Franšize diljem Europe / Zahvaljujući razvoju franšize, personalizirane knjige "Plavog slona" danas se prodaju i u Slovačkoj, Poljskoj, Njemačkoj, Francuskoj te Velikoj Britaniji, a prvi su franšizni ugovori nedavno potpisani i za ovu regiju
Ponedjeljak
08.10.2018
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
 

Češka izdavačka kuća "Plavi slon" je prije 20 godina pronašla način da djeci omili čitanje knjiga  osmislili su i počeli objavljivati ​​personalizirane knjige  knjige koje su se tiskale po narudžbi i u kojima su junaci bile "prave" osobe, to jest, dječaci ili djevojčice kojima je knjiga namijenjena na dar. Zbog velikog interesa, kuća je uskoro razvila franšizu i počela širiti svoje poslovanje izvan granica domaćeg tržišta. Vlasnik koncepta Marek Halfar priča nam kako se "priča" razvijala te za koju je zemlju ove regije potpisan i prvi franšizni ugovor.

"Plavi slon" je na češkom tržištu već 20 godina. Kako se posao razvijao tijekom godina?

Za ovih 20 godina, kao i u svakom biznisu, postojali su periodi kada smo "tapkali u mjestu", ali u posljednje četiri godine, nakon što smo potpuno promijenili model, poslovanje svake godine raste po 10 posto. Uspjeli smo otvoriti vlastitu tiskaru i tako upotpuniti nakladničku djelatnost. Danas, sve nastaje pod jednim krovom  od ideje za priču do konačnog proizvoda, personalizirane knjige.

Koncept ste uspješno "izvezli" na druga tržišta, i to kroz franšizu. Kako funkcionira ova suradnja?

Od naših franšiznih partnera iz inozemstva dobivamo samo pozitivne reakcije. Iznimno im znači što, kao primatelji master franšize, imaju zajamčenu ekskluzivnost na lokalnom tržištu te veliku potporu s naše strane. Oni su, zapravo, usmjereni samo na prodaju knjiga putem interneta, pružanju pomoći i primanju narudžbi od kupaca. Narudžbe nam se zatim prosljeđuju, stoga mi pripremamo, tiskamo i šaljemo gotove knjige primatelju franšize koji ih zatim dostavlja svojim klijentima. Dobit primatelja master franšize je 50% od prodajne cijene proizvoda. Kao što i sami kažu, ovo je posao iz snova. Osim što prodaju izvrstan proizvod, naši partneri ne moraju imati veliko skladište, zasebni uredski prostor  sve što im je potrebno je veza s internetom.

Na koja tržišta planirate ući?

Krajem rujna potpisali smo dva nova franšizna ugovora  za Mađarsku i Bosnu i Hercegovinu. Ozbiljni kandidati su nam se javili iz Portugala i Italije, a vjerujemo da će se prilike ukazati ​​i na drugim tržištima.

Kako ste došli do novih partnera?

Zahvaljujući prezentaciji i tekstovima objavljenim na portalima Franchising.hu i Franchising.rs, došli smo do partnera u Mađarskoj i Bosni i Hercegovini. Naša je ponuda, međutim, dostupna i na drugim "sestrinskim" Franchising portalima koji djeluju u regiji Centralne i Istočne Europe. Kada tražimo partnere, također se oslanjamo i na osobne kontakte, stečene kroz druge poslovne aktivnosti vezane za obrazovanje djece.

Daljnji planovi za budućnost?

Naš je cilj da u narednih 10 godina uz pomoć naših partnera iz inozemstva postanemo velika europska izdavačka kuća koja će i nadalje malim čitateljima nuditi najkvalitetnije priče i ilustracije iz cijelog svijeta.


Personalizirane knjige / Svatko djete može imati svoju priču

Popularno na forumu