intervju tjedna

stvari za djecu | 08.10.2018

Svatko ima svoju priču

Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće Plavi slon

Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće Plavi slon

ljepota i fitness | 23.07.2018

Davatelj franšize je kao dobar trener

Uspjeh koji je DepilConcept, portugalski franšizni sustav za epilaciju, postigao u Poljskoj može poslužiti kao odličan primjer plodonosne franšizne suradnje – posebno što DepilConcept uskoro stiže i u ovu regiju.

turizam i hotelijerstvo | 21.06.2018

Karika bez koje se (ne) može?

Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker

usluge za individualne klijente | 06.06.2018

Uz partnere, u svakom pogledu

EXTRA Services, češki brand koji povezuje tri biznisa za održavanje doma – selidbe, čišćenje, popravke – traži franšizne partnere diljem Europe. Po čemu je ovaj sustav specifičan, govori direktor franšiznog razvoja Radek Straka

benzinske postaje i auto-oprema | 17.04.2018

Najbolji partneri spremni su učiti i raditi

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.03.2018

Strast važnija od iskustva

Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?

ljepota i fitness | 13.02.2018

Zeleno svjetlo za Europu

KiwiSun je jedan od najuspješnijih franšiznih sustava u Mađarskoj. Što ovaj lanac solarija čini posebnim i kako namjeravaju osvojiti Europu, otkriva tvorac koncepta Peter Klein

turizam i hotelijerstvo | 25.01.2018

Model „krojen“ za sva tržišta

Zašto Direct Booker mijenja franšizni model, što će biti novine, tko je idealan primatelj franšize te kako tvrtka utječe na lokalnu zajednicu, govori Nikola Grubelić iz Direct Bookera

financijske usluge | 11.01.2018

Povjerenje u temelju uspjeha

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja

usluge za individualne klijente | 19.12.2017

Poduzetnik s dušom

Zašto je primatelj franšize najvažnija karika za uspješan franšizni odnos, tko je idealni franšizni partner Čuvara sjećanja i kakvi su uvjeti suradnje, otkriva začetnica koncepta Elizabeta Planinić

intervju tjedna | 30.11.2017

Tržište franšiza je zrelo

Češka je jedna od rijetkih zemalja Centralne Europe koja se može pohvaliti sajmom franšiza. Što su postigli i čime se izdvojili ove godine, otkriva Lenka Novakova, zadužena za organizaciju sajma u Pragu

intervju tjedna | 13.11.2017

Vrijeme za nove korake

Franšizne asocijacije te franšizne akademije snažni su pokretači razvoja franšizinga – zato ih svaka zemlja treba imati, kaže Marica Vidanović iz Privredne komore Srbije

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.10.2017

Bez želje, nema uspjeha

Što je potrebno ako želite postati primatelj Subway franšize, otkriva Vladimir Hanula, vlasnik Subway restorana u Zagrebu, zadužen i za razvoj ovog lanca na teritoriju Hrvatske

kozmetika, nakit, pokloni | 18.09.2017

Od ideje do parfumerije

Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

poslovne usluge i internet | 29.08.2017

Lijek za slabe točke biznisa

Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaže tvrtkama te kakvo je interesovanje za uslugu „rezanja troškova“ u ovoj regiji, otkriva Nikola Oršanić, primatelj ERA franšize

ostale usluge | 15.08.2017

Potencijal zrelog tržišta

Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.07.2017

Fleksibilnost za bolje poslovanje

Po čemu se Mini Pani razlikuje od sličnih sustava u Hrvatskoj, što je komparativna prednost za primatelje ove franšize te koji je format najzastupljeniji, otkriva Zsolt Polhe

edukacijske usluge | 06.07.2017

Edukacija bez granica

O novitetima, promjenama te daljnjem razvoju škole mentalne aritmetike Malac genijalac, govori osnivač koncepta Vladimir Novicki

ljepota i fitness | 13.06.2017

Ključna riječ – specijalizacija

Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept smo uspjeli biti drukčiji, kaže Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj

2
3
4
5
sledeća  
zadnji