intervju tjedna

edukacijske usluge | 27.11.2018

Društvene mreže u službi franšize

Društvene mreže nam koriste i za promicanje samih usluga koje pružamo, ali i za promicanje našeg poslovnog i franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“

Društvene mreže nam koriste i za promicanje samih usluga koje pružamo, ali i za promicanje našeg poslovnog i franšiznog koncepta, kaže Miroslav Samardžić, osnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“

gastronomija i ugostiteljstvo | 13.09.2018

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović

kućanski aparati, tehnika, IT | 17.08.2018

Stabilni temelji za dobar rezultat

Što su preduvjeti za dobro poslovanje, koliko je važna priprema prije ulaska u franšizing te zašto je Mobile Outfitters dobra poslovna prilika, otkriva Bogi Cvetković, primatelj master franšize za teritorij Srbije

ljepota i fitness | 23.07.2018

Davatelj franšize je kao dobar trener

Uspjeh koji je DepilConcept, portugalski franšizni sustav za epilaciju, postigao u Poljskoj može poslužiti kao odličan primjer plodonosne franšizne suradnje – posebno što DepilConcept uskoro stiže i u ovu regiju.

turizam i hotelijerstvo | 21.06.2018

Karika bez koje se (ne) može?

Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker

usluge za individualne klijente | 06.06.2018

Uz partnere, u svakom pogledu

EXTRA Services, češki brand koji povezuje tri biznisa za održavanje doma – selidbe, čišćenje, popravke – traži franšizne partnere diljem Europe. Po čemu je ovaj sustav specifičan, govori direktor franšiznog razvoja Radek Straka

benzinske postaje i auto-oprema | 17.04.2018

Najbolji partneri spremni su učiti i raditi

O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.03.2018

Strast važnija od iskustva

Easy Beer i Easy Wine su jednostavni, inovativni i profitabilni koncepti - kaže Juris Roganovs, franšizni menadžer ovih ugostiteljskih franšiza iz Latvije. S kime bi podijelili tajnu uspjeha?

ljepota i fitness | 13.02.2018

Zeleno svjetlo za Europu

KiwiSun je jedan od najuspješnijih franšiznih sustava u Mađarskoj. Što ovaj lanac solarija čini posebnim i kako namjeravaju osvojiti Europu, otkriva tvorac koncepta Peter Klein

turizam i hotelijerstvo | 25.01.2018

Model „krojen“ za sva tržišta

Zašto Direct Booker mijenja franšizni model, što će biti novine, tko je idealan primatelj franšize te kako tvrtka utječe na lokalnu zajednicu, govori Nikola Grubelić iz Direct Bookera

financijske usluge | 11.01.2018

Povjerenje u temelju uspjeha

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja

usluge za individualne klijente | 19.12.2017

Poduzetnik s dušom

Zašto je primatelj franšize najvažnija karika za uspješan franšizni odnos, tko je idealni franšizni partner Čuvara sjećanja i kakvi su uvjeti suradnje, otkriva začetnica koncepta Elizabeta Planinić

intervju tjedna | 30.11.2017

Tržište franšiza je zrelo

Češka je jedna od rijetkih zemalja Centralne Europe koja se može pohvaliti sajmom franšiza. Što su postigli i čime se izdvojili ove godine, otkriva Lenka Novakova, zadužena za organizaciju sajma u Pragu

intervju tjedna | 13.11.2017

Vrijeme za nove korake

Franšizne asocijacije te franšizne akademije snažni su pokretači razvoja franšizinga – zato ih svaka zemlja treba imati, kaže Marica Vidanović iz Privredne komore Srbije

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.10.2017

Bez želje, nema uspjeha

Što je potrebno ako želite postati primatelj Subway franšize, otkriva Vladimir Hanula, vlasnik Subway restorana u Zagrebu, zadužen i za razvoj ovog lanca na teritoriju Hrvatske

kozmetika, nakit, pokloni | 18.09.2017

Od ideje do parfumerije

Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

poslovne usluge i internet | 29.08.2017

Lijek za slabe točke biznisa

Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaže tvrtkama te kakvo je interesovanje za uslugu „rezanja troškova“ u ovoj regiji, otkriva Nikola Oršanić, primatelj ERA franšize

ostale usluge | 15.08.2017

Potencijal zrelog tržišta

Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.07.2017

Fleksibilnost za bolje poslovanje

Po čemu se Mini Pani razlikuje od sličnih sustava u Hrvatskoj, što je komparativna prednost za primatelje ove franšize te koji je format najzastupljeniji, otkriva Zsolt Polhe

2
3
4
5
sledeća  
zadnji