Moda sa sjevera osvaja svijet
Posljednjih godina, poljska se tvrtka LPP nalazi među najbrže rastućom tvrtkom u području maloprodaje odjeće. Prema najnovijim financijskim izvješćima, rezultati su vrlo impresivni. Samo u prvih devet mjeseci ove godine zabilježili su neto dobit od 36,5% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Prisutni su sa svojim brandovima, prije svega najpoznatijim brandom Reserved, na 20 europskih tržišta, ali i u Aziji i na Bliskom istoku.
Najveći broj trgovina LPP otvara direktno i tako je u većini europskih zemalja. Međutim, ni franšizing im nije stran. Na bjeloruskom tržištu, na koje su ušli prošle godine, imaju potpisan franšizni ugovor sa dva partnera – za brand Reserved s tvrtkom Rapa Group, a za Cropp i House s tvrtkom TDM Import. Na tržištima Bliskog istoka, maloprodajnu mrežu razvijaju uglavnom otvaranjem franšiznih trgovina.
LPP nije zanemario niti Balkan. Hrvatska je bila prvo tržište na kojem su se pojavili 2014. U Srbiju su, s brandovima Reserved i Sinsay, ušli 2017. te nastavljaju širiti maloprodaju dovođenjem ostalih brandova iz svog portfelja.U rujnu 2018. otvorili su i prvu trgovinu u Sloveniji. Na tom su se tržištu predstavili s brandom Reserved, sa kojim su započeli poslovanje u Poljskoj prije dvadeset godina. Kako najavljuju iz tvrtke, na postojećim će tržištima nastaviti povećavati broj trgovina, a u njihovoj poslovnoj agendi za 2019. nalazi se i ulazak na tržište Bosne i Hercegovine.
Franšizing, kako smo već spomenuli, izabran je kao model ekspanzije uglavnom za Bliski istok. Prva franšizna trgovina u Izraelu, otvorena u kolovozu u blizini Tel Aviva, izazvala je neočekivanu reakciju potrošača. U vrlo kratkom vremenu, kupci su gotovo praznili dućan. Zato ne čudi što je prije svega nekoliko dana objavljeno da će na tom tržištu do 2023. biti otovoreno još 18 franšiznih trgovina. Primatelj franšize za ovo tržište je H&O Fashion Chains Ltd.
Osim tržišta Slovenije i Izraela, LPP je tijekom 2018. počeo osvajati i tržište Kazahstana.
Koliko su ambiciozni planovi ove poljske tvrtke, pokazuje i podatak da je planiran godišnji rast maloprodajnog prostora od 12% do 15%. Trenutačno, LPP ima oko 1.700 trgovina koje se prostiru na više od milijun četvornih metara. U Europi imaju i 11 online trgovina.
Na Varšavskoj burzi, najrazvijenijoj burzi Središnje i Istočne Europe, nalazi se od 2001. godine.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Luksuz je ekskluzivan
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dali je moguće dobiti franchisu brenda Reserved za BiH? Hvala lijepo
Moda sa sjevera osvaja svijet
Odličan brend odjeće.
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...