Moda sa sjevera osvaja svijet

Reserved, najpoznatiji brand poljske modne tvrtke LPP
Reserved, najpoznatiji brand poljske modne tvrtke LPP / Hrvatska je bila prvo tržište regije na kojem su se pojavili 2014. godine. U Srbiji su prve trgovine otvorene 2017, a u Sloveniji 2018.
Srijeda
19.12.2018
LPP, poljska modna tvrtka koja u vlasništvu ima brandove Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi maloprodajnu mrežu i na Balkanu. Najavljuje ulazak i na novo tržište ove regije.
 

Posljednjih godina, poljska se tvrtka LPP nalazi među najbrže rastućom tvrtkom u području maloprodaje odjeće. Prema najnovijim financijskim izvješćima, rezultati su vrlo impresivni. Samo u prvih devet mjeseci ove godine zabilježili su neto dobit od 36,5% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Prisutni su sa svojim brandovima, prije svega najpoznatijim brandom Reserved, na 20 europskih tržišta, ali i u Aziji i na Bliskom istoku.

Najveći broj trgovina LPP otvara direktno i tako je u većini europskih zemalja. Međutim, ni franšizing im nije stran. Na bjeloruskom tržištu, na koje su ušli prošle godine, imaju potpisan franšizni ugovor sa dva partnera  za brand Reserved s tvrtkom Rapa Group, a za Cropp i House s tvrtkom TDM Import. Na tržištima Bliskog istoka, maloprodajnu mrežu razvijaju uglavnom otvaranjem franšiznih trgovina.

LPP nije zanemario niti Balkan. Hrvatska je bila prvo tržište na kojem su se pojavili 2014. U Srbiju su, s brandovima Reserved i Sinsay, ušli 2017. te nastavljaju širiti maloprodaju dovođenjem ostalih brandova iz svog portfelja.U rujnu 2018. otvorili su i prvu trgovinu u Sloveniji. Na tom su se tržištu predstavili s brandom Reserved, sa kojim su započeli poslovanje u Poljskoj prije dvadeset godina. Kako najavljuju iz tvrtke, na postojećim će tržištima nastaviti povećavati broj trgovina, a u njihovoj poslovnoj agendi za 2019. nalazi se i ulazak na tržište Bosne i Hercegovine.

Franšizing, kako smo već spomenuli, izabran je kao model ekspanzije uglavnom za Bliski istok. Prva franšizna trgovina u Izraelu, otvorena u kolovozu u blizini Tel Aviva, izazvala je neočekivanu reakciju potrošača. U vrlo kratkom vremenu, kupci su gotovo praznili dućan. Zato ne čudi što je prije svega nekoliko dana objavljeno da će na tom tržištu do 2023. biti otovoreno još 18 franšiznih trgovina. Primatelj franšize za ovo tržište je H&O Fashion Chains Ltd.

Osim tržišta Slovenije i Izraela, LPP je tijekom 2018. počeo osvajati i tržište Kazahstana.

Koliko su ambiciozni planovi ove poljske tvrtke, pokazuje i podatak da je planiran godišnji rast maloprodajnog prostora od 12% do 15%. Trenutačno, LPP ima oko 1.700 trgovina koje se prostiru na više od milijun četvornih metara. U Europi imaju i 11 online trgovina.

Na Varšavskoj burzi, najrazvijenijoj burzi Središnje i Istočne Europe, nalazi se od 2001. godine.


/2/
vidite više