regija

regija | 13.02.2014

Matematika nije bauk

Iz Poljske stiže novi franšizni koncept. Škola matematike 2plus2 traži primatelje franšize i u zemljama ove regije.

regija | 12.02.2014

Big Blue franšiza

Turistička agencija Big Blue u svojoj mreži ima tri franšizne poslovnice, ali i plan da franšiznu mrežu širi i dalje.

regija | 11.02.2014

Prava turska kava

Bosanskohercegovačka tvrtka Universal Consulting Group potpisala je ugovor o master franšizi sa turskim lancem kafeterija Gonul Kahvesi za zemlje ove regije.

regija | 07.02.2014

Nakit...samo za mlade

Claire’s Stores, jedan od svjetskih lidera u prodaji nakita i asesoara namijenjenog mlađim ženama, otvorio je prvu franšiznu prodavaonicu u Novom Sadu.

regija | 06.02.2014

Prilika na novim tržištima

Mađarski lanac trgovina rabljene odjeće Ír Használtruha razmatra mogućnost i priprema se za ulazak u zemlje Adriatic regije.

regija | 30.01.2014

Aida stiže u BiH

Nakon što je otvorena franšiza poznate bečke slastičarnice Aida u Zagrebu, austrijski slatkiši stižu i u Sarajevo.

regija | 24.01.2014

Prva računovodstvena franšiza

Računovodstvena tvrtka Unija uspješno je uspostavila prvu franšiznu jedinicu. Cilj je širenje i uspostava franšizne mreže u svim zemljama regije.

regija | 22.01.2014

Nova tržišta, novi partneri

Partnerska mreža američke tvrtke LINE-X proširena je otvorenjem i podružnice u Slovačkoj. Tvrtka sada traži partnere koji bi posao distribucije razvijali u Hrvatskoj.

regija | 16.01.2014

Dašak Beča u Zagrebu

Franšiza poznate bečke kavane Aida otvorena je prošle godine u Zagrebu. Ove godine bi, putem pojedinačne franšize, mogla dospijeti i u druge gradove Hrvatske.

regija | 15.01.2014

„Nositelj baklje“ četvrti put

Hotel Holiday Inn, koji u Srbiji posluje kao franšiza, dobitnik je nagrade "Nositelj baklje" za područje Europe koju dodjeljuje InterContinental Hotels Group.

regija | 15.01.2014

No+Vello i u Hrvatskoj

Nakon BiH-a i Slovenije, španjolski lanac salona za fotoepilaciju No+Vello stigao je i u Hrvatsku.

regija | 14.01.2014

Fit uz Les Mills

Tvrtka iFit je početkom prošle godine preuzela franšizu fitness koncepta Les Mills za teritorij Srbije i BiH-a, nakon čega je uslijedila ekspanzija na tim tržištima.

regija | 08.01.2014

Zdrava novina

Franšizni lanac Surf’n’Fries uveo je novu tehnologiju za pripremu krumpirića. Koncept bi trebali implementirati i svi primatelji franšize.

regija | 24.12.2013

Štedjeti kroz franšizu

Da je štednja "u modi" potrvđuje i tvrtka Modus International. Koncept štedne kartice, koja obezbjeđuje popuste u najrazličitijim trgovinama, uspješno razvijaju i kroz franšizu.

regija | 23.12.2013

Škola knjigovodstva u franšizi

Tvrtka Interact biz namjerava svoju Školu knjigovodstva proširiti kroz franšizu u Srbiji i zemljama regije.

regija | 20.12.2013

Subway ponovo u Sloveniji

Nakon šest godina, u Ljubljani je ponovno otvoren restoran američkog lanca brze hrane Subway.

regija | 18.12.2013

Slijediti isti cilj

WIFI, austrijski Institut za unapređenje gospodarstva, više od deset godina razvija obrazovnu mrežu na stranim tržištima. Franšizna predstavništva ima i u zemljama ove regije.

regija | 17.12.2013

Za poduzetne ljubitelje čokolade

Češki lanac prodavaonica čokolade BON BON planira sljedeće godine razviti franšiznu mrežu i u Hrvatskoj.

regija | 17.12.2013

Nove franšize za "Dve šmizle"

Srbijanska tvrtka "Dve šmizle" proširila je svoju maloprodajnu mrežu. Brand je stigao u Rumu, Svilajnac i Zemun.

regija | 16.12.2013

Slatki biznis za cijelu obitelj

Franšizna mreža Augustin Waffle&Ice barova bi se mogla početi širiti već početkom 2014. Očekuje se suradnja s malim obiteljskim tvrtkama u Srbiji i Crnoj Gori.

  prvi
  predhodna
27
28
30
31
sledeća  
zadnji