HUSSE

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Husse je švedski proizvođač i distributer vrhunske hrane za ljubimce - pse, mačke i konje, ali i dodatnih paleta proizvoda poput kozmetike i ostalih preparata za njegu ljubimaca.
Specifičnost Hussea je poslovni koncept koji prodaju krajnjim korisnicima bazira isključivo na besplatnoj dostavi proizvoda direktno na vrata korisnika te savjetovanju korisnika o pravilnoj prehrani i njezi ljubimaca.
Husse je osnovan u Stokholmu 1987. godine. Tijekom 1993. je započeo razvoj franšiznog sustava – prvo u Skandinaviji. Tri godine kasnije, sustav je proširen i na druge europske zemlje. Trenutno u sustavu posluje mreža od preko 1 000 franšiznih jedinica, koja opslužuje preko 250 000 kupaca (Slovačka, Poljska, Njemačka, Danska, Austrija, itd.)
Jedna od glavnih značajki sustava Husse je da proizvodi nisu dostupni u tradicionalnoj maloprodajnoj mreži (pet centri, veterinarske ljekarne, supermarketi...). Korisnik ih naručuje telefonom ili putem weba, a dobiva (i kupuje) ih direktno od lokalnih distributera, primatelja franšize, koji imaju ekskluzivno pravo prodaje proizvoda na određenom području te su na istom odgovorni za organizaciju distribucije i poslovanja.
Uz takvu organizaciju distribucije – direktno iz tvornice preko primatelja franšize do korisnika - zaobilazeći veletrgovinu i trgovačke marže, Husse može uspostaviti dobitnu kombinaciju: kvaliteta, konkurentna cijena proizvoda i vrlo atraktivne marže za primatelje franšize.
Zatražite bespovratna sredstva
Ako razmišljate o ulasku u poduzetništvo, idealan je trenutak. Zavod za zapošljavanje bespovratno sufinancira kupnju franšize kao jedan od načina samozapošljavanja. Odobrena sredstva su bespovratna za potencijalne kupce franšize i to u iznosu od 55 000 kuna po osobi (cca 7 400 €) pa čak do iznosa od 220 000 kuna ako se udruži više ljudi.
Tražimo primatelje franšize u Hrvatskoj.
Tražimo primatelje franšize u Hrvatskoj po slijedećim županijama (veće županije, poput Splitsko- dalmatinske ili Zagrebačke, podijeljene su na dijelove; također i Grad Zagreb):
- Dubrovačko-neretvanska županija
- Istarska županija
- Karlovačka županija
- Ličko-senjska županija
- Međimurska županija
- Virovitičko-podravska županija
- Vukovarsko-srijemska županija
- Zadarska županija
- Koprivničko-križevačka županija
- Šibensko-kninska županija
- Splitsko-dalmatinska županija
- Požeško-slavonska županija
- Brodsko-posavska županija
- Krapinsko-zagorska županija
- Sisačko-moslavačka županija
- Splitsko-dalmatinska
- Primorsko-goranska županija
- Zagreb - jug
- Zagreb - centar
- Zagrebačka županija - istok
Broj vlastitih poslovnica
1
Broj franšiznih poslovnica
Osječko-baranjska županija
Grad Zagreb (2 franšize)
Zagrebačka županija (1 franšiza)
Bjelovarsko-bilogorska županija
Varaždinska županija
Fotografija jedinice sustava

Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Pravo na korištenje brenda i zaštitnog znaka Husse;
- Ekskluzivnost u prodaji proizvoda i usluga pod markom Husse na definiranom području;
- Pravo na proizvode napravljene isključivo za Husse franšiznu mrežu;
- Startni Paket koji uključuje sve marketinške materijale potrebne za pokretanje poslovanja (šator, brendiranje vozila, majice, kape, flyere, kataloge i uzorke hrane nekih proizvoda);
- Obuka i potom konstantno usavršavanje u poznavanju proizvoda iz Husse prodajnog programa, načelima rada sustava, prodajnim tehnikama i programskom podrškom za podršku prodaji, ali I savjetovanje o pravilnoj prehrani i njezi ljubimaca;
- Pravo na korištenje Husse Operativnog priručnika - detaljni standardi sustava i informacije potrebne za samostalno poslovanje;
- Pristup centralnom IT sustavu Husse; podrška upravljanju odnosima sa kupcima;
- Pravo na stalnu podršku od strane Davatelja franšize.
- Marketinška i promotivna podrška
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada: 4.000-7.000 EUR
U ovaj iznos su uključeni Startni paket, obuka, pristup aplikacijama, itd. - Ukupna investicija: od 3.000-7.000 EUR
Ukupna investicija zavisi od više parametara - skladišta (vlastito ili zakup), posjedovanje dostavnog vozila ili obveza kupovine istog, itd. - Redovna naknada: 60-150 EUR mjesečno
Redovna naknada se može refundirati ukoliko se koristi za marketinške aktivnosti odobrene od davatelja.
Primjer: ako primatelj uloži 300 EUR u marketing tijekom mjeseca, davatelj franšize priznaje 1/3 tog iznosa odnosno 100 EUR, čime se automatski umanjuje (refundira), a u konkretnom primjeru i anulira, redovna mjesečna naknada od 100 EUR. - Ugovor se sklapa na 5 godina.
Osnovni zahtjevi sustava
Primatelj franšize je obvezan osigurati:
- prikladan skladišni prostor od min 15m2 (npr. garaža), automobil (crvene ili bijele boje), računalo s pristupom Internetu i telefon/fax namijenjen poslovanju.
Zahtjevi za kandidate:
- Jaka motivacija za pokretanjem vlastitog posla
- Ljubav prema kućnim ljubimcima
- Spremnost na predan rad
- Dobri odnosi s klijentima
- Potreban inicijalni kapital
- vozačka dozvola min B kategorije.
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Zorislav Zlatar
+385 98 332 903
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Zahvaljujući kvaliteti proizvoda, usluzi i predanosti primatelja franšize, brand Husse je nedavno proglašen za „omiljeni brand“ vlasnika kućnih ljubimaca.
Davor Bencek iz Koprivnice postao je primatelj Husse franšize, zadužen za područje Koprivničko-križevačke županije. Što ga je potaklo te ohrabrilo na ovaj korak?
Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primatelj Husse franšize u prelomnom trenutku života. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da „poduzetnik uvijek mora težiti boljem“.
Husse je upravo dobio novog primatelja franšize u Hrvatskoj – Krešimir Martinko će voditi posao na području zapadnog dijela Zagreba i zapadnog dijela Zagrebačke županije.

Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za pse i mačke, pet godina posluje u Sloveniji, gdje prodajnu mrežu razvijaju franšizeri i distributeri.
Švedski Husse jedan je od rijetkih franšiznih sustava koji razvija mrežu u svim zemljama ove regije. Primatelje master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.
U Beogradu je prošle godine otvoren Nuts & Fruits, zanatska radionica za proizvodnju maslaca od orašastih plodova koji se prave na licu mjesta, pred kupcima.

Za pet godina poslovanja Proteini.si su u Srbiji otvorili 12 trgovina, od toga je 11 otvorio primatelj master franšize – tvrtka D Sport System. Otkrivaju nam zašto su oprezni kada je riječ o davanju pojedinačnih franšiza.
Radi boljeg plasmana proizvoda, srbijanska je mljekara Kuč Company prije desetak godina počela razvijati i vlastiti maloprodajni lanac Livade. Danas imaju više od 120 franšiznih objekata.
Franšizni lanac Husse započinje rad u Crnoj Gori, a primatelji ove franšize računaju da će kvalitetom proizvoda te sustavom dostave unijeti značajnu razliku na tržište.
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.
Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice novi su primatelji Husse franšize. Bit će zaduženi za područje Varaždinske, Krapinsko-zagorske i zapadni dio Zagrebačke županije.

PROFIT franchise services, kao deo grupacije PROFIT system (PROFIT system sp. z o.o.), kao izdavač Franchising.hr vas obavještava da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt (kontakt forma). Sve informacije unesene u kontakt formu šalju se e-poštom organizatoru franšiznog (partnerskog) sustava, kako je naveden u Katalogu. Sustav koji prima poslane informacije će ih koristiti za pružanje više informacija o vlastitom poslovanju. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podatke iz kontakt forme je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu bilo kakvih osobnih podataka.