U trgovačkom centru Westgate u Zagrebu otvorena je i druga JumpingClay akademija
Srijeda
14.09.2016
Da su u JumpingClayu u Hrvatskoj ovog ljeta imali pune ruke posla, potvrđuju dosadašnji rezultati razvoja. „Vesela glina“ privlači pozornost i u regiji.
 

Nakon što je sredinom srpnja otvorena prva JumpingClay akademija u Hrvatskoj, nedavno je u shopping centru Westgate u Zagrebu otvoren i drugi objekt ovog branda. Kako smo već pisali, JumpingClay su dućani-radionice, namijenjene djeci, tinejdžerima te odraslima, u kojima se može kupiti posebna glina ili, pak, pohađati tečaj modeliranja i pravljenja raznih figurica. Koncept potječe iz Južne Koreje, a diljem se svijeta proširio – kroz franšizu.

Na ovaj je način, zapravo, stigao i do ovih prostora. JumpingClay akademije u Zagrebu otvorila je tvrtka Mangold, nositelj tzv. "super master franšize" za Adria regiju (uključujući i Albaniju). Naime, ova tvrtka posjeduje prava ne samo prodavati single-unit franšize (za jednu akademiju ili dućan), već i master franšize za svako pojedinačno tržište u regiji.

– Stiže nam dosta upita iz regije, što dokazuje koliko je JumpingClay poseban. Sličan program ne postoji, pa je samim tim koncept bez konkukurencije – kaže Nediljka Dokozić, direktorica tvrtke Mangold.

Uskoro se, kako kaže, očekuje otvorenje novih franšiznih jedinica, i to izvan Zagreba. – Iako smo nedavno počeli s radom, već smo probudili interesovanje poduzetnika i očekujemo da se uskoro otvori JumpingClay akademija u Rijeci, ali i drugi centri – optimistična je Dokozić.

Foto: JumpingClay akademija, Zagreb

JumpingClay franšiza je, kako je ranije objasnila Dokozić, pogodna za gotovo sva mjesta, pa i ona od svega pet ili šest tisuća stanovnika, posebno ukoliko nemaju raznovrsnu ponudu za djecu. Stoga, ove akademije nije nužno otvarati samo u centru grada ili trgovačkim centrima, već i u kvartovima u kojima živi mnogo parova s ​​djecom. Upravo je prvi objekt u Hrvatskoj otvoren u stambenom kvartu Špansko u Zagrebu.

Posebnost ovog sustava ne ogleda se samo u zanimljivom konceptu koji objedinjuje prodaju i radionice, već i u tome što je riječ o najmekšoj i najlakšoj glini na svijetu, koja se ne mrvi, ne lijepi za ruke i ne ostavlja mrlje –radi se, zapravo, o proizvodu koji je posve siguran za djecu.

JumpingClay franšiza djeluje u 40 zemalja diljem svijeta u kojima radi oko 650 franšiznih jedinica.


Popularno na forumu