regija
Matematika nije bauk
Iz Poljske stiže novi franšizni koncept. Škola matematike 2plus2 traži primatelje franšize i u zemljama ove regije.
Big Blue franšiza
Turistička agencija Big Blue u svojoj mreži ima tri franšizne poslovnice, ali i plan da franšiznu mrežu širi i dalje.
Prava turska kava
Bosanskohercegovačka tvrtka Universal Consulting Group potpisala je ugovor o master franšizi sa turskim lancem kafeterija Gonul Kahvesi za zemlje ove regije.
Nakit...samo za mlade
Claire’s Stores, jedan od svjetskih lidera u prodaji nakita i asesoara namijenjenog mlađim ženama, otvorio je prvu franšiznu prodavaonicu u Novom Sadu.
Prilika na novim tržištima
Mađarski lanac trgovina rabljene odjeće Ír Használtruha razmatra mogućnost i priprema se za ulazak u zemlje Adriatic regije.
Aida stiže u BiH
Nakon što je otvorena franšiza poznate bečke slastičarnice Aida u Zagrebu, austrijski slatkiši stižu i u Sarajevo.
Prva računovodstvena franšiza
Računovodstvena tvrtka Unija uspješno je uspostavila prvu franšiznu jedinicu. Cilj je širenje i uspostava franšizne mreže u svim zemljama regije.
Nova tržišta, novi partneri
Partnerska mreža američke tvrtke LINE-X proširena je otvorenjem i podružnice u Slovačkoj. Tvrtka sada traži partnere koji bi posao distribucije razvijali u Hrvatskoj.
Dašak Beča u Zagrebu
Franšiza poznate bečke kavane Aida otvorena je prošle godine u Zagrebu. Ove godine bi, putem pojedinačne franšize, mogla dospijeti i u druge gradove Hrvatske.
„Nositelj baklje“ četvrti put
Hotel Holiday Inn, koji u Srbiji posluje kao franšiza, dobitnik je nagrade "Nositelj baklje" za područje Europe koju dodjeljuje InterContinental Hotels Group.
No+Vello i u Hrvatskoj
Nakon BiH-a i Slovenije, španjolski lanac salona za fotoepilaciju No+Vello stigao je i u Hrvatsku.
Fit uz Les Mills
Tvrtka iFit je početkom prošle godine preuzela franšizu fitness koncepta Les Mills za teritorij Srbije i BiH-a, nakon čega je uslijedila ekspanzija na tim tržištima.
Zdrava novina
Franšizni lanac Surf’n’Fries uveo je novu tehnologiju za pripremu krumpirića. Koncept bi trebali implementirati i svi primatelji franšize.
Štedjeti kroz franšizu
Da je štednja "u modi" potrvđuje i tvrtka Modus International. Koncept štedne kartice, koja obezbjeđuje popuste u najrazličitijim trgovinama, uspješno razvijaju i kroz franšizu.
Škola knjigovodstva u franšizi
Tvrtka Interact biz namjerava svoju Školu knjigovodstva proširiti kroz franšizu u Srbiji i zemljama regije.
Subway ponovo u Sloveniji
Nakon šest godina, u Ljubljani je ponovno otvoren restoran američkog lanca brze hrane Subway.
Slijediti isti cilj
WIFI, austrijski Institut za unapređenje gospodarstva, više od deset godina razvija obrazovnu mrežu na stranim tržištima. Franšizna predstavništva ima i u zemljama ove regije.
Za poduzetne ljubitelje čokolade
Češki lanac prodavaonica čokolade BON BON planira sljedeće godine razviti franšiznu mrežu i u Hrvatskoj.
Nove franšize za "Dve šmizle"
Srbijanska tvrtka "Dve šmizle" proširila je svoju maloprodajnu mrežu. Brand je stigao u Rumu, Svilajnac i Zemun.
Slatki biznis za cijelu obitelj
Franšizna mreža Augustin Waffle&Ice barova bi se mogla početi širiti već početkom 2014. Očekuje se suradnja s malim obiteljskim tvrtkama u Srbiji i Crnoj Gori.