intervju tjedna
Jednostavnost kao recept za uspjeh
Što je ključno za Surf’n’Fries koncept koji posluje na 16 tržišta, koje sve modele suradnje nude te kako kontroliraju sada već veliki franšizni sustav, govori Andrija Čolak
Naše vrijeme tek dolazi
Što je potrebno za uspješan rad franšize te kako će se dalje razvijati cafe-pekara "Kralj" na tržištu Srbije, govori Slađana Kovačević, menadžerica franšiznog razvoja
Ništa bez duše
„5 to go“ nije koncept koji se vodi iz ureda s timom ljudi koji samo izvršavaju zadatke i čekaju kraj radnoga vremena. To je kafić koji se vodi i srcem, kažu Radu Savopol i Lucian Badila, vlasnici franšize „5 to go“
Iznad svih očekivanja
Koliko se hektolitara piva rastoči u Kući piva, kako se od ovog posla može pristojno zaraditi te zašto Kuću piva vidi kao franšizu u svim zemljama regije, otkriva Željko Špalat
Za „veselu glinu“ nema granice
O prvim reakcijama potrošača, zainteresiranima za franšizu te modelima suradnje, govori Nediljka Dokozić, JumpingClay Hrvatska
Nove knjige, nova tržišta
Već nakon mjesec dana, biznis je profitabilan – kaže Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer izdavačke kuće "Plavi slon"
Zadovoljan klijent je najveća nagrada
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Veliki brand, velika korist
Franšizna ponuda europskog hotelskog giganta AccorHotels svakako će privući pozornost u regiji. O tome što donose razgovaramo s Malgorzatom Morek iz Orbis Hotel Groupa
Zdrava, a brza hrana
Koliko je konjsko meso zdravo te koliko je zastupljeno u prehrani stanovnika ove regije, govori Matej Pogačnik, rukovoditelj franšiznog poslovanja u tvrtki Hot-Horse
Uvijek u trendu
Izgradili smo prepoznatljiv brand na tržištu i ljudi znaju što mogu očekivati od "Dvije šmizle". Poslu, kandidatima i primateljima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica "Dvije šmizle"
Matematika za sve
Škola matematike 2plus2 krenula je u osvajanje tržišta iz Poljske. Franšize sada imaju u još pet zemalja. Kako posluju u Češkoj, govori Alena Koubková, primateljica master franšize
Tržište diktira poslovne modele
Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN
Mjesto poslovnih susreta
Što donosi drugi Sajam franšiza u Opatiji, tko će sve sudjelovati te kakav će program pratiti sajam, odgovara Perica Šolić, stručni savjetnik u Županijskoj komori Rijeke
Franšiza bez naknada
Što je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i što očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc
Biznis na zdravoj dijeti
Interes za dijetalni catering i dalje će rasti, jer sve više ljudi brine o svom izgledu i zdravlju, kaže Aleksandra Rybak, direktorica franšiznog koncepta "Na Zdrowie" iz Poljske
Svi za jednog,jedan za sve
Zašto je Husse franšiza s minimalnim rizicima, koje povoljnosti čekaju zainteresirane te kakvo je tržište hrane za kućne ljubimce u Srbiji, otkriva Saša Milutinović
Uspjeh nije samo san
Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj
Prednosti novog trenda
Kako rade samoposlužne praonice rublja, koliko je ljudima primamljiv ovaj biznis te koliko se može zaraditi, govori Mario Martinek, vlasnik tvrtke Bijeli svijet.
Formula za uspjeh
Kako se razvija Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravatelj u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić
Dobar savjet zlata vrijedi
Poslovanje kroz franšizing donosi mnoge prednosti. Ipak, prije nego se odluče za razvoj franšize, tvrtke bi trebale čuti i mišljenje stručnjaka, kaže Lenka Novakova, PROFIT system