Društvene mreže u službi franšize

Miroslav Samardžić
Miroslav Samardžić / Inzistiramo da svaka od naših franšiznih jedinica ima zasebne stranice na društvenim mrežama, koje su namijenjene za upravljanje lokalnim kampanjama, to jest, oglašavanjem na teritoriju franšizne jedinice.
Utorak
27.11.2018
Društvene mreže nam koriste i za promicanje samih usluga koje pružamo, ali i za promicanje našeg poslovnog i franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
 

Digitalni marketing uzima sve veći udio na ukupnom tržištu oglašavanja te je njegova vrijednost u 2017, prema podacima IAB AdEx-a, iznosila 29,4 milijuna eura, što je rast od 25,2 posto. Dobar se dio tog oglašavanja odvija na društvenim mrežama. Franšizni koncept „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ koristi mreže i za promicanje usluga koje pružaju, ali i za promicanje biznisa koji se, kao „zaseban proizvod“, nudi drugim poduzetnicima kroz franšizu. – Dovoljno je reći da od šest franšiznih partnera, koliko ih trenutačno imamo, četiri su našu ponudu vidjeli upravo na ovaj način – kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“Upravo nas je ovaj podatak motivirao na razgovor te smo otkrili koliko društvene mreže mogu pomoći u promicanju franšiznog koncepta, što savjetuju svojim primateljima franšize te koje su mreže, iz njihovog iskustva, najdjelotvornije.

U kojoj mjeri društvene mreže, kao kanal oglašavanja, mogu pomoći u promicanju jednog koncepta?

Naša iskustava s društvenim mrežama kao kanalom komunikacije s potencijalnim korisnicima veoma su pozitivna. Društvene mreže, kao i svako drugo elektronsko oglašavanje, omogućava vam da se obratite korisnicima, gdje god oni bili. Kod tradicionalnog načina oglašavanja kroz plakate, letke, predavanja, promocije, s korisnicima ipak morate doći u izravan kontakt kako biste uopće mogli djelotvorno prenijeti poruku.

Mreže se uglavnom koriste za reklamu same usluge ili proizvoda. No, može li se putem mreža „prodaviti“ i sam franšizni koncept kao proizvod?

Mreže nam koriste i za promicanje samih usluga koje pružamo kroz „Školu brzog čitanja i mudrog učenja“, ali i za promicanje franšiznog koncepta. Dovoljno je reći da od šest franšiznih partnera, koliko ih trenutačno imamo, četiri su našu ponudu vidjeli upravo na ovaj način. Zanimljivo je, međutim, spomenuti i da naši franšizni partneri iz Novog Sada nisu imali profil na društvenim mrežama, ali im je netko iz njihovog okruženja pokazao našu ponudu na Facebooku. Oni su nas nakon toga pozvali, započeli smo razgovore te se nadamo i uspješnoj suradnji. 

Na kojim mrežama najviše oglašavate „Školu brzog čitanja i mudrog učenja“?

Facebook i dalje ima dominantnu ulogu, ali i Instagram u posljednje vrijeme dobiva mnogo na značaju. Iskustvo nam pokazuje da je najbolje kombinirati ove dvije mreže, to jest, biti prisutan na obje u isto vrijeme.

Na koji način u tom segmentu pomažete svojim primateljina franšize te imaju li oni svoje zasebne profile?

Inzistiramo da svaka od naših franšiznih jedinica ima zasebne stranice na društvenim mrežama, koje su namijenjene za upravljanje lokalnim kampanjama, to jest, oglašavanjem na teritoriju franšizne jedinice.

Osim oglašavanja, svaka stranica ima i druge sadržaje – obrazovne i zanimljive, kojima dodatno može privući korisnike. Pružamo punu potporu u vidu sadržaja koji će biti plasiran na lokalnim stranicama, imamo bazu kvalitetnog tekstualnog, fotografskog i video sadržaja, a oni su u potpunosti dostupni svim našim partnerima.

Po potrebi organiziramo mini-seminare i obuku za upravljanje stranicama. Mislimo da je vrlo važno da se i sami primatelji franšize osposobe u upravljaju profilima, jer da bi škola dobro radila i imala polaznike, morate biti uspješni i u pružanju i u promicanju usluge.

Kako kontrolirate objave na tim profilima i je li ta kontrola važna za franšizni sustav?

Kroz razgovore i edukaciju upoznajemo naše partnere s pravilima njihovog djelovanja na društvenim mrežama. Oni to poštivaju, tako da nismo imali poteškoća te vrste. Pravilo je da koristimo sadržaje koje smo sami napravili, slike, snimke iz naših škola, i taj je sadržaj uvijek adekvatan za promicanje naših aktivnosti.

Na čemu je temeljena marketing strategija te kako je potom prenosite primateljima franšize?

Razvili smo marketinšku strategiju na temelju pozitivnih iskustava iz prethodnog rada. Napravili smo niz koraka koje pojedinačni partneri dosljedno primjenjuju. U tu svrhu, mi pripremamo početne vizualne sadržaje, ključne marketinške poruke koje kasnije sami primatelji franšize distribuiraju kroz svoje kanale komunikacije s korisnicima.


Popularno na forumu

marion

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

2 komentara
zadnji 11.02.2024
marion

Dobar dan , Veoma sam uzbuđena nakon što sam dobila svoj lični zajam za kupovinu automobila od gospođe Marion Jansen Loan Help LTD nakon što sam dva puta prevarena od...

2 komentara
zadnji 09.02.2024
Brzo čitanje i pametno poslovanje

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

9 komentara
zadnji 17.01.2024
Mreža konstantno raste

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

10 komentara
zadnji 17.01.2024
Franšiza kao rješenje

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

9 komentara
zadnji 17.01.2024
Dobrobit za djecu i lekcija za mlade

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

3 komentara
zadnji 17.01.2024
Brzo čitanje i pametno poslovanje

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

9 komentara
zadnji 17.01.2024
Franšiza kao rješenje

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

9 komentara
zadnji 17.01.2024