regija

regija | 20.04.2018

Polako i sigurno do franšize

Ako vodite mali biznis koji se lako može „replicirati“, franšizing je idealan način za proširenje poslovanja. Što su, međutim, osnovni preduvjeti za razvoj uspješne franšize?

Ako vodite mali biznis koji se lako može „replicirati“, franšizing je idealan način za proširenje poslovanja. Što su, međutim, osnovni preduvjeti za razvoj uspješne franšize?

usluge za individualne klijente | 23.03.2018

Cammeo stiže u Beograd

Taksi prijevoznik Cammeo, koji je do sada franšiznu mrežu razvijao u Hrvatskoj i Sloveniji, u travnju započinje poslovanje i u Beogradu.

roba široke potrošnje | 08.03.2018

S malo rizika do održivog biznisa

Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.

edukacijske usluge | 07.03.2018

Moć velikih brojeva

Kada je 2013. obrazovni centar PRO-MENS iz Niša predstavio SuanPan, bio je to prvi program mentalne aritmetike na ovim prostorima. Danas više od 40 centara SuanPan djeluje diljem regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.02.2018

Put do zajedničke vizije

Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.

edukacijske usluge | 23.02.2018

Od abakusa do računala

Škola mentalne aritmetike „Malac genijalac“ počinje s radom u Hrvatskoj i Slovačkoj. Širenje mreže prati i uvođenje novih programa.

roba široke potrošnje | 20.02.2018

Ulog veliki, ali opravdan

Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice novi su primatelji Husse franšize. Bit će zaduženi za područje Varaždinske, Krapinsko-zagorske i zapadni dio Zagrebačke županije.

regija | 10.02.2018

Tim kao pokretačka snaga

Počeli ste razmišljati o širenju poslovanja davanjem franšize? Pitate se što je potrebno za izgradnju stabilnog franšiznog sustava? Za početak – tim koji će se ovim zadatkom baviti.

roba široke potrošnje | 09.02.2018

Radom i ustrajnošću do uspjeha

Novi partneri, pripreme za brojne izložbe pasa te druge vidove promocije branda, obilježavaju početak godine franšiznog sustava Husse u Srbiji.

stvari za djecu | 01.02.2018

Personalizirane knjige kao online biznis

Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač Plavi slon spaja oba svijeta.

stvari za djecu | 30.01.2018

„Vesela glina“ za nove zaljubljenike

Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.

regija | 28.01.2018

Franšizna smotra u Budimpešti

Nakon pauze od 10 godina, Budimpešta će ponovno biti domaćin nacionalnog sajma franšiza.

gastronomija i ugostiteljstvo | 25.01.2018

Slasna poslovna šansa

Sushi by A’s, franšizni koncept iz SAD-a, koji podrazumijeva pripremu te prodaju sushija unutar trgovačkih objekata, dostupan je zainteresiranim poduzetnicima iz Hrvatske i Slovenije.

odjeća i obuća | 11.01.2018

Franšiza sa stilom

Modni brand za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Europi. Partnere za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ove regije.

kuća i dvorište | 08.01.2018

Ljepota u jednostavnosti

Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.

usluge za individualne klijente | 20.12.2017

Pomoć pod jednim krovom

Češki franšizni sustav EXTRA Services je pod jednim krovom objedinio različite usluge za održavanje doma – selidbe, čišćenje, popravke. Poslovanje će širiti i izvan granica matičnog tržišta. Što nude potencijalnim partnerima?

ljepota i fitness | 18.12.2017

Harmonija u svakom detalju

KiwiSun, mađarski lanac biosolarija, djeluje već u osam zemalja, a franšizu sada nude i poduzetnicima iz ove regije.

roba široke potrošnje | 15.12.2017

Sve veća Jumbo mreža

Jumbo, grčki lanac za prodaju igračaka, nastavlja širiti franšiznu mrežu na Balkanu, a otvorenje novih jedinica najavljeno je i za 2018.

odjeća i obuća | 13.12.2017

Košulje za cijelu regiju

BJN, primatelj franšize modnog branda Tudors za balkansku regiju, nastavlja širiti prodajnu mrežu. Nova je trgovina otvorena u Bugarskoj.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji