I kroz franšizu / Mljekara Kuč Company iz Kragujevca od 2009. godine razvija maloprodajni lanac Livade
Četvrtak
26.07.2018
Radi boljeg plasmana proizvoda, srbijanska je mljekara Kuč Company prije desetak godina počela razvijati i vlastiti maloprodajni lanac Livade. Danas imaju više od 120 franšiznih objekata.
 

Kada je 1992. Jezdimir Kuč započinjao posao, njegova je mljekara prerađivala svega 500 litara mlijeka dnevno, i osim pasteriziranog mlijeka, proizvodila jogurt i papriku u vrhnju. Danas se u mljekari Kuč Company iz Kragujevca preradi 60 tona mlijeka dnevno, a paleta proizvoda znatno je proširena.

Iako su svoje proizvode počeli prodavati i velikim maloprodajnim lancima, te izvoziti na inozemna tržišta, htjeli su se još više približiti domaćim potrošačima. Tako su 2009. godine osnovali vlastiti lanac maloprodaje – Livade. – Željeli smo dodatno promovirati brand mljekare Kuč Company te stvoriti strateške partnere u maloprodaji. Sljedeće godine, maloprodajne trgovine Livade proslavit će desetljeće poslovanja, u kojem je tržišni udio konstantno rastao na cijelom teritoriju Srbije, a brandovi mljekare Kuč vremenom bili sve bliži potrošačima – objašnjava Stamenka Marković, zadužena za maloprodaju i širenje branda Livade.

U trgovinama Livade prodaje se uglavnom asortiman mljekare Kuč Company: mlijeko, jogurt, kisela mlijeka, vrhnja, mileram, sirni namazi, mliječni namazi, bijeli sirevi, kačkavalji, kajmak, maslac. Međutim, želeći da ponude i nešto više, uvrstili su i proizvode koji su kompatibilni s njihovima te sklopili distribucijske ugovore i s drugim tvrtkama.

Razvoj maloprodaje naišao je na pozitivne reakcije. Počeli su im se javljivati ljudi zainteresirani za suradnju – tako se i rodila ideja o širenju franšizne mreže. – Rekla bih da se franšiza rodila kao zajednička težnja nas u tvrtki i zainteresiranih poduzetnika. Željeli smo izgraditi dobru poslovnu priču iza koje stoji uspješna proizvodna tvrtka sa širokim asortimanom proizvoda. Franšize nam omogućuju da maloprodajnu mrežu širimo još brže, da imamo siguran kanal prodaje naših proizvoda, a s druge strane, omogućili smo ljudima da, bez obzira na veličinu grada ili mjesta, pokrenu vlastiti posao i uposle svoju obitelj – kaže Stamenka Marković.

Prva franšizna trgovina otvorena je 2011. godine u Novom Sadu, druga, iduće godine u Jagodini. Tako je počelo, a danas u maloprodajnoj mreži djeluje 20 objekata u vlasništvu tvrtke i više od 120 franšiznih objekata. – Često se događa da nas pri pripremi za otvaranje vlastitog objekta u nekom gradu kontaktiraju ljudi koji žele kupiti franšizu za to područje. Ako je područje dovoljno veliko, otvorit ćemo i vlastitu i franšiznu trgovinu. Neretko se, međutim, dogodi da prepustimo lokal primatelju franšize – objašnjava Marković.

Uvjeti za pristupanje maloprodajnoj mreži Livade nisu suviše strogi, najvažnije je da, kako kaže Stamenka Marković, postoji želja i volja za rad. – Za početak, potrebno je imati volju za pokretanje vlastitog posla. Potom, treba pronaći lokal koje će imati najmanje 20 kvadrata i sve potrebne sanitarne uvjete za rad. Prvo punjenje robom plaća se unaprijed, a primatelj franšize daje i dvije registrirane mjenice kao jamstvo. Primatelj franšize prodaje samo robu mljekare Kuč kada je je riječ o mliječnom asortimanu, dok im dodatni asortiman preporučamo, ali nisu u obvezi raditi s distributerima s kojima mi imamo ugovore. Neki, na primjer, odluče surađivati ​​s lokalnim distributerima – kaže Marković.

Prije otvaranja dućana, primatelj franšize prolazi obuku koja obuhvaća upoznavanje s mliječnim proizvodima, načinom njihove prodaje, ali i strategijama reklamiranja objekta, organiziranja degustacija i promocija. – U potpunosti im pomažemo da započnu posao, upućujući ih i na svu neophodnu papirologiju, a tijekom poslovanja ih redovito posjećujemo i kontroliramo njihov rad – kaže Marković.

U ovom trenutku, prioritet tvrtke je širenje i jačanje maloprodajnog lanca na sjeveru Srbije, a od jeseni će biti aktivniji na jugu. – Po tom pitanju, mi smo uvijek otvoreni za franšiznu suradnju – kaže Marković.


Sve od mlijeka / U trgovinama Livade prodaje se uglavnom asortiman mljekare Kuč Company

Popularno na forumu

Vuna kao vrijedan resurs

POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...

3 komentara
zadnji 18.03.2024
Vuna kao vrijedan resurs

POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...

3 komentara
zadnji 18.03.2024
Vuna kao vrijedan resurs

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

3 komentara
zadnji 17.01.2024
Studenac preuzima lanac Lonia

Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...

1 komentara
zadnji 31.07.2023
Biznis iz druge ruke

Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...

4 komentara
zadnji 31.07.2023
Biznis iz druge ruke

Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...

4 komentara
zadnji 31.07.2023
Biznis iz druge ruke

Poštovana, Tvrtka Family Shop za sada franšiznu mrežu isključivo razvija na matičnom tržištu u Poljskoj.

4 komentara
zadnji 05.12.2016
Biznis iz druge ruke

Molim informaciju kako stupiti u kontakt s firmom family Textiles? Hvala

4 komentara
zadnji 04.12.2016