pregled tržišta
Unatoč krizi
Pojedini poslovi cvjetaju tijekom krize. Prodaja obnovljivih tonera je pun pogodak, što potvrđuje i Nikola Oršanić, vlasnik master franšize talijanske tvrtke Dama service za Hrvatsku.
Bistro u modi
Nije ni pub ni café. Policajac će vas pustiti unutra, ako nemate ništa protiv da vas usluže konobari u bijelim košuljama s leptir mašnom...
Od franšize do zajedničkog ulaganja
Sportina Group je vlasnik master franšize mnogih robnih marki, a od pre dvije godine sa pojedinim svjetskim modnim tvrtkama posluje i kroz joint venture tvrtke.
Iz Portugala oko svijeta
Tvrtka BodyConcept planira otvoriti svoje centre za njegu ljepote diljem svijeta.
Pink Panter širi mrežu
U posljednjih mjesec i po dana otvorene četiri franšizne Pink Panter ćevabdžinice, dvije u Beogradu, i jedna u Somboru i Vrnjačkoj banji.
„Broj jedan“ iz Zemun Polja
Prodavaonicu u Zemun Polju Steva Trač je otvorio pre sedam godina da bi obezbjedio posao ženi i deci, a posljednjih godinu dana posluje u franšiznom sustavu „Moja radnja“.
U duhu vremena
Hrvatska tvrtka Body Creator prilagodila je svoj koncept krizi i ponudila tržištu manje formate: corner i compact franšize.
Po kavu u "podzemlje"
Subway, najveći konkurent McDonald’s-u, i sam odlučio pokrenuti lanac kafeterija.
Magnet za kupce
Lanac brze hrane Surf’n’Fries uskoro bi se mogao proširiti na tržište Srbije, Makedonije i Crne Gore.
Rakija fest
Šesti Rakija fest održava se 15. i 16. prosinca u Belexpo centru. Na njemu će se predstaviti 40 izlagača.
Jogurt da se smrzneš
Britanska tvrtka My Culture proizvodi i prodaje poslastice od jogurta. Svoj koncept zdrave brze hrane planira proširiti kroz franšizu u Hrvatsku i ostale zemlje regije.
Dječački san prerastao u biznis
Zbog dečačke zaljubljenosti u zrakoplove, Kragujevčanin Vladimir Dobrosavljević je odlučio uzeti franšizu tvrtke Fly Fly Travel.
Digitalna franšiza
Tvrtka MFC Mikrokomerc trenutačno pregovara za širenje franšizne mreže u Makedoniji.
Hrvatska na listi želja
BON BON, češki lanac prodavaonica čokolada vrhunske kvalitete, želi i planira ući na tržište Hrvatske.
Od papirića do franšize
Trenutačno u Srbiji posluju dva franšizna dućana pod imenom Zla shtek, a interes za širenje franšiznog sustava postoji i u Hrvatskoj, ali i Bosni i Hercegovini.
Moja radnja
U Srbiji sve više trgovaca počinje širiti mrežu kroz franšize ili partnerske radnje. Biljana Mašić, rukovodilac projekta "Moja radnja", govori o prednostima za trgovce koji postanu partneri Metro.
Moped za najbrže
Mreže pizzerija Biesiadowo i Crazy Pyramid Pizza jedne su od najbrže rastućih franšiza na ugostiteljskom tržištu u Poljskoj.
Zabranjeno pušenje
Kada se jedan od vlasnika tvrtke Viva partners uspešno odvikao od pušenja metodom Alena Kara, odlučio je uzeti franšizu Allen Carr’s Easy Way za tržište Srbije.
Češka: Do kuhinje kroz franšizu
Tvrtka Gorenje je u studenom otvorila novi franšizni prodajni salon kuhinja u Karlovym Varyma u Češkoj.
Budućnost u kućnim ljubimcima
Sasvim slučajno, Saša Milutinović je postao vlasnik master franšize švedske tvrtke Husse za Srbiju i Crnu Goru i - nije se pokajao.