Svaki restoran SUBWAY® pripada nekom primatelju SUBWAY® franšize, i svaki od njih upravlja vlastitim biznisom i restoranom. Stoga je to dobra poslovna prilika i za Vas: otvorite vlastiti restoran SUBWAY® te budite dijelom najvećeg lanca QSR restorana u svijetu.
 

„Tajna“ SUBWAY® sendviča

Restorani SUBWAY® su diljem svijeta poznati po svojim jedinstvenim sendvičima – sendvičima koji se prave isključivo po želji kupaca i uvijek pred njima. Ako ste ikad bili u restoranu SUBWAY®, znate da možete odabrati vrstu kruha od kojeg će sendvič biti napravljen te sastojke koji će obogatiti sendvič. Možete izabrati bijelo ili crno pecivo, s različitim začinima i vrstama tijesta: sir i origano, sezam, pahuljice s medom i druge gurmanske okuse.
Iz restorana SUBWAY® ćete, stoga, uvijek ponijeti sendvič baš kakav želite. Naši specijalisti za sendviče će izrezati kruh pred vama kako biste osjetili miris svježe pečenog peciva – jer je to najbolji način da se počne s pripremom sendviča. Potom ćete odabrati nadjev za sendvič. SUBWAY® nudi veliki broj sastojaka, ukusnih umaka i svježeg povrća. Postoji toliko mnogo kombinacija, a vi uvijek možete izabrati onu koja najviše odgovara vašem ukusu. Nadjev za sendvič može biti i hladan i topao. Cijeli se sendvič može i zapeći – do savršenstva! Sljedeći je korak odabir povrća i umaka, koje također možete izabrati na temelju najboljih iskustava korisnika. I konačno, završni potez koji sendvič čini savršenim – pospite sendvič parmezanom ili začinskim biljem. Ovaj jednostavni postupak je upravo ono zbog čega restorani SUBWAY® privlače tisuće posjetitelja iz svih dijelova svijeta. Oni znaju da će dobiti sendvič koji će biti napravljen pred njihovim očima, prema njihovoj zamisli i željama. Kad kušate SUBWAY® sendvič, više nećete poželjeti ništa drugo...



Kao vlasnik restorana SUBWAY®, bit ćete dijelom najvećeg svjetskog lanca restorana i jednog od najpoznatijih svjetskih brandova, a dobit ćete potporu i iskustvo koje dolazi s tim. Postanite dijelom pobjedničkog branda kojem se kupci stalno vraćaju da bi uživali u ukusnim obrocima spravljenim baš po njihovim željama.

Franšizni sustav SUBWAY®

Svaki od restorana SUBWAY® u vlasništvu je primatelja franšize, koji vodi posao i upravlja vlastitim restoranom uz podršku sustava SUBWAY®. Mnogi od primatelja franšize posjeduju jedan restoran, ali ima i onih koji ih imaju i više, pa sve i do više stotina. Svi skupa čine najveći franšizni sustav QSR (quick-service-restaurants) na svijetu!
Takav uspjeh moguće je postići zahvaljujući besprijekornoj organizaciji SUBWAY® sustava, dobrim, ali fleksibilnim lokacijama restorana te mnogim drugim faktorima. Stoga se može reći da je SUBWAY jedan od rijetkih „velikih sustava“ koji je prilagođen i dostupan baš svim poduzetnicima i to bez iznimki – u svim zemljama gdje poslujemo može se postati vlasnikom restorana SUBWAY. 

Dijelom SUBWAY® obitelji možete biti i Vi – ako ispunite naše uvjete te se potvrdi da ste prava osoba za kupnju franšize, možete računati na našu pomoć od prvog koraka do otvaranja restorana, u svakom detalju:

  • Pomoć u odabiru odgovarajuće lokacije (još je bolje ako već posjedujete ili ste u mogućnosti zakupiti dobru lokaciju).
  • Pregovori o zakupu. S nama i uz snagu našeg branda i sustava, lakše možete dogovoriti zakup. Asistirat ćemo vam i velikim iskustvom u svakom segmentu procesa pregovaranja.
  • Dizajn interijera
  • Nabava opreme od naših provjerenih proizvođača i dobavljača
  • Obuka na University of SUBWAY® u trajanju od dva tjedna
  • Obuka osoblja prije i tijekom otvaranja restorana...

Kao primatelj franšize, bit ćete odgovorni za vođenje vlastitog biznisa i restorana. SUBWAY® će vam, međutim, pružiti potporu u svakom segmentu poslovanja te prenijeti znanja stjecana tijekom više od 50 godina rada na usavršavanju koncepta. Nekoliko primjera potpore:

  • Odobreni dobavljači proizvoda za garantiranu kvalitetu i cijenu
  • Operativni priručnik sa svim informacijama
  • Mjesečna evaluacija restorana sa savjetima za povećanje prometa i profita
  • Tjedni izvještaji koji će vam omogućiti kontroliranje poslovanja restorana, ukazati na negativne tendencije te dati rješenja za brz oporavak  
  • Evaluacija usluge
  • Dodatna individualna potpora

Ova će vam potpora pomoći da povećate prihod i, iznad svega, profit. Zahvaljujući ovom, ali i mnogim drugim faktorima, SUBWAY® je danas najveća gastronomska franšiza u svijetu!

Treba istaći i to da pokretanje biznisa nije lak zadatak, jer mnogi faktori utječu na to. Ali, to je vaš izbor, vaša odluka, ali prije svega i – prilika!

Budi sam svoj šef – pridruži se SUBWAY® timu!

Kupnjom franšize SUBWAY® dobivate sjajnu priliku za pokretanje vlastitog biznisa, ali ne bilo kakvog biznisa, već provjerenog koncepta s razumnom investicijom, jednostavnim poslovanjem, cjelokupnom potporom, globalnim i lokalnim marketingom, obukom za primatelje franšize i njihovo osoblje i još mnogo, mnogo toga.

Tko može postati dijelom SUBWAY® tima?

Činjenica da je jedan od osnivača SUBWAY-a® bio sedamnaestogodišnjak bez novca i iskustva iz ovog područja i dan-danas služi kao motivacija za mnoge ljude koji razmišljaju o pokretanju posla.
Primatelj franšize SUBWAY®, zapravo, može biti svatko, ne samo velike tvrtke, kao što je često slučaj s franšizama ovog tipa. Za vođenje restorana SUBWAY® nije potrebno nikakvno prethodno iskustvo iz ovog područja, jer primatelj franšize prolazi temeljitu obuku, a s uređenim sustavom poslovanja, dokazanim procedurama i sigurnim lancem nabave, posao je uvelike olakšan.

SUBWAY® danas ima više od 21.000 primatelja franšize – među njima, ima i velikih tvrtki koje vode po više stotina restorana, ali većina primatelja su mali poduzetnici ili obiteljske tvrtke kojima je ovo jedini izvor prihoda. Po našem mišljenju, značajno je i povjerenje koje smo stvorili sa svojim partnerima – oko 70% novih licenci kupe postojeći primatelji franšize.

Što kažu naši primatelji franšize?

„Volio sam ići u SUBWAY još dok sam bio tinejdžer u Michiganu. Kad se moja porodica odlučila vratiti u Poljsku, shvatio sam da mi nedostaje moj omiljeni restoran. Nakon nekoliko poslovnih projekata i usavršavanja poljskog jezika, odlučio sam predstaviti SUBWAY u Poljskoj. Prvi sam restoran otvorio 2000. Doživjeli smo veliki uspjeh, tako da sam ubrzo otvorio još dva restorana. Planiramo nastaviti sa širenjem jer vidimo da popularnost branda konstantno raste. Zanimljivo je da smo uveli nov pojam za kvalitetu te stvorili nove potrošačke navike.“
Michael Moritz, primatelj franšize, Varšava, Poljska, 7 restorana

„Ideja o otvaranju restorana SUBWAY rodila se dok sam studirao u SAD. Ubrzo nakon diplomiranja, odlučio sam u Slovačkoj otvoriti restoran SUBWAY s poslovnim partnerom. Bila je to naša najbolja odluka. Zahvaljujući SUBWAYu, dobili smo priliku zajedno ostvariti svoje snove. Uz podršku ovako snažnog brenda, imamo mogućnost voditi uspješan biznis i biti ponosni na proizvode koje nudimo našim kupcima. Dok smo promatrali kako SUBWAY raste, vidjeli smo sve više mogućnosti te bez dvojbe možemo reći da je ovo tek početak dugog i uspješnog putovanja.“
Matej Varga, primatelj franšize i Development Agent za Slovačku i Hrvatsku, 2 restorana

„Prvi sam restoran otvorio u prosincu 2005. Početak nije bio lagan, jer nisam imao nikakvog iskustva na ovom polju. Međutim, mnogo su mi pomogli lokalni Development Agent i sam SUBWAY te mi je, dan za danom, bivalo sve lakše. Danas vodim tri restorana – prvi je otvoren 24 sata dnevno, drugi također radi non-stop, treći se nalazi u shopping centru. Vjerujem da uspjeh dolazi, ako to jako želite. Sretan sam što sam dio obitelji koja brine o svojim članovima.“
Istvan Daboczy, primatelj franšize, Budimpešta, Mađarska, 3 restorana

„Prije Subwaya radila sam u bolnici, no nisam bila posve zadovoljna tim poslom. Istina, bio je to dobro plaćen posao i doista sam željela pomagati ljudima, ali sam cijelo vrijeme pomišljala kako tamo negde postoji neka mnogo veća prilika za mene. Smatrala sam da mogu učiniti mnogo više u životu, željela sam biti fleksibilnija. Tako sam ušla u Subway svijet i sad radim sa svojim suprugom. On je, zapravo, moj zaposlenik, ali to nama nije bio problem. Doista je poseban osjećaj raditi s osobom u koju imaš povjerenja i želju da gradiš vlastiti biznis.“
Kuljit Randhawa, primateljica franšize, Stokholm, Švedska, 3 restorana

Korak po korak do franšize

Korak br. 1: Pošaljite upit
Ako želite saznati više o uvjetima franšizne suradnje, ispunite formu za kontakt (dolje), pošaljite upit e-mailom na adresu hanula_v(at)subway.com ili nas kontaktirajte telefonom +385 991 931 338. Također, sve informacije dostupne su i u brošuri na engleskom jeziku, a brošuru možete dobiti i ukoliko pošaljete zahtjev na bilo koji od spomenutih načina.

Korak br. 2: Istražite i analizirajte
Razgovarajte s postojećim primateljima franšize  SUBWAY® – tako možete dobiti više informacija o nama. Pitajte ih zašto su se odlučili za franšizu SUBWAY®. Posjetite restorane, uživajte u dobroj hrani te uvidite kako bi bilo da se i sami pridružite našoj franšiznoj obitelji. Posjetite primatelje franšize nakon što pošaljete zahtjev za više informacija.

Korak br. 3: Postanite član tima
I ovo je vrlo jednostavan korak. Nakon što se raspitate te odlučite postati vlasnikom franšize SUBWAY® ne čekajte predugo! Ovom odlukom, otvara se čitav svijet mogućnosti. Veselimo se vašoj brzoj reakciji!

Nastavljamo skupa
Kad postanete dijelom obitelji SUBWAY®, dobit ćete potporu svjetske klase i prije nego napravite svoj prvi sendvič, pa i mnogo više od toga. Naš franšizni sustav potpore uključuje obuku, razvoj proizvoda, oglašavanje i marketing, udruženu nabavu, potporu na terenu i još mnogo toga!

Lindex

Uvjeti

Cijena za prvu licencu (prvi restoran) iznosi 7.500 eura, dok za svaku sljedeću primatelj plaća 3.750 eura.
Ostali su troškovi vezani za uređenje, opremanje prostora i brendiranje restorana, što iznosi - ovisno o lokaciji - do 100.000 eura. Detaljnije informacije o troškovima pronaći ćete u našoj brošuri.
Dodatno, trenutačno je na snazi Kick-start program. Ako primatelj franšize otvori restoran u roku od 12 mjeseci od kupnje licence, može ostvariti povrat od 3.750 eura (50% od početnog iznosa licence).

Lokacije


SUBWAY® ima više restorana od bilo kojeg drugog gastronomskog lanca, što nas čini najvećim zakupcem komercijalnih nekretnina u svijetu.

SUBWAY® gotovo svakog dana diljem svijeta otvara nove restorane te je potraga za dobrim, adekvatnim lokacijama uvijek i svugdje aktualna. Tako je i u Hrvatskoj.
Naši zahtjevi po pitanju veličine i izgleda prostora vrlo su fleksibilni, što znači da se restoran, praktički, može smjestiti u bilo koji prostor.
Na ovaj se način prilika ukazuje i svim vlasnicima nekretnina i prostora koji bi bili pogodni za restorane SUBWAY® – svi su oni dobrodošli predstaviti nam svoje prostore i nekretnine.

Netradicionalne lokacije
S našim fleksibilnim nacrtima, gotovo bilo koji prostor može postati restoranSUBWAY®. SUBWAY®  je, stoga, poznat i po tome što, pored „klasičnih“ lokacija (prometne ulice i zone te shopping centri i slično) ima restorane na tzv. netradicionalnim lokacijama – fakultetima, zračnim lukama, bolnicama, supermarketima, kinima, hotelima, zoološkim vrtovima, kasinima, muzejima, zabavnim parkovima, sportskim arenama...

 

Javite nam se i prijavite lokaciju!

Ako imate interesantnu nekretninu, odnosno lokaciju, ili ako ste developer i tek razvijate novu lokaciju u svim većim gradovima Hrvatske, javite nam se s ponudom!

Prijava nekretnina za restorane  SUBWAY® počinje tako što ćete popuniti formu (dolje) ili prijedlog poslati našem lokalnom agentu za razvoj.

SUBWAY® u Hrvatskoj

SUBWAY® Development Agenti za Hrvatsku (osobe zadužene za razvoj i potporu primateljima franšize) su Vladimir Hanula i Matej Varga. Obojica imaju dugogodišnje iskustvo rada u SUBWAY® Slovačka, tržištu koje je po mnogim parametrima slično Hrvatskoj. Matej Varga je SUBWAY® Development Agent za Slovačku i Hrvatsku, a pored toga je i primatelj franšize SUBWAY® u Slovačkoj. Vladimir Hanula, pored toga što je Development Agent za Hrvatsku, ujedno je i primatelj prve franšize SUBWAY® odnosno vlasnik  prvog restorana SUBWAY® u Hrvatskoj (u Arena Centruu Zagrebu).

SUBWAY® ima u planu da u Hrvatskoj bude otvoreno ukupno 20 restorana, što je šansa za sve poduzetne u Hrvatskoj. Trenutno u Hrvatskoj posluje jedan restoran SUBWAY® a otvaranje drugog je u tijeku.

O SUBWAYU®

Fred DeLuca i dr. Peter Buck otvorili su svoj prvi SUBWAY® restoran u Bridgeportu, Connecticut, SAD, 1965. godine. Tvrtka je kasnije nazvana Doctor's Associates Inc. Franšizni sustav SUBWAY® ima u svijetu više otvorenih restorana od bilo kojeg drugog koncepta brze hrane, a njegov rast konstantno potiče stvaranje novih radnih mjesta. Ffranšizni sustavSUBWAY® fokusiran je na spravljanje sjajnih sendviča, toliko dobrih da mnogi njihovi kupci postaju primatelji franšize SUBWAY® samo zato što vjeruju u proizvod.
U franšiznom sustavu SUBWAY® posluje više od 44.000 restorana i svi su u vlasništvu primatelja franšize – kojih ima više od 21.000.


Saznajte više
Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Subway.
Saznajte više
Kontakt informacije
Kontakt informacije
Podaci o kandidatima za franšizu
Podaci o kandidatima za franšizu
Ako imate lokal i želite ga ponuditi Subway:
Ako imate lokal i želite ga ponuditi Subway:
If you see this, leave this form field blank