intervju tjedna
Šansa u brzom razvoju turizma
Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera
Obrazovanje je globalni biznis
Kanadski sustav Maple Bear jedna je od najvećih svjetskih obrazovnih franšiza. Što nudi ova franšiza te tko bi bili idealni partneri u zemljama ove regije, objašnjava Yann Bidan, generalni direktor za Centralnu i Istočnu Europu
Dobri izgledi za partnere
Fines je trenutačno najveća mreža kreditnih agencija u Poljskoj koja postoji od 2005. Pod kojim uvjetima danas razvijaju poslovanje te franšiznu mrežu, govori predsjednik odbora Piotr Przedlacki.
Hitni transport brzo raste
Flash Europe, europski lider u području profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovoj regiji. Tko može postati primatelj franšize i što se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Doorn
Licence po mjeri lokalnog tržišta
Što je ključno za opstanak licenciranih magazina u regiji? Kako biraju licence te kakva je budućnost ovakvih izdanja, otkriva Robert Čoban, predsjednik Color Press Group-a
Upornošću do uspjeha
Što je ključno za širenje izvan domaćeg tržišta, kako se može kontrolirati franšizna mreža te na koji se način štite od plagiranja, govori Vladimir Novicki, idejni tvorac sustava „Malac genijalac“
Uskočiti u biznis
Jump Planet, zabavni park s trampolinima dizajniran i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovoj regiji. Za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, kaže Bartosz Śledziński, vlasnik koncepta
Lako uz Semilac
– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brand u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorica franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Europe te da su od zemalja ove regije posebno zainteresirani za Sloveniju
Programirano za budućnost
Zašto bi i tvrtke iz ove regije trebale uzeti u obzir poljsku franšizu škole programiranja Coders Lab, otkriva Grzegorz Morawski, zadužen za franšizni razvoj ovog koncepta
Bez ozbiljnog pristupa, nema uspješne priče
Kako usluge njege ljepote mogu prerasti u ozbiljan biznis, tko je idealni primatelj CACAO franšize te zašto su razvili novi format i podbrand, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO
Društvene mreže u službi franšize
Društvene mreže nam koriste i za promicanje samih usluga koje pružamo, ali i za promicanje našeg poslovnog i franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Idemo dalje
Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvorenje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromijenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primatelj Subway franšize
Svatko ima svoju priču
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Budimo realni – i nemoguće je moguće
Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović
Stabilni temelji za dobar rezultat
Što su preduvjeti za dobro poslovanje, koliko je važna priprema prije ulaska u franšizing te zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, otkriva Bogi Cvetković, primatelj master franšize za teritorij Srbije
Davatelj franšize je kao dobar trener
Uspjeh koji je DepilConcept, portugalski franšizni sustav za epilaciju, postigao u Poljskoj može poslužiti kao odličan primjer plodonosne franšizne suradnje – posebno što DepilConcept uskoro stiže i u ovu regiju.
Karika bez koje se (ne) može?
Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker
Uz partnere, u svakom pogledu
EXTRA Services, češki brand koji povezuje tri biznisa za održavanje doma – selidbe, čišćenje, popravke – traži franšizne partnere diljem Europe. Po čemu je ovaj sustav specifičan, govori direktor franšiznog razvoja Radek Straka
Najbolji partneri spremni su učiti i raditi
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Strast važnija od iskustva
Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?