intervju tjedna

intervju tjedna | 04.11.2019

Šansa u brzom razvoju turizma

Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera

intervju tjedna | 25.09.2019

Obrazovanje je globalni biznis

Kanadski sustav Maple Bear jedna je od najvećih svjetskih obrazovnih franšiza. Što nudi ova franšiza te tko bi bili idealni partneri u zemljama ove regije, objašnjava Yann Bidan, generalni direktor za Centralnu i Istočnu Europu

intervju tjedna | 26.08.2019

Dobri izgledi za partnere

Fines je trenutačno najveća mreža kreditnih agencija u Poljskoj koja postoji od 2005. Pod kojim uvjetima danas razvijaju poslovanje te franšiznu mrežu, govori predsjednik odbora Piotr Przedlacki.

intervju tjedna | 21.06.2019

Hitni transport brzo raste

Flash Europe, europski lider u području profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovoj regiji. Tko može postati primatelj franšize i što se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Doorn

intervju tjedna | 14.05.2019

Licence po mjeri lokalnog tržišta

Što je ključno za opstanak licenciranih magazina u regiji? Kako biraju licence te kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsjednik Color Press Group-a

intervju tjedna | 08.04.2019

Upornošću do uspjeha

Što je ključno za širenje izvan domaćeg tržišta, kako se može kontrolirati franšizna mreža te na koji se način štite od plagiranja, govori Vladimir Novicki, idejni tvorac sustava „Malac genijalac“

intervju tjedna | 08.03.2019

Uskočiti u biznis

Jump Planet, zabavni park s trampolinima dizajniran i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovoj regiji. Za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, kaže Bartosz Śledziński, vlasnik koncepta

intervju tjedna | 19.02.2019

Lako uz Semilac

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brand u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorica franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Europe te da su od zemalja ove regije posebno zainteresirani za Sloveniju

intervju tjedna | 24.01.2019

Programirano za budućnost

Zašto bi i tvrtke iz ove regije trebale uzeti u obzir poljsku franšizu škole programiranja Coders Lab, otkriva Grzegorz Morawski, zadužen za franšizni razvoj ovog koncepta

intervju tjedna | 26.12.2018

Bez ozbiljnog pristupa, nema uspješne priče

Kako usluge njege ljepote mogu prerasti u ozbiljan biznis, tko je idealni primatelj CACAO franšize te zašto su razvili novi format i podbrand, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO

intervju tjedna | 27.11.2018

Društvene mreže u službi franšize

Društvene mreže nam koriste i za promicanje samih usluga koje pružamo, ali i za promicanje našeg poslovnog i franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“

intervju tjedna | 23.10.2018

Idemo dalje

Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvorenje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromijenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primatelj Subway franšize

intervju tjedna | 08.10.2018

Svatko ima svoju priču

Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"

intervju tjedna | 13.09.2018

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović

intervju tjedna | 17.08.2018

Stabilni temelji za dobar rezultat

Što su preduvjeti za dobro poslovanje, koliko je važna priprema prije ulaska u franšizing te zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, otkriva Bogi Cvetković, primatelj master franšize za teritorij Srbije

intervju tjedna | 23.07.2018

Davatelj franšize je kao dobar trener

Uspjeh koji je DepilConcept, portugalski franšizni sustav za epilaciju, postigao u Poljskoj može poslužiti kao odličan primjer plodonosne franšizne suradnje – posebno što DepilConcept uskoro stiže i u ovu regiju.

intervju tjedna | 21.06.2018

Karika bez koje se (ne) može?

Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker

intervju tjedna | 06.06.2018

Uz partnere, u svakom pogledu

EXTRA Services, češki brand koji povezuje tri biznisa za održavanje doma – selidbe, čišćenje, popravke – traži franšizne partnere diljem Europe. Po čemu je ovaj sustav specifičan, govori direktor franšiznog razvoja Radek Straka

intervju tjedna | 17.04.2018

Najbolji partneri spremni su učiti i raditi

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

intervju tjedna | 07.03.2018

Strast važnija od iskustva

Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?

1
2
4
5
sledeća  
zadnji