinić

intervju tjedna | 30.11.2017

Tržište franšiza je zrelo

Češka je jedna od rijetkih zemalja Centralne Europe koja se može pohvaliti sajmom franšiza. Što su postigli i čime se izdvojili ove godine, otkriva Lenka Novakova, zadužena za organizaciju sajma u Pragu

intervju tjedna | 13.11.2017

Vrijeme za nove korake

Franšizne asocijacije te franšizne akademije snažni su pokretači razvoja franšizinga – zato ih svaka zemlja treba imati, kaže Marica Vidanović iz Privredne komore Srbije

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.10.2017

Bez želje, nema uspjeha

Što je potrebno ako želite postati primatelj Subway franšize, otkriva Vladimir Hanula, vlasnik Subway restorana u Zagrebu, zadužen i za razvoj ovog lanca na teritoriju Hrvatske

kozmetika, nakit, pokloni | 18.09.2017

Od ideje do parfumerije

Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

poslovne usluge i internet | 29.08.2017

Lijek za slabe točke biznisa

Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaže tvrtkama te kakvo je interesovanje za uslugu „rezanja troškova“ u ovoj regiji, otkriva Nikola Oršanić, primatelj ERA franšize

ostale usluge | 15.08.2017

Potencijal zrelog tržišta

Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.07.2017

Fleksibilnost za bolje poslovanje

Po čemu se Mini Pani razlikuje od sličnih sustava u Hrvatskoj, što je komparativna prednost za primatelje ove franšize te koji je format najzastupljeniji, otkriva Zsolt Polhe

edukacijske usluge | 06.07.2017

Edukacija bez granica

O novitetima, promjenama te daljnjem razvoju škole mentalne aritmetike Malac genijalac, govori osnivač koncepta Vladimir Novicki

ljepota i fitness | 13.06.2017

Ključna riječ – specijalizacija

Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept smo uspjeli biti drukčiji, kaže Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj

benzinske postaje i auto-oprema | 29.05.2017

Malo tržište, velike mogućnosti

Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju

intervju tjedna | 10.05.2017

Treći put u Opatiji

Što donosi ovogodišnji Sajam franšiza, financijskih i konzultantskih usluga – FEC, koji se održava 7. i 8. lipnja u Opatiji, govori Perica Šolić, viši stručni savjetnik u HGK – Županijska komora Rijeka

stvari za djecu | 03.05.2017

Radim i zarađujem od doma

Za malu izdavačku djelatnost ponekad su potrebni samo računalo i pisač – kaže Rafał Kwiatkowski, primatelj master franšize izdavačke kuće Plavi slon u Poljskoj

kozmetika, nakit, pokloni | 05.04.2017

Biznis za energične i predane

Brosh je za sada otvorio dvije franšizne trgovine nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva profil idealnog kandidata za primatelja i u kojim bi mjestima otvorili franšize

2
3
4
5
sledeća  
zadnji