Nova franšizna tržišta za H&M

Četvrtak
20.02.2020
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
 

Iako mnogi modni brandovi koriste sustav franšiznog poslovanja kako bi proširili maloprodajnu mrežu u sve dijelove svijeta, ovaj poslovni model nije dio generalnog plana razvoja švedskog branda H&M. Bez obzira gdje se nalaze, trgovine pod ovim brandom uglavnom su u vlasništvu matične tvrtke H&M. – Osim na nekoliko tržišta gjde, zbog regulatornih razloga, surađujemo s franšiznim partnerima – navodi se na internetskim stranicama tvrtke.

Prema posljednjim službenim podacima, s kraja studenog 2019, na popisu zemalja u kojima H&M posluje putem franšiznih partnera nalazi se 13 država – Ujedinjeni Arapski Emirati, Kuvajt, Katar, Saudijska Arabija, Egipt, Bahrein, Oman, Libanon, Izrael, Maroko, Jordan, Tajland i Indonezija.

Ovom se popisu upravo pridružilo i jedno tržište iz Centralne Amerike – Panama.

Kako je nedavno objavljeno, H&M je potpisao franšizni ugovor s tvrtkom Hola Moda S.A., a planirano je da prva H&M trgovina u Panami bude otvorena do kraja 2020. Hola Moda S.A. je, naime, tvrtka u privatnom vlasništvu koja je zadužena za širenje nekoliko međunarodnih modnih brandova u 15 zemalja Centralne Amerike. Značajno iskustvo u maloprodaji i poznavanje tržišta upravo su odlike koje su i kvalificirale ovu tvrtku za franšiznog partnera H&M-a, navodi se u priopćenju.

Po službenim podacima, pod brandom H&M u svijetu trenutačno posluju 4.492 dućana, od toga, 272 su franšizni.

Tijkom 2019. H&M je ugovore o franšizi potpisao s partnerima iz Indonezije, Tajlanda, Tunisa i Egipta, a popisu tržišta na kojima H&M nastupa direktno, prošle su godine pridodate Bjelorusija te Bosna i Hercegovina. U ovom trenutku, H&M posluje na 74 tržišta i pokriva 51 tržište online prodajom.