Dobar odabir posla vodi do uspjeha

Škola brzog čitanja i mudrog učenja / Posluje u u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Hrvatskoj
Četvrtak
28.03.2019
Sve veća ponuda franšiza u regiji potaknula je mnoge koji nisu imali poduzetničkog iskustva osmjeliti se te okušati u vlastitom biznisu. Primatelji franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ govore o svojim iskustvima.
 

Milena i Dušan Pajić i Aleksandra Majkić radili su godinama u IT tvrtkama, vodili svoje timove, obučavali i motivirali ljude da daju svoj maksimum. Kažu da im je sve to pomoglo u započinjanju vlastitog posla. Prošle su godine, naime, odlučili kupiti franšizu „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“.

Čitavo naše prethodno iskustvo, suradnja sa strancima te programerima, utjecali su izbor biznisa koji je morao biti u području edukacije. Vidjeli smo da u današnjem svijetu postoji konstantna potreba za učenjem i usavršavanjem. S druge strane, i sami imamo djecu predškolskog i školskog uzrasta, a djeci je, takođe, potrebna pomoć u raznim područjima. „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ spojila je sve to, program i tehnike koje pomažu djeci tijekom školovanja, ali i kasnije, tijekom karijere – objašnjava Aleksandra Majkić što ih je motiviralo kad su uzimali ovu franšizu.

Informaciju o sustavu pronašli su na Franchising portalima, a nakon razgovora s kreatorima koncepta Miroslavom Samardžićem i Časlavom Mančićem odlučili su uzeti franšizu za teritorij Novog Sada. 
U listopadu prošle godine, organizirali smo promotivne radionice, a prve smo đake upisali u studenome. Do sada je našu školu pohađalo oko 70 polaznika, praktički, svih uzrasta. Imali smo čak i odrasle polaznike, a najstariji naš polaznik ima 45 godina. Veoma smo zadovoljni prvim rezultatima – kaže Aleksandra Majkić.

U odabiru privatnog posla važno je, kako kaže, dobro se informirati, analizirati te istražiti tržište, pronaći svoju nišu. – Kasnije, u poslovanju, najvažnije je raditi kvalitetno. Posebno u područjima koja se tiču rada s djecom. Tu nema prostora za pogrešku – ističe ona.

Gorica Spasić, primateljica ove franšize za područje grada Požarevca, slaže se s kolegama i dodaje da je za uspjeh ključno da poduzetnik voli ono što radi. – Ja sam oko šest godina istraživala koju bih franšizu mogla uzeti. Imam 51 godinu, radila sam različite poslove, uvijek u privatnom sektoru, navikla sam puno raditi, ali sam ipak željela odabrati nešto u čemu ću uživati, što ću raditi i srcem, jer vjerujem da je to važno ako želite bili uspješni. Usto, ako uzmete dobru franšizu, šanse za neuspjeh su male – kaže Gorica Spasić koja je, prije tri godine, prvo uzela franšizu škole mentalne aritmetike „Malac genijalac“, a kada se pojavila „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“, lako se i brzo odlučila i za tu franšizu.

Prvobitna ideja mi je bila uzeti franšizu iz područja izdavaštva. No, kako nisam pronašla ništa adekvatno, potpuno sam se pronašla u ova dva edukativna koncepta. Prve smo polaznike „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ upisali u rujnu prošle godine. Program daje fantastične rezultate i to mi je najvažnije, da djeca i njihovi roditelji primjete napredak – objašnjava Gorica Spasić i dodaje da je „Školu brzog čitanja i mudrog učenja“ odabrala i jer su davatelji franšize ljudi s kojima je lijepo i lako surađivati.

Ljepota i zamke franšizinga

Aleksandra Majkić smatra da je u franšiznoj suradnji najvažnije da davatelj i primatelj franšize imaju sluha jedni za druge, posebno kad se radi o uvjetima na lokalnom tržištu. – Franšizing je iznimno dobar model u kojem ne gradite brand od nule, ne razrađujete sami ideju, već postajete dijelom mreže i sustava koji već uspješno posluje. Mi smo o franšizingu imali osnovne informacije i znali smo da postoje pravila na koja se obvezuju i davatelj i primatelj franšize. To nam je bilo dovoljno jer smo smatrali da će, kad odaberemo franšizu koja nam odgovara, sve ostalo ovisiti o odnosu koji izgradimo s davateljem franšize. Problem, međutim, može nastati ako je davatelj rigidan i ne razumije specifičnosti lokalnog tržišta. Novi Sad je, na primjer, drukčiji i od Beograda i od Užica i Istočnog Sarajeva, te je potreban i drukčiji pristup. Zato nam je važno imati slobodu kad kreiramo nastup na lokalnom tržištu, naravno, poštivajući pravila franšiznog sustava i uz stalne konzultacije s davateljem franšize. Što je najvažnije, izgradili smo međusobno razumijevanje – objašnjava Majkić. – Velika je prednost franšizinga i što su svi primatelji umreženi, pa možemo razmjenjivati iskustva o svim važnim temama, promidžbama, radionicama, reakcijama polaznika. I to je sjajno u franšizingu, imate ljude koji rade isti posao, u drugom gradu, niste jedni drugima konkurencija, a nesebično dijelite iskustva i ideje – dodaje ona.

Gorica Spasić, kako kaže, nema negativnih iskustava kada je riječ o franšiznoj suradnji. – Imam potporu, razumijevanje, logistiku davatelja franšize, a u početku sam griješila samo zato što nisam pitala. Moram istaknuti da oba davatelja nesebično dijele svoje iskustvo i to je dragocenost franšiznog odnosa. Inače, uvijek biram društvo od kojeg mogu nešto naučiti te sam to odlučila primjeniti i u poslu – objašnjava Gorica.

Društvene mreže i lokalna zajednica

Primatelji iz Novog Sada „Školu“ najviše promiču na društvenim mrežema, posebno na Facebooku, ali su pokrenuli i niz drugih aktivnosti. – Organiziramo promotivne radionice, surađujemo s raznim lokalnim organizacijama i klubovima, odlazimo kod njih u posjetu sa svojim polaznicima, predstavljamo ono što radimo... Dakle, trudimo se razviti suradnju s organizacijama u lokalnoj zajednici – objašnjava Aleksandra Majkić.

I Gorica Spasić koristi društvene mreže za promidžbu, aktivna je na Facebooku, ali posjećuje i vrtiće, lokalne škole, posebno seoske. Najbolja joj je reklama, ipak, preporuka. – Preporuka je najbolja reklama na duže staze, a mi planiramo dugo biti na tržištu – naglašava ona.

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ za kratko je vrijeme proširila poslovanje u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Hrvatskoj. Sredinom ožujka im je dodijeljena nagrada Balkan Awards za najvažnije dostignuće iz područja obrazovanja na Balkanu. 


Prednosti / Franšizing je iznimno dobar model u kojem ne gradite brand od nule, ne razrađujete sami ideju, već postajete dijelom mreže i sustava koji već uspješno posluje

Popularno na forumu

Franšiza kao rješenje

Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...

10 komentara
zadnji 17.04.2024
Brzo čitanje i pametno poslovanje

Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...

10 komentara
zadnji 17.04.2024
Mreža konstantno raste

Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...

11 komentara
zadnji 17.04.2024
Nagrada za franšizu „Malac Genijalac“

Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...

7 komentara
zadnji 17.04.2024
marion

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

2 komentara
zadnji 11.02.2024
marion

Dobar dan , Veoma sam uzbuđena nakon što sam dobila svoj lični zajam za kupovinu automobila od gospođe Marion Jansen Loan Help LTD nakon što sam dva puta prevarena od...

2 komentara
zadnji 09.02.2024
Brzo čitanje i pametno poslovanje

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

10 komentara
zadnji 17.01.2024
Mreža konstantno raste

SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...

11 komentara
zadnji 17.01.2024