Ideje za posao? U Varšavi!
U Palači kulture i znanosti u Varšavi od 18. do 20. listopada 2018. održat će se 16. Sajam franšiza (XVI Targi Franczyza). Prema prvim najavama organizatora, sajam će i ove godine opravdati status najveće franšizne smotre Središnje i Istočne Europe, budući da će se predstaviti više od 200 franšiznih sustava, dok se očekuje više od 7.000 posjetitelja iz Poljske, ali i inozemstva.
Sajam je idealna prilika da se neposredno susretnu te upoznaju "dvije strane" franšiznog biznisa – tvrtke koje daju franšizu i poduzetnici koji razmišljaju o kupnji provjerenog poslovnog koncepta. Kako je Poljska danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi, većina "domaćih" posjetitelja dobro je upoznata s franšiznim modelom poslovanja te iskustvo pokazuje da na sajam dolaze kako bi se neposredno upoznali s predstavnicima franšiznih sustava i stupili u ozbiljne pregovore o kupnji franšize. – Svi su barem jednom u životu razmišljali o pokretanju vlastitog posla. Prije deset godina, većina je posjetitelja ostala na tome. Danas, s ovim stupnjem razvoja tržišta i brojem dostupnih koncepata, malo je onih koji dođu na sajam a da ne pronađu ideju za posao i sustav koji im se dopada – objašnjava Michał Wiśniewski, direktor franšiznog razvoja u tvrtki PROFIT system, koja je i organizator sajma.
– Sudjelujemo na sajmu već godinama i svake se godine dogodi da samo nekoliko mjeseci nakon sajma otvorimo nove franšizne poslovnice. Prednost ovog sajma je i to što su nam uglavnom dolazili ljudi koji su zaista zainteresirani za kupnju franšize, znaju što traže i što da pitaju, tako da su i ti susreti bili vrlo specifični – potvrđuje Wojciech Godunski, vlasnik tvrtke Wojtex, koja razvija nekoliko ugostiteljskih franšiznih sustava (Biesiadowo, Western Chicken, Rybkodajnia, Western Tortilla, Cofeelofee i Mangatto).
Budući primatelji franšize moći će birati koncepte iz desetak branši (edukacija, financije, maloprodaja, moda, ljepota, zdravlje, turizam...). Međutim, kao i prethodnih godina, najviše će sustava biti iz gastronomije i ugostiteljstva, a veliko interesovanje tradicionalno vlada i za partnerske sustave poznatih trgovačkih lanaca.
Sajam je u Varšavi, s druge stane, idealna prilika i za vlasnike malih i srednjih biznisa koji još uvijek razmišljaju o franšizingu, a željeli bi se uvjeriti kako, u kojim područjima i kojem se stupnju posao može razvijati davanjem franšize. Neposredan razgovor s iskusnijim kolegama, razmjena ideja i sugestija, svakako je jedna od najvećih prednosti sajma.
Na koncu, i početnici koji se tek žele upoznati s ovim vidom poslovanja, dobivaju priliku učiti od najboljih. Kao i svake godine, pored predstavljanja franšiza, sajam upotpunjuje niz besplatnih radionica, predavanja i Forum o franšizingu. Uspješni poduzetnici i stručnjaci iz oblasti franšizinga, pomoći će te naučiti buduće primatelje franšize kako da izaberu koncept "po svojoj mjeri", na što obratiti pažnju u franšiznom ugovoru ili kakvu financijsku korist mogu očekivati kada kupe franšizu.
Glavni organizator sajma je PROFIT system, najveća konzultantska kuća u području franšizinga u Srednjoj i Istočnoj Europi, izdavač nekoliko franšiznih časopisa i portala, među kojima je i Franchising.hr.
Besplatne ulaznice
Kao i svake godine, čitatelji portala Franchising.hr moći će dobiti besplatne ulaznice za sajam, a novost je da će ove godine ulaznice biti u elektronskom obliku. Zainteresirani trebaju posjetiti stranicu https://bilet.franczyza.pl, ispuniti obrazac s podacima te upisati Promo code G8M2DM. Nakon toga, ulaznicu će dobiti na svoju e-adresu. Posjetitelji mogu isprintati ulaznicu ili ju koristiti u elektronskom obliku putem mobitela.
Ulaznica će po prvi puta biti važeća za sva tri dana sajma te će posjetitelji moći bolje iskoristiti svoje vrijeme, upoznati se s ponudom, prisustvovati radionicama i konferencijama o franšizingu.
Za potencijalne primatelje franšize – Dobro je znati:
Kada kupite franšizu, imajte na umu da će to biti posao koji ćete raditi sljedećih nekoliko godina. Stoga, pažljivo birajte, to trebaju biti koncepti koji odgovaraju vašim interesima i kompetencijama.
Saznajte koliko je perspektivna i koliko brzo raste branša za koju ste zainteresirani.
Zatražite od davatelje franšize da vam objasni osnovne uvjete suradnje.
Pitajte što točno trebate platiti prilikom kupnje franšize. Pitajte kolika je početna, a kolika ukupna investicija te za koje je vrijeme moguće postići breakeven, ali i poslovanje „u plusu“.
Proučite što sve uključuje potpora davatelja franšize.
Raspitajte se koliko morate biti angažirani u vođenju posla. U nekim se franšiznim sustavima očekuje da primatelj osobno vodi biznis, u drugima, primatelj može biti samo investitor.
pročitajte članke
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizirana za zaštitu i stiliziranje mobitela visokokvalitetnim folijama, nastavlja razvoj na tržištima regije.
DepilConcept, međunarodni brend estetskih centara, u travnju je proslavio četiri godine poslovanja na tržištu Srbije.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
In memoriam
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
In memoriam
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un gol astăzi și să fiți printre norocoșii...
In memoriam
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Top 100 franšiza na svijetu
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Dodijeljene franšizne nagrade u Hrvatskoj
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Franšiza, partnerstvo ili potpuno samostalno?
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...