Mnogo je prednosti u "rent-a-car" industriji koje stječete uzimanjem franšize. Najvažnije je što na taj način sasvim sigurno povećavate kvalitetu usluge i obim posla, zahvaljujući između ostalog i prepoznatljivosti branda.
Branislav Đurđić
Srijeda
09.09.2015
Ulaskom u franšizni sustav, "rent-a-car" tvrtke povećavaju kvalitetu usluge i obim posla. To su bili i razlozi zbog kojih je Mega Trio Rent uzeo britansku franšizu Green Motion i pokrenuo posao u Srbiji.
 

Branislav Đurđić, franšizni menadžer branda Green Motion u Srbiji, kaže da je "rent-a-car" tvrtka Mega Trio Rent već imala iskustva s franšizom, ali podrijetlom iz SAD. Kada je taj brand odlučio napustiti tržište, praktički su i oni izašli iz mreže. Međutim, nisu dugo čekali da bi opet postali dio franšiznog sustava. – Mnogo je prednosti u "rent-a-car" industriji koje stječete uzimanjem franšize. Najvažnije je što na taj način sasvim sigurno povećavate kvalitetu usluge i obim posla, zahvaljujući između ostalog i prepoznatljivosti branda. Ukoliko tvrtka posluje u 20 ili 30 zemalja svijeta, sigurno je prepoznatljivija od onih koje su prisutne samo na lokalnom tržištu. Većina naših klijenata su stranci ili ljudi našeg podrijetla koji žive u inozemstvu. Kada ste dio franšize, veća je vjerojatnost da će vas upravo takvi klijenti lakše prepoznati i odabrati. Druga važna stvar u ovom poslu jeste rezervacijski sustav preko kojega nam, zapravo, dolaze klijenti iz inozemstva – objašnjava Đurđić.

Tvrtku Green Motion, koja je tek prije nekoliko godina počela razvijati franšiznu mrežu, izabrali su zbog toga što je specifična u "rent-a-car" industriji. Naime, prema riječima Đurđića, niti je jedna "rent-a-car" franšiza ekološki orijentirana prema okolišu, odnosno, niti je jednoj to u fokusu poslovanja. – Green Motion je prvi počeo sa propagiranjem svijesti o značaju ekologije, što će svakako biti tema budućnosti, pošto i auto-industrija ide u tom pravcu – smanjuje se emisija štetnih plinova, proizvode se hibridna vozila i ka tome će se morati okrenuti i "rent -a-car" industrija. Naša su vozila uglavnom nova, sa eko 5 motorima i ispunjavamo uvjete u pogledu emisije štetnih plinova. Kada se za to steknu zakonske i tržišne mogućnosti, ponuda će se sasvim sigurno orijentirati i ka hibridnim automobilima te automobilima na struju – kaže Đurđić.

Mega Trio Rent, kao primatelj master franšize Green Motion za Srbiju, zainteresiran je mrežu proširiti i na druge gradove u Srbiji. Istina, ovaj biznis je, kako kaže Đurđić, moguće razvijati samo u većim gradovima poput Novog Sada, Niša, Kragujevca. – Ova bi franšiza bila najinteresantnija postojećim "rent-a-car" agencijama koje bi željele podići razinu svoje usluge i obim posla – dodaje on.

Ovisno o veličini tržišta bili bi formirani i iznosi za ulaznu franšiznu naknadu te minimalan broj automobila. Đurđić napominje da oni u ponudi imaju vozila niže, srednje i srednje više kategorije, koja su i najtraženija. –Bez obzira na veliku konkurenciju, "rent-a-car" biznis se sve više razvija i tržište postoji, a oni koji znaju raditi ovaj posao, dobro i posluju – dodaje Đurđić.


Popularno na forumu