intervju tjedna

intervju tjedna | 25.12.2016

Jednostavnost kao recept za uspjeh

Što je ključno za Surf’n’Fries koncept koji posluje na 16 tržišta, koje sve modele suradnje nude te kako kontroliraju sada već veliki franšizni sustav, govori Andrija Čolak

intervju tjedna | 06.12.2016

Naše vrijeme tek dolazi

Što je potrebno za uspješan rad franšize te kako će se dalje razvijati cafe-pekara "Kralj" na tržištu Srbije, govori Slađana Kovačević, menadžerica franšiznog razvoja

intervju tjedna | 22.11.2016

Ništa bez duše

„5 to go“ nije koncept koji se vodi iz ureda s timom ljudi koji samo izvršavaju zadatke i čekaju kraj radnoga vremena. To je kafić koji se vodi i srcem, kažu Radu Savopol i Lucian Badila, vlasnici franšize „5 to go“

intervju tjedna | 09.11.2016

Iznad svih očekivanja

Koliko se hektolitara piva rastoči u Kući piva, kako se od ovog posla može pristojno zaraditi te zašto Kuću piva vidi kao franšizu u svim zemljama regije, otkriva Željko Špalat

intervju tjedna | 25.10.2016

Za „veselu glinu“ nema granice

O prvim reakcijama potrošača, zainteresiranima za franšizu te modelima suradnje, govori Nediljka Dokozić, JumpingClay Hrvatska

intervju tjedna | 06.10.2016

Nove knjige, nova tržišta

Već nakon mjesec dana, biznis je profitabilan – kaže Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer izdavačke kuće "Plavi slon"

intervju tjedna | 19.09.2016

Zadovoljan klijent je najveća nagrada

Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku

intervju tjedna | 02.09.2016

Veliki brand, velika korist

Franšizna ponuda europskog hotelskog giganta AccorHotels svakako će privući pozornost u regiji. O tome što donose razgovaramo s Malgorzatom Morek iz Orbis Hotel Groupa

intervju tjedna | 11.08.2016

Zdrava, a brza hrana

Koliko je konjsko meso zdravo te koliko je zastupljeno u prehrani stanovnika ove regije, govori Matej Pogačnik, rukovoditelj franšiznog poslovanja u tvrtki Hot-Horse

intervju tjedna | 25.07.2016

Uvijek u trendu

Izgradili smo prepoznatljiv brand na tržištu i ljudi znaju što mogu očekivati od "Dvije šmizle". Poslu, kandidatima i primateljima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica "Dvije šmizle"

intervju tjedna | 24.06.2016

Matematika za sve

Škola matematike 2plus2 krenula je u osvajanje tržišta iz Poljske. Franšize sada imaju u još pet zemalja. Kako posluju u Češkoj, govori Alena Koubková, primateljica master franšize

intervju tjedna | 07.06.2016

Tržište diktira poslovne modele

Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN

intervju tjedna | 18.05.2016

Mjesto poslovnih susreta

Što donosi drugi Sajam franšiza u Opatiji, tko će sve sudjelovati te kakav će program pratiti sajam, odgovara Perica Šolić, stručni savjetnik u Županijskoj komori Rijeke

intervju tjedna | 04.05.2016

Franšiza bez naknada

Što je potrebno za pokretanje Mini Pani franšize, po čemu se izdvajaju od sličnih koncepata i što očekuju od predstojećeg Sajma franšiza u Opatiji, govori Kornelia Šild-Ferenc

intervju tjedna | 19.04.2016

Biznis na zdravoj dijeti

Interes za dijetalni catering i dalje će rasti, jer sve više ljudi brine o svom izgledu i zdravlju, kaže Aleksandra Rybak, direktorica franšiznog koncepta "Na Zdrowie" iz Poljske

intervju tjedna | 30.03.2016

Svi za jednog,jedan za sve

Zašto je Husse franšiza s minimalnim rizicima, koje povoljnosti čekaju zainteresirane te kakvo je tržište hrane za kućne ljubimce u Srbiji, otkriva Saša Milutinović

intervju tjedna | 15.03.2016

Uspjeh nije samo san

Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj

intervju tjedna | 04.03.2016

Prednosti novog trenda

Kako rade samoposlužne praonice rublja, koliko je ljudima primamljiv ovaj biznis te koliko se može zaraditi, govori Mario Martinek, vlasnik tvrtke Bijeli svijet.

intervju tjedna | 15.02.2016

Formula za uspjeh

Kako se razvija Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravatelj u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić

intervju tjedna | 01.02.2016

Dobar savjet zlata vrijedi

Poslovanje kroz franšizing donosi mnoge prednosti. Ipak, prije nego se odluče za razvoj franšize, tvrtke bi trebale čuti i mišljenje stručnjaka, kaže Lenka Novakova, PROFIT system

  prvi
  predhodna
3
4
6
7
sledeća  
zadnji