regija

benzinske postaje i auto-oprema | 17.08.2018

Novo tržište za Car Foil Shop

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.

Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.07.2018

Lako do restorana

Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

roba široke potrošnje | 26.07.2018

Livade u susjedstvu

Radi boljeg plasmana proizvoda, srbijanska je mljekara Kuč Company prije desetak godina počela razvijati i vlastiti maloprodajni lanac Livade. Danas imaju više od 120 franšiznih objekata.

edukacijske usluge | 16.07.2018

„Malci“ rastu

„Malac genijalac“, franšizni lanac škola mentalne aritmetike, organizirao je nedavno međunarodnu Olimpijadu u mentalnom računanju. Istodobno, ova škola u mreži ima sve više franšiznih jedinica, ali i novo tržište.

gastronomija i ugostiteljstvo | 12.07.2018

CHIPAS pomiče granice

Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.

ljepota i fitness | 10.07.2018

Oblikovanje obrva, prilika za zaradu

CHIX, koncept u čijoj je osnovi oblikovanje obrva koncem, uspješno širi vlastitu mrežu u Hrvatskoj, a nedavno je otvorena i prva franšizna poslovnica.

kozmetika, nakit, pokloni | 09.07.2018

Kad mali biznis „dobro miriše“

Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.

turizam i hotelijerstvo | 21.06.2018

Predanost partnera jača franšizu

Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja, proširio je svoju mrežu primatelja franšize u Hrvatskoj, a poslovanje je započeo i u Srbiji.

roba široke potrošnje | 15.06.2018

Husse osvaja novo tržište

Franšizni lanac Husse započinje rad u Crnoj Gori, a primatelji ove franšize računaju da će kvalitetom proizvoda te sustavom dostave unijeti značajnu razliku na tržište.

gastronomija i ugostiteljstvo | 12.06.2018

Uvijek nešto novo

Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.

gastronomija i ugostiteljstvo | 11.06.2018

Mlinar Caffe u Pakistanu

Kao rezultat franšizne suradnje, Mlinar je u pakistanskom gradu Lahoreu otvorio dosad najveći Mlinar Caffe.

poslovne usluge i internet | 05.06.2018

Razmjena iskustva na „šalici kave“

Business Café, koncept temeljen na ideji da se mali poduzetnici okupljaju i razmjenjuju iskustva na organiziranim događajima, započeo je nedavno poslovanje i u Austriji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 04.06.2018

Starbucks dolazi u Srbiju

Poljski operator restorana AmRest planira razviti mrežu Starbucks kafeterija u Srbiji.

usluge za individualne klijente | 01.06.2018

Čisto na Balkanu

Dry Cleaning Services, primatelj master franšize branda 5asec, lanca kemijskih čistionica, nastavlja širiti mrežu na Balkanu.

odjeća i obuća | 31.05.2018

Taktički potez

Military Shop, koncept srbijanske tvrtke Militaria, nastao je prije više od dva desetljeća. Pored razvoja online prodaje taktičke i zaštitne opreme na tržištima u regiji, razvili su i maloprodajnu partnersku mrežu.

odjeća i obuća | 27.05.2018

Franšiza sa stilom

Modni brand za muškarce Giovanni Galli kreće u snažniju ekspanziju u Europi. Partnere za razvoj franšizne mreže traže i u zemljama ove regije.

kućanski aparati, tehnika, IT | 14.05.2018

Ideja za posao u zaštiti mobitela

Američka franšiza Mobile Outfitters, specijalizirana za usluge zaštite mobitela kvalitetnim folijama, od prošle godine posluje i u ovoj regiji. Kako funkcionira te što se nudi primateljima ove franšize?

regija | 03.05.2018

Nijedan biznis nije sigurna oklada

Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu, štošta može poći krivo, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.

regija | 20.04.2018

Polako i sigurno do franšize

Ako vodite mali biznis koji se lako može „replicirati“, franšizing je idealan način za proširenje poslovanja. Što su, međutim, osnovni preduvjeti za razvoj uspješne franšize?

2
3
4
5
sledeća  
zadnji